Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    hallo meiden,
    ik ben ziek thuis gebleven vandaag, voel me een mietje :D Ik heb het hele weekend lamlendig op de bank gelegen (alleen maar een flinke verkoudheid eigenlijk, maar dan kan ik me zooooo beroerd van voelen, verder heb ik nooit koorts ofzo) dus ik vond dat ze op het werk wel een dagje zonder mij konden doen en ben dus nog een dagje aan het bijtanken, maar dat had ik ook nodig merk ik wel, ben blij dat ik niet op kantoor zit nu...!

Hele schattige foto's van Sureyya en Derya langs zien komen... wat een dotjes!

Yadi fijn dat je een goede echo hebt gehad!(was er nou nog iemand... weet niet meer!)

2. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Heeft iemand al iets van Kaatje gehoord trouwens? Denk echt de hele tijd aan haar.... arme prul!:(

3. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hey meis!
    groot gelijk hoor! even lekker bijtanken!
    heb jij gisteren en geslachtsbepaling gedaan ? wat leuk! een jongen :D :D :D :D

4. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    denk dat kaatje nu in ziekenhuis is op gesprek..
    ze gaan de bevalling doorspreken als ik het me goed heug....

5. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    owh ... huil... dat klink zo... verdrietig...

6. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    is het ook... :(
    hoop dat ze het zelf ook goed kunnen verwerken en een plek kunnen geven..
    maar meis wees blij dat jouw echo goed was en het kindje leker ligt te spetteren :D

7. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    ja echt wel... bij mijn moeder was het ooit fout gegaan ook op 14 weken. daarom ben ik erg goed gecontroleerd...

Okay ik moet zo gaan. Ik weet niet wanneer ik terug kom vanwege mijn stukkende adapter

8. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ok yadi; we zien je wel weer verschijnen!!!
    x

9. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Yadi of tink is misschien een idee dat een van jullie door geeft aan tante mars dat jullie elkaars buddy zijn nu, dan kan het op de lijst worden aangepast.

Kaatje moest volgens mij om 14:30 in het ZH zijn en dan door spreken hoe en wanneer nu verder. Echt heftig. Zo zien we allemaal maar weer hoe bijzonder het allemaal is. Extra genieten dus meiden, want zo normaal is het allemaal niet.

Ga ff boodschappen doen, spreek jullie later.

X

10. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ik ga zo afsluiten..de dag is omgevlogen ( gelukkig :D )
    tot morgen! x

11. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Heb ik wat gemist??? Wat is er met kaatje???

12. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Vorige week bij de vk konden ze het hartje van kaatje haar beeb niet vinden door gestuurd naar zkh en daar bleek dat mis was hartje was rond de 13 week volgens mij gestopt met klopppen dus kaatje heeft nu gesprek dit is in het kort

13. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Oh nee toch! Wat erg zeg.... :( Gatver......

14. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Ja idd ze heeft haar hele verhaal ook op de vlinder pagina geplaatst vlinders tussen 13 en 16 week

15. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Heb net ook verhaal van vandaag gelezen, van zh.
    Hier even een kopie.
    Maar je kan ook even naar de vlindersite.

Verhaal van Kaatje op vlindersite:

Nou we zijn weer thuis.
    Mocht zelf een dag kiezen, kon ook al morgen maar dat is dan opeens wel weer erg snel.
    Hebben gekozen voor woensdag. Moet er al om 06.45 zijn.

Ik heb nog gevraagd of ze konden zien of het een jongetje of meisje zou zijn. De vk dacht van wel,maar de gyn denkt van niet. ze gaat iig wel kijken. Is het niet te zien dan kijken we hoe het voor ons aanvoelt, jongetje of meisje.
    Hebben nu zelf allebei het idee dat het een meisje is,maar je weet natuurlijk nooit hoe dat woensdag/donderdag is.

Daarna door gereden op zoek naar een kistje, hadden er vanochtend al één gezien maar vonden hem toen vrij groot, nu gaan we hem opvullen met een kussentje, bekleding en een knuffeltje.
    Het knuffeltje hebben we ook in het groot gekocht voor ons zoontje.

Kistje
    http://i46.tinypic.com/33v200o.jpg

Knuffels
    http://i50.tinypic.com/2ijss29.jpg
    14-12 afspraak gyn ...........

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meiden.
    Lees hier eigenlijk niet meer mee omdat het te confronterend is om jullie banners te zien, de echo's, de buiken en geslachtsbepalingen.

Leef op het moment nog steeds in een nachtmerrie waarvan ik nu beetje bij beetje wakker aan het worden ben.
    Ik hou idd een topic bij in de vlinderhoek en zie dat er ook een paar meiden zijn die de september mama's in de gaten houden.

Liefs

17. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    @natascha, hier nog zo'n pluizebol! Aan boord heb ik meestal een simpele staart in, maar als ik het los doe, doe ik er altijd een anti frizz door. Heb je van diverse merken, heb er een paar geprobeerd, werkt wel goed! Als je je haar borstel word het ook minder statisch als je je borstel ged nat maakt. Of een houten kam gebruikt.
    @marjand, zou leuk verjaardagskado zijn als je op 15 mei bevalt:)
    @loran, je baas is VERPLICHT om zich aan te passen! Indien dit niet mogelijk is, zou ik gewoon de ziektewet ingaan! Je toont je goede wil om te werken, maar aangepast, kan dit niet, zou ik me ook niet aanpassen. Dus als het dan niet gaat, gewoon thuis blijven!

Jeetje Kaatje.... Ik lees het nu pas allemaal....Wat onzettend kut en oneerlijk!!! Heb er geen woorden voor.... Heel veel sterkte... *knuff*

18. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Goedenavond dames!

Sureyya, wat een popjes van een meiden heb je! :)
    Yadi, super dat bij jou alles goed is!
    Cremespoeling.... leven mensen daar nog zonder dan??? :p

Echo:
    Nou, voor zover we konden zien was alles goed :) dus geen rare dingen, maar beeb lag lekker te slapen met z'n ruggetje naar m'n buik toe en duimpje in de mond (zooooooooooo schattig) waardoor we het hartje en blaas en tussen de beentjes (wij willen het niet weten, maar de gyn wel!) niet konden zien... dus ik mag woensdag a.s. nog een keer :D vinden we helemaal niet erg haha

19. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    haha Babebabe, die van mij werd gewoon wakker gemaakt hoor voor de geslachtsbepaling, hihi! Hij lag er helemaaaaal niet goed voor maar toen moest mijn vriend een beetje in mijn buik porren en ja hoor, toen werd meneertje toch maar wakker en draaide zich om! Was zoooo leuk om te zien! :D Zo raar om op dat scherm te zien hoe dat wezentje in je buik daarop reageert!

Morgen ben je officieel op de helft... wauw!!!

20. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Nou heb 1 of andere conditinair gekocht van nivea probeer morgen direct straks op weg naar yoga heerlijk

Deel Deze Pagina