leuke foto's sureyya....zijn ze in de jungle geweest voor de portret foto's? Is leuk weer eens wat anders dan het geeikte scherm wat je normaal bijna altijd achter die foto's ziet.
Ja was ook verrast om de foto's te zien, ze hadden niets gezegt daarover. Volgend jaar november mogen ze met zijn 3en. Jongere broertjes en zusje mogen ook op de foto.
Is wel zo leuk heb je meteen je hele gezin op de foto staan...is ook niet op alle scholen zo geloof ik. Ik heb mijn nichtje nog nooit op een schoolfoto van mijn neefje zien staan...
bij ons is het als ze op de zelfde school zitten en je geeft het van te voren aan , dan mogen ze samen op de foto....Nu zit Tara nog op de psz en dan mag het niet .....
Ja is toch wel jammer, en wat is het voor extra moeite. Als jij er op tijd bent hoeft het niet zo ingewikkeld te zijn lijkt mij. Maar goed iedere school zo zijn regels.
ja dat is ook zo ...........volgend jaar kunnen ze bij ons samen op de foto en tot die tijd maken we zelf wel de nodige kiekjes !!!!
Hier mogen zelfs ouders met het kind op de foto, maar je bent dan wel verplicht om die serie foto's te nemen, dit geldt ook als je ze samen op de foto wilt laten gaan. Süreyya en Derya zouden ook samen gaan, maar Derya dacht daar op eens heel anders over, ze wilde niet met haar zus en begon te huilen en kreeg rode vlekken in haar gezicht, ja en voor dat dan de boel weer rustig is en de rode vlekken zijn weggetrokken ben je weer even verder. Maar ben al blij dat deze zijn gelukt.
hey meiden! zo het weekend zit er weer op en bijna de eerste werkdag van de week ook weer... lekker druk dus wel fijn voelen jullie de kleine ook al goed? ik voel hem weleens in mijn blaas trappelen... maar helaas voel ik hem nog niet aan de buitenkant... zou dat wel leuk vinden zodat manlief ook echt mee kan genieten!
hello dag, alles hier goed... Ik dacht gisteren hem van de buitenkant te voelen, maar heel zachtjes... dat lijkt me wel gaaf hoor!
Yadi ik wil wel buddyen met je, want ik was de buddy van Kaatje PB je nummer maar, dan stuur ik de mijne! Nouhou ben benieuwd naar nieuws van babe!
@ Yadi: fijn dat alles goed is meis! ow en wanneer heb jij je echo? zou leuk zijn om even te gluren hé! Edit: fijn dat alles goed is
Ik heb daarnet de VK toch maar even gebeld. Ben weer gerust gesteld Oh, en ze had het er over dat de gyn. a.s. donderdag zeeeer waarschijnlijk een echo gaat doen! Wie weet kunnen we zien wat het wordt!!! GRRRR ik ben op een pakketje aan het wachten. Het is een kerstcadeau voor Rein, maar die is over een uurtje wel thuis en hij mag niet weten wat het is. Schiet maar op met dat pakketje!!!