Yadi moest ook vandaag toch? Ben benieuwd vanavond Vriendlief heeft vanochtend nog even heel goed duidelijk gemaakt dat we het geslacht niet gaan weten.... hmmmm ben nou toch wel zo nieuwsgierig nu zovelen van jullie het al weten!
Goedemorgen, Hier nu lekker rustig, meiden naar school, mannetje naar werk even tijd voor mij en beebje. Kaatje: vandaag toch wel een spannende dag, zet hem op meid en sterkte.
Zo herkenbaar... Ik wil het ook weten, maar mannetje niet..... Die mannen.... Ik heb net trouwens een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo. Zien we mini Nijn 3x in 4 weken tijd.... Helemaal niet erg....
Goedemorgen. Heb een slchte nacht achter de rug. Straks tegen 12uur, krijgt Naomi haar laatste mex. spuit. Ben benieuwd hoe dat gaat. Kaatje, heel vel sterke vandaag!! Vandaag nog 1 dagje vrij, dan mag ik vanaf morgen weer (niet zo'n zin in). @ weet niet meer wie het er over had (dat de buik langzaam hard wordt 's avonds) maar ik heb dat ook wel eens..
Hier ook de kids laatste spuit , ben benieuwd wat nu de opkomst is vergeleken met vorige keer .....Zal lang niet zo druk zijn denk ik ...................
Morgen!! BBBRRRR wat is het koud, lekker Hier een korte nacht. Nathan heeft sinds een week kuren, niet willen slapen, huilen etc. Misschien moet zijn middag slaapje er af, want hij is s'avonds totaal niet moe. Maar in de middag is hij wel kapot, en hij is niet te genieten als hij niet heeft geslapen ( en ik vind die middag slaapjes ook wel erg fijn )
misschien moet je hem s middags niet zo lang laten slapen.. Tara is nu 3,5 en heeft het de ene dag wel nodig en de andere dag niet .......Maar omdat ik het zelf ook wel lekker vind mag ze s middags als ze niet zo heel erg moe is , bij ons op het grote bed een dvd-tje kijken en 9 van de 10 x slaapt ze dan gewoon 2 uur ......
Hij slaapt ook maar 1,5 uur in de middag. En hij is echt moe! Nu zit hij met zijn duim in zijn mondje tv te kijken. Ach, misschien is het weer iets tijdelijks. Hij heeft het wel vaker gehad. 1 of 2 weken is het even helemaal K*T . Wel erg raar, want normaal gesproken is het een hele goede slaper. Rond 19 uur op bed en rond half 9 weer wakker worden. En dan nog s'middags slapen. Raar kind
Het is inderdaad hartstikkek oud buiten!! Net even wat boodschappen gedaan en mn vingers vriezen er af... En ik had handschoenen aan.... Nu een lekker kopje thee...
ik ga toch binnenkort echt aan een oma vragen om voor mij een neusmutsje ofzo te breiden!! Ik heb echt constant een giga kouwe neus! vooral 's nachtst, kan soms gewoon niet in slaap komen