Goedemorgen Dames! Ik bedacht mij gisteravond ineens dat ik nog ovutesten had liggen... en dat ik ooit gelezen had dat deze ook positief testen wanneer je zwanger bent... dussss vanochtend een ovutest gedaan en de teststreep was er bijna zwart over zo rood en dik wastie! dus ben ik weer beetje geruster... Hier nog steeds nergens last van... beetje boobpijn en moe maar that's it! Maar goed, mijn moeder verteld dat ze ook nergens last van had toen ze zwanger was en nooit misselijk is geweest... is zoiets erfelijk?
ik weet niet of zoiets efelijk is ,maar kan me voorstellen dat je je afvraagd of het wel allemaal goed is en heb je bevestiging nodig door nog eens te testen ....Ik heb ook zo goed als nergens last van .................Ik wil morgen nog 1 test doen en dan ga ik begin volgende week maar eens een afspraak maken voor een 6 weken echo , ik heb nl best een grote kans op herhaling van een bbz ..
Dat is wel vervelend dat je daar risicio op hebt.... maar gelukkig dat ze dan inderdaad wel vroege echo's kunnen doen om het voor je te onderzoeken! Tja, het is voor mij de 1e keer dat ik zwanger ben... dus alles is nieuw he en je leest overal over vreselijke misselijkheid en als je dat dan zelf niet hebt ga je twijfelen... maar goed, misschien ben ik wel gewoon een lucky zwangere die geen tot weinig kwaaltjes krijg!
@alpenmama.. WAT EEN GOED NIEUWS!!! GEFELICITEERD!!! @babe.. snap dat je zonder klachten beetje ongerust bent.. had ik vorige week ook, was opeens niet meer misselijk terwijl ik bij m'n zoontje de 1ste 18 weken heel veel gespuugd heb.. Maar nu weer volop misselijk en nu hoop ik juist weer dat het weggaat @nieuwe mei mama's welkom allemaal. Hier ook weer een dagje werken.. en dan lekker WEEKEND!!!
@Dag.. balen dat het zo rustig is.. dan gaat de tijd nog langzamer hè.. Zit zelf vandaag hier alleen op de afdeling (werk op hoofdkantoor van uitzendbureau) dus mag mailboxen van al m'n collega's bij houden en alle telefoon beantwoorden.. normaal ben ik daar erg druk mee, maar nu ook beetje rustig.. kan ik mooi hier rond neuzen.. hi hi..
nou neem het er lekker van dan , als ze je dat tenminste niet kwalijk nemen ....Soms kun je het maar beter druk hebben dan gaat je werkdag ook lekker snel ..
Ik werk hier bij ons in het dorp in de buurtsuper en daar doe ik eigenlijk zo goed als alles , multifunctioneel en overal inzetbaar ..
tijd gaat dan inderdaad heel langzaam... zit hier ook alleen maar is telefonisch ook lekker rustig... ach beetje internetten en inderdaad de mail goed bijhouden en dan komt er ook aan deze dag vast wel een einde!
@ marjon: ben je nu zwanger of is het uitgelopen op een MK? banner maakt me een beetje in de war.. sorry hoor...
Ik zit in de logistieke plannen, ik doe voornamelijk de volledige (financiele) administratie van ons kantoor! Leuk werk en gezellige collega's! alleen nu wat minder omdat ik snipverkouden ben!
pfffffff pas een 3 kwartier aan het werk maar lijkt al uren... deze dag gaat heel lang duren helaas....
Goedemorgen allemaal ! @ nieuwe mei-mama's: Gefeliciteerd en gezellig dat jullie er zijn @ werkende dames: kom op meiden, bijna weekend!!! Hoewel....pfff, ik heb een heeeeeele lange middag voor de boek. Ben moe wakker geworden en zou het liefst naar huis, maar heb vanmiddag een soort ARBO scholing....3,5 uur naar zwitserduits luisteren en dan ook nog proberen wakker te blijven. Waarschijnlijk lig ik vanavond heeeel vroeg in bed. Bedankt voor alle lieve reacties! Ik ben heel erg blij, maar bijkomend (luxe) probleem: ik wil het nu helemaaaaal van de daken schreeuwen! Hou je in, hou je in, hou je in........ Fijne dag!!!
hahahaha.. ken dat.. wil het nu al van de daken schreeuwen en heb nog niet eens intake bij VK gehad en nog geen echo.. maar ben echt mega misselijk en net zelfs overgegeven op m'n werk.. gelukkig voelde ik het aankomen en was ik alleen op de wc... vind het echt heel moeilijk om het zo verborgen te houden voor mensen die ook bij mij in de gang zitten.. hoop dat ze het niet door hebben