Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

In Sneek is er s'nachts ook geen anestesist. Maar je kan je wel op zijn lijst laten zetten, dan komt hij altijd.
    A.s. donderdag een gesprek bij de gyn, zal het er over hebben. Als ik zo'n bevalling bij Nathan ga hebben dan moet er echt wel een ruggeprik komen hoor :D

Oh ik heb ook een beetje pijn ( krampen )
    Links vanuit mijn buik naar mijn linkerbeen. Het is gelukkig al wat minder. Leek of er een zenuw klem zat ofzo.

2. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Hallo dames ben er weer van de bios en net ff lekker van de chinees gegeten bami met babu pangang heerlijk:D:D:D

Zag net bij iemand staan rondleiding door ziekenhuis? waarom ga je in ziekenhuis bevallen?

3. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Babebabe;
    Ik wil ook graag in het ziekenhuis bevallen. Zo'n rondleiding heb jij dat zelf aangevraagd? Lijkt me wel prettig om van te voren al eens een kijkje te nemen.

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wij hebben ook een rondleiding omdat ik in het ziekenhuis moet bevallen. Wil toch even kijken, ondanks dat ik er al heb gelegen. Maar heb niks gezien omdat ik in quarantaine lag.

5. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

He meiden :)

Rondleiding ziekenhuis: Is bij ons elke maand één speciale avond voor :) Vorige keer niet geweest omdat ik thuis wilde bevallen, uiteindelijk ingeleid dus toch in het ziekenhuis, maar toen kon het me echt niks schelen waar ze me neergooide :p

Ruggenprik: Vorige keer niet gehad, wel zo'n pompje met pijnstilling, erg relaxed! Verder een prima bevalling gehad, alleen het ziekenhuispersoneel was minder... Nu wil ik heeeel graag thuis bevallen, en mijn vk wil er alles aan doen om dat te laten lukken dus heb er alle vertrouwen in :D

Buikfoto's: Wow mooi zijn ze, nu gaat het ineens hard... Ik weet nog bij Fenna dat na de 20 weken die buik ineens met de dag groeide ;) Hier gaat die sowieso hard :$ Vergeet alleen steeds foto's te maken :)

20 weken echo: Zie idd dat meer mensen nu wat nerveuzer zijn :( Ach het zit vast goed bij al onze knappe beebs maar zoiets zet je wel even met beide beentjes op de grond!

Sterreke: LEUK, ook een jongen :D Ik snap je gevoel wel hoor, ik vond het geweldig dat ik als eerste een meisje kreeg, dat wilde ik zo graag.. Heel stom, maar ik denk dat het komt doordat het "bekend" terrein is ;) Het scheelt: Jongetjes zijn echte mama kindjes en knuffelaars, meisjes het tegenovergestelde :p

Geboortekaartjes: Oehoe wij hebben er 3 uitgezocht en net proefdrukken besteld, ben zo benieuwd :D Ook de naam hebben we al, het wordt al zo 'echt' nu, i like :)

Ego: Hier alles goed :) Echt een heerlijk weekend gehad en Fenna haar kamertje wordt superleuk! Nu lig ik op de bank met een dekentje, ga zo een kerstfilm kijken. Manlief is nog aan het verven boven. Ook wel weer zin om aan het werk te gaan deze week dus we gaan de goeie kant op!

Liefs!!!

6. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Hier bevalt iedereen in het ziekenhuis en iedere drie maanden is er een informatieochtend voor aankomende ouders.

Zo, net een mega huilbui gehad. Zag het even niet meer zitten dat ik zonder familie ga trouwen en dat er niemand deze kant op komt.....maar ja, dat hebben we zelf besloten natuurlijk en het gaat ook alleen maar om het burgerlijke huwelijk en een echte viering komt nog. Maar zat er gewoon even door. Ik ben blij met jullie als kletsgroep, dat brengt nederland iets dichterbij. Moet alles toch zonder mijn echte vriendinnetjes doen..... Nu net even met mijn liefie lekkef in de vrieskou gewandeld en nu gaat ie weer. Zo mary poppins kijken....

7. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    oohh ik snap haha ik iwl graag thuis bevallen maar ben wel nieuwschierig hoe de afdeling er in het ziekenhuis uitziet.

8. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Hoi allemaal

kom weer even kijken hoe het met iedereen gaat.
    Zag een mooie echo voorbijkomen, mooie buikfoto's etc.

Gisteren de woonkamer aangepast, de kerstboom erin, en alvast ruimte gemaakt voor de box volgende maand.
    Alleen heb een last van mijn buik sinds gisteren, teveel gedaan (mijn vriend heeft me amper geholpen), en morgen moet ik de achterste gedeelte van de kamer nog aanpakken.

9. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel

Hoezo zet jij de box volgende maand al in de kamer dan?

10. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ivm. mijn dochter, en het aanleren van mijn 2 jonge katten, dat die niet in/bij de box komen.
    Werkte 3 jaar geleden ook erg goed bij mijn andere katten destijds.. Zelfs toen mijn dochter geboren waren, kwamen ze nit in de buurt van de box.

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Vorige bevalling wilde ik ook thuis bevallen, maar we zijn toch in het ziekenhuis gaan kijken hoor. Veel thuisbevallingen eindigen toch in het ziekenhuis en ik wilde wel weten waar ik terecht kwam ;)

@ Alpenmama *knuffel*

12. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    buikfoto's: Moet zeggen dat ik ze ook vergeet te maken :S
    De tijd vliegt met zo'n kleine

Ziekenhuis bevallen: Met Jordy ben ik ook in het ziekenhuis bevallen, maar wil in dat ziekenhuis niet bevallen omdat daar kinderartsen lopen die hun werk niet goed doen en je kind als een gans willen laten voeren.
    Zeg dat we een kinderarts nodig hebben wil ik er zeker geen van hun.

geboortekaartjes: Ik wil eigenlijk een geboortekaartje laten maken met Jordy en vriend. Moet alleen nog een goedkope fotograaf hier in de buurt vinden, die dat wil doen.

Ruzie: Vandaag echt een vervelende dag gehad. Heel de dag ruzie met Jordy. Niks was goed, dan wilde hij op schoot, zat hij op schoot werd hij weer boos omdat hij eraf wilde.
    Deed alles wat niet mocht en als je dan iets zei werd hij ook weer boos. Wilde zelf zijn avondeten eten, maar dit lukte niet dus ook weer ruzie omdat ik niet mocht helpen. Op den duur zelfs ruzie met vriend omdat we allemaal zo geiiriteerd waren.
    Ben nu dus blij dat Jordy op bed ligt. hihihihihi

13. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Arrggh..

Mijn voeten beginnen in slaap te vallen (terwijl ik lig).. Zo irritant.
    Hoo niet dat het een voorbode is van evt. vocht vasthouden..

14. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Hey meiden.

Ben weer thuis. Ga morgen ff overal op reageren. Duik nu m'n bedje in.

15. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Goede morgen!!!!

Hier heerlijk geslapen, m'n moeder komt zo lekker even meehelpen met schoonmaken. Vanmiddag hopelijk even niks....

Spreek jullie later.

Alpen mama doe maar rustig aan joh, zat gisteren ook te janken bij marry poppins...hmmm hoe bedoel je we hebben last van hormonen...

XXX

16. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Hey meiden!
    Is weer effe geleden dat ik wat heb geschreven, heb wel steeds een beetje bijgelezen.
    Ben tussendoor ook nog flink ziek geweest, buikgriep. Maar alles is weer oke!
    Gister wat raars gehad! Al een paar keer gehad dat als ik savonds op bed lig dat mn buik ineens opzet en hard word, maar dat gaat langzaam. Gister voelde ik ineens mn buik gewoon opkomen en hard worden, alsof er een ballon in werd geblazen! Hebben jullie dit ook wel eens gehad?
    Verder vroeg ik me af, mogen we eigenlijk oliebollen of poffertjes ofzo? Misschien rare vraag, maar de binnenkant is eigenlijk toch nog rauw, en er zitten eieren door?
    Dit vroeg ik me zo ineens af nu de feestdagen op de loer liggen:)
    Liefs Kimonootje

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Goedemorgen!

Ziekenhuis rondleiding hebben ze bij ons elke maand de 3e zaterdag.
    Ik wil om meerdere redenen in het ziekenhuis bevallen, omdat alles daar al is, je zit gelijk goed mocht er wat mis zijn + dat het thuisbevallen mij niks lijkt... lig je daar in je mooie woonkamer op bed te baren... gordijnen wel naar beneden maar toch... daarna alles opruimen e.d. (weet wel dati k dat nief hoef te doen, maar toch) en later altijd de gedachte dat je daar in die hoek hebt liggen te bevallen... hmmm, nee, doe mij maar zo'n kraamkamer daar met eigen badkamer en alles erbij! en daarna lekker in een schoon/warm knus huis thuis komen :)

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    goedemorgen !!! ik heb het de laatste dagen allemaal niet zo bijgehouden , heel druk gehad en daarna geen fut meer om te reageren ..........................maar we zijn er weer ...................

19. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    Hi meiden..

En iedereen fijn weekend gehad?? Die van mij was helemaal in het teken van kerst :).. Vrijdag de kerstboom neergezet, zaterdag met 14 vrienden vervroegd kerstdiner en gister met vriendinnetjes heel burgelijk een kerststukje gemaakt.

Nu weer aan het werk, dus zal niet veel schrijven vandaag. In iedergeval de mensen met de 20 weken echo vandaag heel veel succes en plezier!!

20. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Goodmorning!

Deel Deze Pagina