Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen meiden,

Sterreke een jongen! Hartstikke leuk!!

Wij willen het geslacht niet weten, nou ja, mannetje wil het niet weten, dus voor ons blijft het een verrassing. Surreya denkt bij ons een jongetje, ik ben benieuwd...

Wij hebben gister de babykamer en kinderwagen besteld. Nu wordt het wel erg echt hoor..

Fijne zondag!

2. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Yeah :D Nog een jongetje :D

3. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Gefeliciteerd!!!! Een jongetje voor sterreke!!!

Leuk hoor en die 2de foto is echt heel duidelijk he?! Leuk hoor.

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Goedemorgen Dames!!

Grappig hoor dat iedereen nu steeds hoort wat het gaat worden :) Vriendlief wil het nog steeds een verassing houden... dus wij wachten geduldig af tot mei!
    Gisteravond schopte hij/zij ineens 3 x achter elkaar zo duidelijk :D echt lagguh was dat joh haha, Heerenveen had net verloren helaas... dus ik zei, het is al net z'n vader haha, hij is kwaad:D

5. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Gefeliciteerd Sterreke...... ik weet dat je stiekem op een meisje hoopte..... maar het is eigenlijk allebei kei leuk. Denk maar aan de stoere broekjes en truitjes die je een jongetje weer kan aandoen....
    het belangrijkste is dat het gezond is toch!! Wie weet de volgende ronde een meisje....

6. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Wij houden het ook als een verrassing hoor, dus moet ook wachten tot mei. Ach joh nog maar een dikke 4 maanden....is zo voorbij joh...

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Gelukkig zijn wij dus niet de enige die moeten wachten tot mei. Al moeten wij wachten tot eind mei....

8. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Jeeejjj en jongen.
    Ja idd wij wachten ook lekker tot de bevalling de tijd vliegt voorbij voordat we het weten zijn we aan bevallen.
    Ik plaats zo nog ff buikfoto

9. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    18 weekjes en 3dagen

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    goed idee, laat vriendlief ook ff foto maken! :D

11. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Hey meiden.

Ben nog in Zaandam. Echt slecht geslapen. Ze woont midden in de stad dus een hoop herrie van het uitgaansleven. En ik lag op een matrasje dus dat lag ook niet geweldig.
    Om half 4 begon darren te huilen dus heb al met al 4 uurtjes geslapen.
    Nu ff chill zondagje en straks weer naar huis.

12. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Knap van jullie dat je het niet wilt weten.... ik MOEST het gewoon weten. Geniet er ook meer van nu ik weet wat er in mij groeit. Kan nu gericht gaan kijken naar de kleertjes en zie het al helemaal voor me! Ik ben blij dat ik het weet!

13. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
  14. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    lekkere buiken weer hoor...

15. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    He meiden,

LEUK! Een jongen erbij! Super leuke echo foto zeg die 3d! Zo schattig dat armpje voor het gezichtje.....zucht....

Yessica, fijn dat het voor jullie is opgelost en dat jullie kunnen blijven wonen daar....een behoorlijke zorg minder!

Gisteren hebben we voorlichting gekregen in het ziekenhuis hier over de bevalling en alles wat erbij komt kijken en waar het gebeurt. Heel interessant allemaal. De verloskamer gezien en ze deden alle mogelijke houdingen voor die je bij de bevalling kan aannemen...haha, heel leuk was het. Hoewel ik het moment dat ze de babypop door een bekken heen duwden wel enigzins beangstigend vond....hahaha. Slik.....straks moet ik dat ook doen, kan ik dat wel??? Pfffff Ze hebben ook heel veel verteld over pijnbestrijding. Hier gebruiken ze veel een soort ruggenprik, vrijwel bij iedere vrouw. Is dat in Nederland ook normaal?

Ik ga denk ik even een filmpje kijken....the proposal.

16. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Volgens mij krijg je in nederland alleen een ruggenprik als je er zelf om vraagt

17. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    mooie buikfoto's weer trouwens

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Leuk een jongen!

Ik vraag me toch af waarom heel veel mensen hopen op een meid?
    Jongens zijn ook zooooo leuk! :D

Hier krijg je idd alleen een prik als je er om vraagt.
    Opzich logisch, want het is niet zonder risico. Aan de andere kant wel erg fijn dat het zo goed geregeld is.

Wie kijkt wel een Birth stories op Zone reality? Een amerikaanse serie is dat.
    Verschrikkelijk zeg, die vrouwen krijgen ook bij voorbaat een ruggeprik. En zodra ze ook maar 1 pijntje voelen zijn ze helemaal overstuur.
    Pijn hoort er naar mijn idee wel een beetje bij hoor. En die baby's worden meteen gewassen/aangekleed/ingepakt. Brrrrr, ik moet er niet aan denken, laat me eerst maar van mijn kindje genieten.

19. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Ja ik wil ook eerst geniet. Jordy werd helemaal niet de eerste dag gewassen. Wel afgedaan met doeken, maar ze zeiden juist dat het goed was als die vernix in zijn huisje trok.
    De volgende dag is hij wel gewassen. Ik weet niet hoe dat bij jullie was.
    En ik moet zeggen dat ik de pijn mee vond vallen, maar heb dan ook wele en super makkelijke bevalling gehad.
    Een ruggeprik zou bij mij niet echt helpen. Jordy was er in 3,5 uur en ze verwachten dat de volgende er nog sneler is.
    Hier zei de vk dat ik het ziekenhuis niet eens zal halen en is maar 10 minuten rijden hihihihihi

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nathan heeft 2 uur lang zo bij me gelegen. Daarna gingen ze hem een keer wegen en aankleden.
    Gewassen is hij ook niet de eerste paar dagen. Ze ruiken dan nog zo lekker :D
    En dat was in het ziekenhuis, lekker relaxed dus.
    Ze vroegen wel, moet hij op de babykamer slapen?! Waaaat! Nee, straks pikt iemand mijn baby. Ik wil er naar kijken en mee knuffelen :D Dan maar iets minder slaap.

Maar pijn hoort weleen beetje bij een bevalling. Je moet er natuurlijk niet aan onder door gaan, maar pijn doet het altijd ( een beetje )

Ik heb trouwens ook een ruggeprik gehad, maar dan kon ik even slapen. Was al een paar dagen bezig en de ontsluiting schoot echt niet op.

Deel Deze Pagina