@natascha, altijd als ik zo'n hondje zie, moet ik denken aan een swiffer haha!! @ sneeuw... waar?? Ik heb nog niks geen sneeuw gezien... Wel is ons dek 'sochtends 1grote ijsbaan... Leuk die nachtvorst... Gelukkig blijf ik lekker warm binnen achter het roer, en gaat mn vriend naar buiten
Ha meiden Zo, Fenna slaapt vanavond voor het eerst in haar prinsessenkamer. Was erg benieuwd hoe ze erop zou reageren, ze vond hem helemaal geweldig en is in één keer in slaap gevallen haha, en dat had ik juist niet verwacht Deedtje: Jaaaaaaaaa nog een jongen Superleuk! Yessica: Denk dat alles al gezegd is... Als ik heeeeeel eerlijk ben; Toen ik al die verhalen van je las over Marcel en jullie relatie had ik al zoiets van meisje wat doe je daar nog??!! Kies voor jezelf en voor je kinderen en bouw iets nieuws op voor jullie in een andere plaats, even zonder man! Sneeuw: Hier nog niks helaas, hoop echt dat het vannacht komt Aszz: Oeh hoop zo voor je dat ze morgen willen kijken Zal heus wel, gewoon extra lief lachen Surreya en tante Mars: Rustig aan he jullie!!!! Nu even languit op de bank, heb met het kamertje gesjouwd dus flinke harde buik nu XXX
Het liep even gelijk en nu zijn de jongetjes weer in de meerderheid haha! Wat betreft namen, willen jullie die allemaal voor jezelf houden of kunnen we hier tips met elkaar delen???
Mijn naam blijft geheim hihi, ik wil t wel van de daken schreeuwen maar dan krijg ik ruzie met hubbie hihi!! Ik ga lekker plat voor vanavond heb de pb die ik had verwerkt en hoop alle namen op de kleur van het geslacht gezet!! Dames bedankt dat jullie me vanmorgen ff geupperd!!! Hele dikke knuf van uit het Sneeuwende Noorden
Maar lezen jullie mannen hier ook mee??? Ik bedoel zo openbaar is deze site toch niet? Ik heb respect voor je als je er anders overdenkt hoor.... begrijp me niet verkeerd!
Wat wij bij de september mama's deden; We zetten de namen op de hyves Die is namelijk wel helemaal privé en kan je alleen lezen als lid! Sterker nog; Er is zelfs al een topic op de hyves over, dus daar kan je schreeuwen wat je wil
namen: moet eerlijk zeggen dat wij er nog niet zo mee bezig zijn geweest. Willen we eigenlijk pas doen als we weten wat het wordt. Tuurlijk verzinnen we ook wel een naam voor het andere geslacht Zal tegen die tijd mischien hier ook wel vragen wat jullie leuker vinden. Deetje: Nog een jongen er bij. Super leuk. Ook dat je zoon er zo blij mee is. Sneeuw: Hier ook nog niks, maar mag ook wel weg blijven. Vind het super leuk, maar niet als ik morgen vroeg moet auto rijden. Morgen waarschijnlijk nog 1 lange dag en volgende week eindelijk halve dagen. Wisten niet of ze nog inval konden vinden.
dag allemaal, kennen jullie elkaar allemaal van deze site of van daarvoor daarbuiten al? soms lijkt het contact al zo hecht, dat het lijkt of mensen al lang vriendinen zijn! grappig het valt me wel op dat yessica heel rationeel wordt 'veroordeeld' op iets wat heel emotioneel is. Ik heb niet in een soortgelijke situatie gezeten, maar weet wel dat binnen een relatie je nou eenmaal niet alles rationeel beoordeelt/beslist en dat veel keuze's emotioneel zijn. Tuurlijk, die keuze's zijn niet altijd even verstandig, maar ja kom op zeg, een relatie is niet iets wat je niet alleen maar rationeel kan beredeneren. Als het zo makkelijk is dan zouden er alleen maar 'verstandige' beslissingen worden genomen. Nou ja, yessica ik hoop in ieder geval dat je zelf achter je beslissing staat, wat die ook is. Alsj e daar zeker van bent dan kom je er weer bovenop. Ik heb hier al weer last van rugpijn halverwege mijn rug (eerst juist onderin, zelfs al na het stofzuigen...). Iemand anders hier ook last van. Ik kan geen houding vinden. LIjkt wel of spieren tussen mijn ribben knel zitten of die naar voren lopen richting banden baarmoeder... hopelijk gaat het snel over groetjes linda
Volgens mij kennen we elkaar allemaal van hier, volgens mij geen oude vriendschappen. Maar inderdaad wel heel tof hoe we hier met elkaar om gaan. Ik MOET ook elke dag even lezen hier, soms wel 6 keer op een dag. Heel gezellig... En over Yes, ja iedereen heeft zo zijn mening en ze moet gewoon haar hart volgen. Maar als je hier om meningen van andere vraagt krijg je ook reactie's die je liever niet hoort. Volgens mij is hier niemand die het onaardig bedoeld maar ja ze is nu zwanger van marcel...en dat loopt al een heel tijdje niet lekker. Dus denk dat de meeste adviezen lief bedoeld zijn en eigenlijk iedereen zegt ga eerst eens je eigen hoofd op orde brengen en kijk dan weer verder naar de rest van je leven. Ze heeft straks wel 2 kindjes he! Alles voor de kinderen. Over namen ik heb ze inderdaad ook op de hyves gezet, wil ze hier ook best zeggen maar weet inderdaad niet of dit zo heel prive is....
Ik kon Asszz en Deedtje al een beetje van een ander forum (partyflock) en Ingeltje en Kaatje van de September 2008 mama's, maar verder ken ik niemand hoor Maar het is idd erg gezellig, en verslavend Ik zit het concert van de Toppers te kijken op de Tros, best gezellig Uiteraard met choco koekjes Zometeen lekker een hete douche en naar bed!
Dames ik ga slapen, moet er morgen kwart voor 6 uit en optijd weg als het echt zo erg ga sneeuwen als ze zeggen. Om half 8 moet ik op het kdv zijn om te openen. Dus ben benieuwd of ik het ga halen
Meiden, bericht van Kaatje: Vandaag stipt om 16.00 uur zijn wij de trotse ouders geworden van een dochter. We noemen haar Milou. Zo perfect, zo klein en zo stil. Ze is prachtig ! Ik ben er stil van
wilde het net zeggen, ja hier ook stil. Maar door dit berichtje toch met een soort vredig gevoel. Heb jij dat ook?
Dat wel ja, ze klinkt heel, hoe moet ik het zeggen: Vredig en berustend, bijna gelukkig, snap je wat ik bedoel? Maar toch net wel een paar dikke tranen gehad voor haar God je moet er toch niet aan denken dat het je overkomt? Je gunt zoiets niemand maar vooral hun niet... Maar snap precies wat je bedoelt, ben zo blij voor haar dat het zo snel is gegaan en dat ze er op terug kan kijken als een 'mooie dag' Pff harde buiken