bevalling: begon bij mij 3 wkn en 5 dgn voor m'n uitgerekende datum. 'S ochtends bij t opstaan zeur gevoel in m'n buik. Moest naar de vk omdat ze me verkeerde medicatie tegen blaasontsteking hadden gegeven. Ze zeiden dat het zeur gevoel door de blaasontsteking kwam. Ff dagje rustig aan doen was t advies. Naar de apotheek gelopen voor nieuwe medicatie en naar de winkel voor een pak chocomelk en slagroom. In de winkel voelde ik me opeens niet lekker en hing voorover tussen de shampoo flessen. Daarna weer naar huis gewaggeld. Hele dag rustig aan gedaan maar 's avonds hield ik het niet meer. Om 11 uur vk gebeld die was er een kwartier laten. Ik had toen 2 cm ontsluiting. Gelijk spullen pakken en naar t ziekenhuis gegaan. Om 12 uur 4 cm en vliezen braken. Om 3 uur 's nachts m'n ex gebeld met mededeling dat ik 7 cm had en de baby waarschijnlijk wel snel geboren zou worden. Hij was er met 10 minuten (normaal een rit van cker 15 à 20 minuten) om 4 uur mocht ik gaan persen en om 05:04 uur had ik Darren in m'n armen. Kreeg een prik voor de placenta geboren te laten worden omdat ik doodop was, en heb toen tot 7 uur geslapen hahaha. schoppen: ik voel m'n kickbokser erg veel en hij schopt behoorlijk hard. Marcel heeft hem nu 1 x gevoelt, maar hij heeft geen geduld om langer te wachten op een volgende schop. Kleding: voor Darren was maatje 50 nog te groot, dus haal nu zoiezo van alles wat in huis. En heb korte en lange mouw, korte broekjes en lange broekjes, je weet maar nooit hoe het is in mei. ben ook op 15 mei jarig, en idd ene keer regen andere keer zon. We zullen zien! ego: gister avond thuis gekomen en ben in een depressie terecht gekomen, zit alleen maar te huilen en heb het helemaal gehad. M'n hoofd maakt over uren en kan ff helemaal niets hebben. Pff zo vervelend!! T weekend gaat D bij z'n vader logeren, en ik ga terug naar Zaandam, heb ff behoefte aan andere dingen en mensen aan m'n hoofd.
Jeah babebabe super Hele opluchting zeker? En nog een keertje gluren is zeker niet erg, is de laatste keer deze zwangerschap dus geniet er maar van Kaatje schat, had ergens anders al gereageerd KNUF! Hier een lekker dagje gehad Werk ging echt superrrrsnel want het was abnormaal druk Daarna eindelijk alle kerstkaarten geschreven en gepost en alle was gevouwen. Toen lekker een uur met mijn heerlijke dochter gespeeld en nu lig ik languit op de bank, heerlijk Ik hoop dat de rest van de dagen ook zo snel gaat, dan is het sneller vrijdag en is de echo achter de rug Ben me nu misselijk aan het eten aan kerstkransjes Oh dacht dat ik hem al geplaatst had maar niet dus
Tink heb net 9 kerstkransjes achter elkaar opgegeten! Heb nu een overdosis aan suiker in m'n lijf zitten! Hahahaha
Oh ik eet ook echt als een bootwerker. Te erg gewoon. Blijkbaar heb ik wat in te halen Mijn menu van vandaag: - 6 volkoren boterhammen met beleg - 2 plakken suikerbrood - Hachee opgewarmd van gister - pepernoten ( hadden we nog liggen ) - boerenkool met hema worst - 1 pak chocolade melk - 2 appels - 5 glazen water. Dat is toch niet normaal meer?! Maar ik heb ook echt honger, geen lekkere trek ofzo. Nee ik moet eten. De groenteboer reed vanochtend langs ( die gaat nog door het dorp ) en ik rende er heen om een zak granny smits te kopen. Mijn huidige verslaving. En ik las ergens dat je een vrolijke baby krijgt als je elke dag chocolade eet. Daar houden we ons dan maar aan
Dag dames, Ik ben een tijdje afwezig geweest. Zoveel berichten om door te lezen hield ik niet meer bij. Maar we gaan het nog een keer proberen hoe is het met jullie? groetjes linda
Hier nog één As Ik kan echt vreten, niet normaal Ik denk dat ik zo drie warme maaltijden op een dag zou kunnen eten Gelkkig valt het mee qua kilo's maar voor hoelang nog
Hahaha ik zit nog steeds op - 12 kilo Ik voel volgens mij de baby bij mijn navel joh. Kan 'ie al zo hoog zitten met dit termijn?? 2 weken geleden zat mijn bm nog 1 a 2 vingers onder mijn navel. Nu is mijn buik ook wel giga gegroeit de laatste paar dagen.
Eten is hier ook echt geen probleem... zucht, net lekker warme choco met zelf geklopte slagroom en een chocoladekerstkrans achter de kiezen
Zo de wc pot ff geknuffeld was 2 week geleden een record verbroken alleen jammer dat het niet wat langer duurde ppff wat voel je je ellendig als je zo boven de pot hangt bah:x
die wc pot heb ik ook al een tijdje niet meer gezien, tot afgelopen zondag.... Ik kon hem niet missen goedemorgen trouwens....
Natascha veel plezier Pff hier wordt het een heeeeele drukke dag Wij zouden vandaag met zijn tienen moeten zijn en we zitten maar met vijf Leuk, leuk, leuk Ach de dag vliegt weer voorbij Manlief is vandaag vrij om de prinsessenkamer van Fenna af te maken Schoonmams komt behangen en hij gaat de laatste dingetjes schilderen en gordijnen ophangen etc, ben zo benieuwd Liefs XXX
goede morgen allemaal Natascha: Heel veel plezier bij de vk Tinkerbel: Ben benieuwd hoe het kamertje gaat worden
Pien, schiet lekker op! Hier moet nog van alles gedaan worden aan de baby kamer. Maar dat kan pas als we weten wat het wordt. Nou ja... bedenk me net dat het al geschilderd is. Wil alleen nog een stukje behang ( zo'n vierkant stuk, heb heel mooi Lief! behang gezien ). Gordijnen ophangen, nieuwe meubelen kopen. Als het een meid is, heb ik nog een fantastische klamboe. Hmmm heb er zin in!! Nathan zijn kamer is helemaal klaar. Morgen trouwens! Lekker weertje
Hier is het kamertje eigenlijk zo goed als klaar .......Zijn netverhuisd en alles is boven verbouwd ..Wil nog wat muurstickers halen ....( bij de zeeman hebben ze hele leuke , Tara 's kamer heb ik in totaal voor 5 euro aan muurstickers aangekleed , goede tip !!!) en dan moeten de meubeltjes weer in elkaar gezet worden en dan is het alweer klaar , dus dat komtwel in het voorjaar .....