Super fijn trouwens dat je zo goed bent bevallen. Die van mij was echt niet leuk. Duurde te lang, ontsluiting schoot niet op. Akelige rugweeën die heftig en lang waren maar niet voor genoeg ontsluiting zorgde Aan het einde weeopwekkers gekregen, toen was het goed te doen. Daarna geen persdrang dus 'm er zelf uitgepoept. Ze kwamen al met een pomp aan. WEGWEZEN! riep ik en daar was Nathan
Pppffttt vind het zo spannend allemaal vooral als ik die verhalen lees van hoe het bij jullie ging. Dit is mijn eerste kindje dus hoop dat alles goed gaat maar ja je weet het nooit van te voren heb natuurlijk wel een idee van hoe ik hoop dat alles gaat.
Das wel minder zo heftige bevalling. Mijn verhaal: Om 5.00 braken mijn vliezen, ik was 38 weken en 3 dagen Dus maar ziekenhuis bellen en moesten onze spullen pakken en rustig die kant opkomen. Om 6.15 waren we er en werd om 6.30 aan de ctg gelegd. 7.15 werd eindelijk die ctg erafgehaald en had ik 3 cm Dus zouden ze me naar de vkamer brengen om 7.45 was ik eindelijk op de vkamer, maar was er nog geen 10 minueten en had al het gevoel dat ik mee moest persen, dus zei dat vriend op de knoop moest drukken. Ik moest maar geliggen en ze zou wel kijken, maar dacht dat het nog niet zover was, maar wel dus. Ik mocht dus gaan perssen en om 8.34 was ons wondertje er. 49 cm en 3745 gram mijn bloeddruk was alleen erg hoog ( onderdruk 120) Dus de placenta moest er gelijk uit en kreeg dus iets in mijn infuus ingespoten en werd er op mijn buik geduwt zodat hij snel zou loslaten. Moet zeggen dat ik van dit laatste weinig heb me gekregen omdat je dan je kindje in je armen heb liggen.
Hoi sterreke Leuke echo foto, maar hoe kun je nu zien dat het een jongetje is????? het is dat het er bij staat. Ik ben daar zo slecht in. Morgen heb ik de 20 weken echo. we twijfelen nog maar denken toch dat we het niet willen weten.misschien dat ik het zelf kan zien maar dat verwacht ik na deze foto al helemaal niet meer. Geniet van je zwangerschap en fantastisch dat je een jongen krijgt!!
Hoi, Daar zijn we weer. Sterreke: gefeliciteerd een jongen, ja en Süreyya zat ernaast. Misschien dat er toch na deze beeb een meisje op jullie pad komt.
Suze, ik snap er ook niet veel van, maar je kijkt tegen het kontje aan (beentje links en rechts) kontje zit dus boven en daaronder zie je twee witte puntjes "hangen" dat zijn schijnbaar het balzakje en het piemeltje!! Misschien zie je het nu wel met uitleg,ik doe de foto er nog eens bij!
Aszz ik kan me helemaal voorstellen dat jongens ook keileuk zijn.. ik denk dat een meisje mij zo leuk ben omdat ik dat zelf ben ofzo?? misschien puntje van herkenning... En dat tutten met poppen e.d. lijkt me errug leuk, terwijl ik vroeger altijd met de elektrische trein van de buurjongen wilde spelen omdat wij die niet hadden, haha!! Trouwens nog complimenten voor de mooie buikfoto's die ik heb langs heb zien komen!
Mooie echo: Leuk hoor een jongen. Dit is pas de eerste die surraya fout heeft toch? Ik vind het toch knap dat ze er al zoveel goed heeft. Net foto's van Jordy gemaakt in kerstmannen pak. Zodat we een leuke kerstkaart kunnen maken Zal er zo een laten zien
Hey Linnie, Leuke foto's hoor, al een hele man zo..... En deze voorspelling is de 2de die Surreya fout heeft, hartstikke knap dus al zoveel goed. Ben benieuwd hoe ze gaat met de rest....We zullen het wel zien.
wat een ruggeprik betreft... moet je wel tijdens kantooruren bevallen, anders heb je nog vette pech als de anesthetist al naar huis is! ach, het komt hoe het komt, hij zal er toch uit moeten Mooie buiken ja! fotocamera was leeg vanmiddag... grrr, dus heb hem net ff aan de stroom gedaan (zijn net thuis van een kerstmarkt pffff, ben kapot!) dus zullen straks ff wat foto's maken en ff kijken of ik die plaatsen kan
Linnie leuke foto's! ruggeprik een vriendin van mij is pas bevallen en die zei dat de anethestist gewoon op kan worden geroepen als deze niet aan het werk is.... Ik mag toch hopen dat dat waar is!
helaas is dat bij ons in het ziekenhuis wel zo! je krijgen alleen tussen 9 en 6 een ruggeprik en anders krijg je andere verdovende middelen... maar er komt niemand speciaal voor je! Tenzij je half dood ligt te gaan (buiten de bevallingom ofzo)
Echt.... Ik wist niet dat er dus echt ziekenhuizen zijn waar ze zo werken. Dus ookal is het niet meer uit te houden moet je het toch zelf doen. Dus dan maar tussen 9 en 6 bevallen mocht je het nodig hebben
haha, inderdaad, ff goed timen Ik ga in januari naar een rondleiding in het ziekenhuis, zal dan ff precies vragen hoe en wat, ik bedoel... voor spoedoperaties midden in de nacht zal er toch ook altijd eentje standby moeten staan ofzo??
pfff, hebben dus hele middag gelopen, maar heb zo'n buikpijn nu als ik op m'n buik druk voelt het ook pijnlijk...
Nou dr is altijd 1 anestesist stand by in Dokkum, want wat als het een keizersnee moet worden??? dan staan ze ook binnen 10 min aan je bed.. Als je dat wil en eist heb je er recht op