In principe willen we niet weten wat het wordt....maar gisteravond begon vriendjelief ineens wel te twijfelen...hahaha. Ik zou het denk ik niet erg vinden om het per ongeluk te ontdekken....maar ook leuk als het nog een verrassing blijft. En als we het wel ontdekken, houden we het voor onszelf.
valt nog wel mee hoor Marjand..Ik moet ook nog steeds foto's maken , heb ik bij T&T ook veel te weinig gedaan ..Maar Manlief heeft het zo druk met school en werk is bijna nooit thuis en ik heb hem toch ff nodig om foto te maken en op laptop te zetten ben daarniet zo handig in !!!!!
Ik doe het zelf met de zelf ontspanner, die zet ik op een boek op de tafel en dan klikken maar....Doe het tot nu toe nog braaf elke woensdag (behalve gister, even vergeten) Vind het wel grappig om te zien hoe je lijf veranderd. Kan m'n eigen poes al niet meer normaal zien als ik naar beneden kijk (sorry voor de bewoording) en ik vind dat gewoon te leuk. Had me altijd bedacht hoe het zou zijn, en ja ik vind het gewoon leuk... Stom he?!
nee hoor !!!! Vindt het wel leuk , ikzelf heb dat niet zo ,maar vindt het wel heel erg eluk om buikjes te kijken , ben hier ook regelmatig op de buikjespagina te vinden ............
Leuk, Alpenmama, 20 weken echo, spannend! Hier sneeuwt het ook flink nu! Mijn hondje vindt dat altijd geweldig... Dit is hem in de sneeuw:
Marjand mooie buik hoor! Ik ben ook nog in het -ikvoelmeneteenwalrus-stadium, dus ga mijn buik hier nog niet spammen
Haha Alpenmama hier ook hoor, vind die buik geweldig Nu vind ik hem op zijn mooist, zometeen wordt hij enorm en gaat hij in de weg zitten namelijk Zo, wij gaan aankleden en de sneeuw in, spam nog wel foto's
Hey maar walrussen zijn op het moment gewoon mijn lievelingsdieren....dus zet hem er op joh! Ben wel benieuwd....naar andere buiken
Jullie zullen het denk al gelezen hebben maar wil het hier toch nog even komen melden. Gistermiddag om stipt 16.00 zijn we trotse ouders geworden van een dochter. We noemen haar Milou. Zo klein, zo perfect en zo stil. Ze is prachtig !
Wat lezen er een hoop mee....goede morgen dames. En in het speciaal Kaatje, heb je een beetje geslapen?
Morning! @ As: mijn duimpjes draaien voor je vandaag! @ iedereen met 20wk echö: sucses en vergeet niet ervan te genieten! @ sneeuw: in zeeland valt het nog mee met de sneeuw! Jammer hoor, het heeft wel wat vind ik als alles wit is! Meiden we gaan hard, we zijn allemaal al weer (bijna) op de helft! Time flies! Vandaag laatste dagje werken, dan lekker vakantie Wat vervelend nou
Ik heb het gelezen Kaatje , en wat een mooie naam hebben jullie , jullie meisje gegeven ....Je bent zo sterk Kaatje er kwam zo'n rust van je berichtje af ..Milou* mag trots zijn op haar papa en mama en grote Broer ........ Hebben jullie nog besloten om onderzoek te laten doen , waarom Milou's hartje is gestopt , Kaatje ?
Lieve Kaatje, Ingeltje had ons ge-update maar lief dat je het ons ook persoonlijk meldt.... Proficiat met jullie dochtertje en zusje van Levi! De naam past helemaal bij zo'n klein mini-mensje wat ik me voorstel... Hopelijk is het allemaal een beetje vlot en vredig gegaan gisteren? Veel sterkte de komende tijd, hou je haaks! liefs Sterreke
Marjon, ja het gaat wel. Gister de hele dag lopen huilen. Na een tijdje deed m'n hele lichaam er pijn van. Na een tijdje ff op bed gaan liggen en contact gemaakt met de baby, die had ik de hele dag nog niet gevoelt. Gelijk ging hij schoppen en draaien. Heb me nu voorgenomen dat ik alles op me af laat komen even. Heb alles hier gelezen, en ik had ook niet gelijk boos moeten worden, dus sorry meiden als ik iets te gereageerd heb! Denk dat ik idd eerst eens aan mezelf en m'n kleintjes ga denken, en ga proberen een huisje te huren in Zaandam en omgeving, maar dan moet ik wel eerst geld hebben. Ik moet alles echt ff op een rijtje gaan zetten, kan nu ook niet helder denken. Bedank meiden voor jullie lieve woorden (en boze woorden, die helpen ook) ik ga er voor zorgen dat Darren en ik echt gelukki gaan worden. Marjand, mijn poes is ook uit t beeld verdwenen, vond t bij m'n vorie zwangerschap al erg apart, ook nu was t weer een grappige ontdekking toen ik me wou scheren hahaha. Namen, ik had hier de naam van de baby een keer geplaatst, maar denk ook idd dat ik dat niet meer doe. Zet em wel op onze Hyves. Kaatje, pff wat een nachtmerrie zeg, maar prachtige naam voor hun lieve engeltje. Mijn moeder heeft me 5x zonnebank kado gedaan, met handboek op de buik mocht dat gewoon, en daar ga ik dinsdag ff lekker gebruik van maken. Hopen dat m'n winterdepressie dan wat beter wordt. Nu nog ff rustig aan, darren was gister naàr opa gegaan en die haal ik vandaag op uit school, lekker in de sneeuw spelen vanmiddag!
Redelijk geslapen. Er zijn wel kweekjes van Milou afgenomen ( met een wattenstaafje ) willen verder niet dat er in haar geprikt of gesneden wordt. Bevallingsverhaal staat op haar vlindersite ( klik op haar naam in mijn onderschrift.
Ik heb het gelezen Kaatje , wat hebben jullie een mooie site gemaakt voor Milou ................................... Het gedichtje op de beginpagina , is zo mooi , tranen stroomde gelijk over mijn wangen .....
Yessica , goed dat je voor jou en je mannen gaat , lijkt me de juiste keuze ......hoop dat je het snel kan verwezenlijken ,vooral voor jullie rust want dat heb je wel nodig ........... Kan me best voorstellen dat je je gisteren aangevallen voelde , er zal binnen in je ok van alles spelen en dat was natuurlijk ff te veel ..Gelukkig zie je dat nu anders !!!!!!!!!!!!!!!!!!