He meiden! Ik zit ook weer lekker op kantoor (voel me nog niet helemaal toppiejoppie... maar goed!) maar heb het keidruk, dus wel snel bijgelezen maar niks onthouden!
Joehoe Hier ook druk, gelukkig om 3 uur klaar want ik ben het zat Geslachtsbepaling: Hier wel gedaan, wij zijn TE nieuwsgierig Plus dat het praktisch heel makkelijk is, qua kleding etc
pfff, snap eindelijk wat de andere dames bedoelden met een sportschool van binnen te hebben.... voel me de hele middag al zo'n boksbal zo druk is mini vanbinnen!!! maarre..... vind ik stiekem helemaal niet erg hoor
Nou waar is iedereen? Heb vanmiddag lekker boodschappen gedaan. Nathan is naar het KDV, dan is het toch net wat rustiger. Mijn man komt zo thuis, gaan we hem samen ophalen. En hij heeft zijn kerstpakket, ben zo benieuwd wat er in zit Oooh wat is het trouwens heeerlijk weer! Heb daarnet nog even lekker gewandeld met Ollie ( onze hond ) Denk dat we maar een slee moeten gaan aanschaffen!! Er komt sneeeeeuw aan.
ik voel em ook nog niet zo lang hoor, maar zonet wastie echt ff druk zichzelf lekker aant nestelen volgens mij! haha, voel em sinds vorige week dinsdag zo'n 2 a 3 x per dag "schoppen/bewegen" maar heb het idee dat dit nu dus steeds vaker en duidelijker word!
leuk joh... ach ja jij bent natuurlijk ook al een aantal weekjes verder hè, dus ik wacht gewoon geduldig af!
heb er ook weeeeeeeeeeeeken op lopen wachten hihi, vooral al die dames die voor de 2e maal zwanger zijn voelde het echt al snel zeg!
Zo ik ben weer thuis @ Assz jaaa morgen gaat het sneeuwen hoorde ik Leuk leuk leuk! Ga zometeen Fenna ook wandelend ophalen, heerlijk! @ Babe hier ook een boksbal, heelijk gevoel Nog een paar weken en dan kunnen ze zo hard schoppen dat het ijn gaat doen, weet het nog zo goed haha @ Sterreke: Komt vanzelf meis, dat is het "nadeel" van zo'n forum, diegene die verder zijn (soms wel 4 weken) maken alles eerder mee. Zometeen bij de uitgerekende datum ook, maar ach het kan ook een voordeel zijn Fenna haar kamertje wordt MOOI Echt heel leuk! Het behang is al klaar, nu moet het een dag drogen en dan komt de rand eroverheen. Ben benieuwd hoe ze het zelf vindt Nu hang ik lekker op de bank, dag ging weer snel vandaag. Heb trek in pannenkoeken maar heb al gekookte aardappels liggen, balen
jammie pannenkoeken maar nee hier ook gewoon netjes de aardappels op tafel strakkies ! met spinazie en een schnitzel
Kom net van vergadering kom er via collega achter dat je er weer flink over me geroddeld word sinds ik de ziektewet zit mensen hebben aardig commentaar op wat ik doe zoals babykamer etc kopen terwijl ik niet kan werken nou laat ze maar lekker roddelen ze kunne blijkbaar niet beter ben behoorlijk pissig
@ schoppen baby: hier gaat het ook al lekker tekeer! Vooral s'avonds als ik lekker GTST aan het kijken ben Gisteravond was het zo rustig, dat het me niet lekker zat, dus ben ff gaan porren op die buik totdat ik weer een schop voelde! Vandaag haalt hij/zij de schade weer in, volop in beweging de hele dag! Alleen donderdag nog een dag werken en dan lekker vakantie , die al goed begint met een weekend weg naar Preston Palace! Heb zo'n zin in alle leuke en gezellige dagen die gaan komen, word er helemaal vrolijk van! @ avond-eten: wij eten ook spinazie met aardappelen en een karbonaatje! @ Natasha: lekker laten kletsen! Niets van aantrekken! Zielige mensen!
och jeetje... durf je hard te duwen in je buik dan? dat durf ik niet... probeer het soms wel dat uitlokken maar krijg geen reactie dan helaas.... oh leuk PP! is altijd een leuke gelegenheid!!!
Hallo!!!! Hier weer net bij de fysio geweest en weer een aantal handige tips gehad. schoppen baby, ik voel hem al wel maar kan nog niet echt zeggen dat het een sterke baby is....Hij/Zij moet nog even oefenen. Verder weinig geks te melden, ja behalve dat ik echt super moe ben, mocht er vanmorgen weer om 4 uur uit om te gaan werken. En ja dat voel je he?! Jullie nog wat leuks?
hier vanavond lekker frietjes !! @laat ze maar lullen Natascha .......ik heb zelf dat gevoel weleens van zit ik in de ziektewet maar ga wel mijn boodschappen doen en kindjes naar school brengen en halen en het huishouden zoveel mogelijk ....maar en en gaat gewoon weg niet , gelukkig ook op aanraden van mijn longarts ...... Mijn collega's zeggen juist dat ik mijn rust moet houden en de dingen die ik thuis kan doen en met de kindjes kan gaan doen, vooral doen , want anders komen die muren ook een xtje op je af