Marjand ik heb een jaar een twingo gehad egt een heerlijke auto heb weggedaan omdat me vriend en ik gingen samen wonen allebei dus dicht bij werk kwamen wonen hij heeft peugot 206 dus die gehouden gaan nu nieuwe peugot kopen een station en zodra de kleine er is nemen we togh voor mij nog weer een kleine auto erbij en miss wel weer een twingo of zown kleine toyota die worden belasting vrij vanaf 2010
marjand: is niet erg hoor dat je vraagt. Het gaat niet zo goed met me. Ik ben al jaren in behandeling, maar nog nooit medicatie geslikt. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik me beter dan ooit gevoeld, maar nu voel ik me somber en machteloos. Kan niet goed genieten en ben niet mezelf. Er is aangedragen om eventueel medicijnen te gaan gebruiken, maar ik weet hier niets van...... twinny
Twinny: wat zegt de VK hierover of je HA ? EDIT: zij kunnen je daar beter over informeren wat er bekend is over de medicatie en invloed op het kindje....
antidepressiva geen ervaring mee Twingo ik vind het een erg leuke auto maar heb er nog nooit (zelf) in gereden. Wel een keer op een vakantie in een gekke bui met tien mensen erin gepropt gezeten... dat was lachen en de auto had het overleefd dus... DOEN zou ik zeggen Inkomen stomme vraag: ik vraag me altijd af wat mensen bedoelen als ze modaal verdienen of bovenmodaal ofzo... Bedoel je dan met zijn tweeën per jaar of in je eentje per jaar...? Want met modaal wordt toch gemiddeld gezinsinkomen bedoeld... dus Samen??? Ik vraag het me al zo lang af en nu dacht ik: ik kop hem er in hè hè
sterreke modaal is verzameld inkomen (samen dus).... oh dus er passen 10 mensen in een twingo?! Dus ik en een baby moet lukken....hmmm
Ja,citalopram 10 mg Ik vind het modaal inkomen wel laag trouwens. Alleen mijn man al heeft het modale inkomen, die van mij niet meegerekend. Ik dacht ook eerst dat het 1 inkomen was
haha modaal verdienen : Het bruto modale inkomen is volgens het CPB in 2008 31.000 (vakantietoeslag meegerekend). Per maand is dat ongeveer 2.353,- (bruto, exclusief 8% vakantietoeslag). In 2007 was het 30.000 en voor 2009 wordt het op 32.500 geschat. De naam Jan Modaal is voortgekomen uit dit begrip. Jan Modaal wordt gebruikt om iemand met een modaal inkomen mee aan te duiden, dus behorend tot de inkomensklasse waarin de meeste mensen vallen, soms echter met de bijbetekenis "middelmatig" of "de gewone man".
Vind ik dan ook laag, wij verdienen allebei boven dat bedrag dus als gezin dan 2x modaal... maar ja hebben wel hbo gedaan scheelt natuurlijk ook... maar zo rijk voel ik me in ieder geval niet hahahahaha.
Hahaha nee ik voel me ook helemaal niet rijk. Nu werk ik 'maar' 24 uur. Maar als ik kijk wat de weer inleveren... godsamme er blijft soms niks over.
OMdat ze wille dat demense zoveel mogelijk in de kleine auto's gaan rijden ivm minder millieu vervuiling en al die onzin haha vertelde me vriend gister had het erover dat ik zow kleine peugot of toyota wou toen zei die dus dat die autos belasting vrij worden ik gfa ff googelen of ik stuk kan vinden
Natasch: Klinkt goed....even in de gaten houden.... Modaal: Ja wij zitten er ook dik boven maar ja je leeft naar wat je hebt dat doet denk ik iedereen. En dat is maar goed ook want dat houdt de economie draaiend he?! Wij moeten nu wel ff normaal doen want het is er de laatste tijd uitgevlogen....Nu dus weer even sparen. En volgend jaar ga ik van 33 uur naar een uur of 15 en dat is ook flink inleveren denk ik. Ik denk wel dat ik dan in een betere belasting schaal ga komen. Maar daar weet ik eigenlijk weer niet genoeg over.... Ja we zijn goed bezig....Ga zo even afsluiten moet weer ff naar de fysio. Spreek jullie later vandaag weer... Dag, succes nog even op kantoor. Dag!!!!!Tot straks.
Bruto-netto calculator | Salaris en arbeidsvoorwaarden | Sollicitatie | intermediair.nl op deze site kun je bruto netto berekening maken... dan weet je ongeveer wat je netto gaat overhouden als je minder uren gaat werken...! Weer wat geleerd
dag Marjand! succes bij de fysio! nog een kleine 2 uur hier te gaan... jullie slepen me er wel doorheen toch?!
Dames, ff snel tussen door. Babe Babe is nog steeds niet online geweest he ?? Is haar buddy op de hoogte van hoe de 2e GUO is gegaan?? Knuf