is behoorlijk rustig vandaag zeg........... zit op het werk en verveel me te pletter...pffffffff wil lekker weekend vieren maar helaas moet ik vandaag tot half 5 en morgen tot een uur of 3...
Ik heb vandaag lekker vrij gelukkig Maar moet morgen ook nog tot een uur of 3. Gelukkig begin ik ook pas laat, want we hebben om half 9 de echo Nou het is optie 2 geworden Het begint hier net weer te sneeuwen en Fenna was hartstikke moe, dus dan maar zo gedaan. Nu gaat ze morgen met papa en daarna naar de gastouder, waar ik haar om 3 uur weer oppik Nu lig ik ook even languit op de bank. Ga zo lekker een warme choc maken met een pak koekjes en een dvdtje er in doen!
OOOOH Tinkerbel, ik ben jaloers!!!!!!!! Wil ook warme choq, bank en dvd... ik zei om tien uur al tegen mijn collega "Ik wil naar huis!!" dat heb ik altijd met dit soort weer, lekker thuis zijn en met mijn vriendje knuffelen
hmm wat klinkt dat lekker zeg : op de bank... zou ik ook wel willen... maar goed nog 3 uurtjes en dan zit het er voor vandaag ook weer op!
Hallo daar ben ik weer... Cygnet: Ik denk dat we er allemaal wel last van hebben en dat Kaatje haar verhaal toch bij ons allemaal een beetje door onze hoofden spookt. Is alleen maar goed, zo zien we allemaal maar weer wat bijzonder het is en dat het allemaal niet vanzelfsprekend is. Hier net terug van de garage....die klote auto gaat het echt niet meer normaal doen. Leuk als je hem net een dikke maand hebt. Morgen even terug met hubbie we kunnen een andere uitzoeken en dan het eventuele verschil bij betalen. Stond een twingo (vind ze zelf wel heel lelijk, maar als hij het gewoon doet...) en die gaan we nu misschien kopen....Iemand ervaring met twingo's?
balen marjand! nee heb zelf geen ervaring met Twingo's... sorry.... wel fijn dat je hem nog kan omruilen... wat een gedoe!
Ja zeker een gedoe, hebben hem nu dan een dikke maand en ik denk dat ik er 1 week normaal mee heb kunnen rijden....Ik zei al tegen die man een goeie vuurwerkbom er onder en afschieten maar. Ben het zo zat, moet nu de dagen dat ik werk bedelen bij andere om een auto...dat is niet prettig. En voor mij is het gewoon een hoop geld. We hebben allebei een normaal salaris daar niet van maar dan nog...groeit ook bij ons niet op de rug. En om nou s'morgen tussen half 5 en 5 uur naar mijn werk te gaan fietsen (15kilometer door de polder) dat zie ik eigenlijk niet zitten.
nee kan ik me goed voorstellen! is het jullie enige auto of een 2e auto ? tja maakt ook niet uit.. is gewoon k*t als het ding het niet doet! nu maar hopen dat je niets hoeft bij te leggen... nee hoor hier groeit het ook niet op de rug en verdienen ook gewoon gemiddeld / boven modaal maar dat wil niet zeggen dat ik het fijn vind als het er op die manier uitvliegt...
Ja dat hebben wij ook, wij zitten ook net boven modaal. Maar goed we hebben ook een hypotheek enzo... Dit is auto nummer 2 omdat hubbie sinds 1 dec. een nieuwe baan heeft zonder bedrijfsauto moest er een bij komen. Ook als straks de kleine er is, is het fijn als ik mijn eigen auto heb. We wonen in een dorp en als je ergens heen wil ben je zo 15 kilometer verder....tja en zo'n kleintje moet toch ook ergens in vervoerd worden. Ik weet het is een soort luxe probleem...maar goed.
@ Marjand: Ik heb 3 jaar een twingo gehad, een knalroze 8) Echt een superauto, een aanrader met een klein kindje. De kinderwagen past achterin want je hebt echt veel kofferbakruimte (raar woord), en hij rijdt super, weinig problemen mee gehad Ook is die heel zuinig dus goedkoop, top auto! Tot zover mijn lofzang over de twingo Nou manlief belt net, hij is al onderweg naar huis dus we gaan toch maar de prik halen. Ach hebben we het maar achter de rug, als ze dan ziek wordt is ze lekker bij ons thuis Maar nu moet ik dus van mijn warme bankje af en zo de sneeuw in
komt allemaal goed marjand! dan maar een model die je niet zo aanstaat maar als die maar rijd en je veilig van a naar b brengt toch?! hier gaat het verder wel goed behalve dat ik me nu echt mega verveel op het werk... zit helemaal alleen op kantoor ( baas zit in bespreking ) en ik totaal geen zin heb om ook maar iets uit te voeren... pfff maar dan duurt een dag lang hoor.. dus af en toe doe ik wat en dan weer even zp-en zeg maar haha! beebje is vandaag lekker druk dus dat is ook wel leuk! buikje groeit ook aardig door en je ziet nu echt dat het een zwangerschapsbuik is en geen vetrol haha!
Ja succes Tink, en zoals dag het zegt dan heb je het maar gehad. Het kan er maar in zitten... Dag: Vervelend zo je dag doorkomen...Saai he alleen zijn op je werk. Ik had normaal gesproken in de bakkerij 2 dagen dat ik helemaal alleen stond...erg saai. Zeker als je zulk weer hebt dan moet je echt wachten op klanten want ieder normaal mens stelt de boodschappen uit. Wat gaan jullie eten vandaag? Hubbie heeft lekker kerstdiner op het werk en ik moet nog maar even kijken. Helemaal geen zin in koken natuurlijk.... o even hout op de kachel gooien ff wachten hoor...
ik ga pannenkoeken eten... geen zin om de deur meer uit te gaan als ik straks thuis ben om boodschappen te doen en had geen vlees meer in vriezer... dus vandaar deze makkelijke oplossing Pfff is inderdaad een vervelende manier om je dag zo door te brengen maar goed 't is niet anders vandaag.... heb gewoon beetje last van de winterblues denk ik en zou graag knus thuis voor de openhaard met manlief willen zitten... nog even 2,5 uur wachten en dan is het zover! op naar huis
hoi meiden Sorri, ik kom gewoon niet bij gelezen. Sorri dus dat ik nu plomp verloren een vraag deponeer. Wie niet wil antwoorden is prima hoor..... Is hier iemand die anti-depressiva slikt? twinny
Ik niet maar er zijn er wel een paar geloof ik....is al wel eens over gesproken dus ik denk dat er vast wel iemand wil reageren. Hoezo vraag je dat? Of vind je dat een vervelende vraag...(dan gewoon niets zeggen hoor)