Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Tante mars heb geen idee maak me ook zorgen maar goed ze kan natuurlijk ook gewoonheel druk hebben

2. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    nee idd nog steeds geen babe gezien.....
    had wel wat bij haar profiel gezet...
    afwachten maar!

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Oke, nou ze woont vlak bij maar wij kenne geen kant op :( .
    Vind t wel lang duren.

4. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    tja ze is er wel altijd dagelijks... maar misschien ging ze ene dagje uit met iemand ofzo...

5. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Dan rijd ze in ieder geval niet harder dan 20 km p/u!!

Het is een drama we zijn net 2 uren (minimaal) onder weg geweest van ee nstukkie van normaal een kleine 20 minuten

6. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    pfff das inderdaad drama zeg! hier ligt wel sneeuw en ziet nog steeds grijs buiten ; zal nog wel wat nieuw sneeuw vallen...

we maken ons hopelijk zorgen om niets.... na het gebeuren van kaatje denk je gelijk het ergste.... bah ! hoop dat ze snel online komt!

7. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Mijn vriend is nu onderweg naar huis met auto doet over stukje van 10 min nu dik half uur we moeten straks ook nog met auto weg boodschappen doen

8. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    @ kimonootje: jij bent toch babe haar buddy? niets gehoord?

9. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Manlief rijdt straks even langs de oliebollenkraam en neemt wat lekkers mee strakkies ! jammie :D

10. sebratje

sebratje Actief lid

25 mrt 2009
    243
    0
    0
    Verkoopster kleding en schoenen
    Drenthe
    hey dames kom ook zo weer even binnen vallen en moest hier gewoon even op reageren. Ik wou dat wijd at verdienden! Zitten blijkbaar beneden modaal. Mijn man is eerste automonteur en apk keurmeester. werkt daarnaast in ploegen ed maar dat gaan we echt niet redden hoor per maand. Moet zeggen dat je ook leert leven met wat je hebt en merk wel dat het per regio behoorlijk verschilt wat men verdient.

11. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Zo kletskoppen, was effe alles weer aan het bijlezen;)
    Ik ben de buddy van babe. Zag io dr profiel dat ze gister voor t laatst online is geweest om 13.35.
    Ik heb nog niks van haar vernomen dus ik neem aan dat alles dan nog in orde is. Misschien heeft ze nog geen tijd/kans gehad om weer online te komen.

12. sebratje

sebratje Actief lid

25 mrt 2009
    243
    0
    0
    Drenthe
    hey dames zal wel een rare vraag zijn maar wat is het verschil tussen een guo echo en een gewone?

13. Mannin

Mannin Actief lid

21 aug 2009
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D !!Ego Alert!! :D !!Ego Alert!! :D !!Ego Alert!! :D

Vanochtend hebben wij de 20 weken echo gehad.
    Alles was goed, zo bijzonder.
    Mooie ruggengraat, hartkamers, bloedvaten, schedel...al zeg ik het zelf ;)
    En we krijgen een....

! meisje !

Zo blij!!

14. sebratje

sebratje Actief lid

25 mrt 2009
    243
    0
    0
    Drenthe
    is ie eerder vrij ivm de sneeuw?
    overal drama. bussen liggen ook plat vanaf 1 dus vanavond lekker vrij voor mij.

15. sebratje

sebratje Actief lid

25 mrt 2009
    243
    0
    0
    Drenthe
    gefeliciteerd! top!

16. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Mmmm... nog altijd geen Babebabe? Wat vervelend...

Marjand: Ik heb ook een Twingo gehad in een grijs verleden. Vond dat toen een prima auto. Heel veel laat ruimte en makkelijk parkeren. Geen auto om enorme afstanden mee af te leggen en door rijden doet het ook niet echt (geen vermogen) maar vond het echt een meer dan prima stadsautootje.
    Ik rij nu in een CLIO, dat is net iets meer auto maar blijf Renault trouw ;)

Modaal Tja, je leeft naar wat je hebt hè? Slecht eigenlijk. Wij verdienen beide heel ruim boven modaal en dat is lekker. De keuzes die we moetne maken liggen op een heel ander vlak dan mensen die moeten rondkomen met modaal of minder en je zult mij dus nooit horen zeuren over geld. Wat ik fijn vind is dat ik volgend jaar zonder problemen wat minder kan gaan werken. Dat is een rijk gevoel. Een situatie zoals die van Yessica is mij helemaal onbekend maar het lijkt me vreselijk.

Kerstgedachte Wij steunen het hele jaar een flink aantal goede doelen maar met kerst gaan we altijd een stapje verder (juist omdat we het heel goed hebben). We proberen dan doelen te vinden die dicht bij huis liggen. Zo heb ik een oom en een nichtje die het bepaald niet breed hebben. We zorgen voor kerstpakketten en betalen voor een jaar bijvoorbeeld de autoverzekering of iets dergelijks.

Natascha Ik zie in je onderschrift dat jij ook een GUO echo krijgt. Ik ben erg aan het dementeren maar waarom heb jij die?
    Ik krijg ook een GUO (a.s. maandag) ivm onze leeftijden en medische familie geschiedenis.

Antidepressiva Ik heb een jaar of 5 geleden antidepressiva gekregen (Zoloft) maar dat was niet tijdens een zwangerschap. Ik vond het echt geweldig. Voor mij was praten en pillen de perfecte combinatie. Ik heb ze een klein jaar geslikt (inclusief opbouwen en afbouwen). Toen ze na een week of 3 begonnen aan te slaan, ging echt (bijna letterlijk) de zon weer schijnen door een heel dik wolkendek! Hoe het e.e.a. werkt tijdens een zwangerschap dat weet ik niet. Een pyschiater moet dat wel weten en moet daar dus over kunnen adviseren. Ook hier geldt weer dat het risico voor de mama afgewogen zal worden tegen de risico's voor het ongeboren kind.

Kado Iemand nog een kado suggestie voor mijn lieve man? Ik heb een boek voor hem en hij krijgt Call of Duty (WII) en een WII gun maar wat zou ik nog meer voor hem kunnen kopen? Oja, hij heeft een paar weken geleden al een mooie trui gekregen.

Maninn: gefeliciteerd!!

Sebratje: Een GUO echo is een NOG uitgebreidere 20 weken echo (altijd in het ziekenhuis en altijd in aanwezigheid van een arts). Er is een medische indicatie voor een GUO (bijvoorbeeld leeftijd zoals bij mij of in het geval van Babebabe de mogelijkheid op een afwijking in de placenta: erfelijkheid).

17. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Van harte Mannin! wat fijn zeg dat alles goed is!

Geen idee wat het verschil is tusssen gewoon en GUO
    misschien gewoon een andere benaming maar is het 1 pot nat...

18. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ah duidelijke uitleg Cyg over de echo's!
    weer wat geleerd :D :D :D

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    volgens mij is een Guo een extra uitgebreide echo ,sommige vrouwen hebben daar een medische indicatie voor .Hadden we bij Thijme en tara ook omdat wij meer kans hebben op een open ruggetje ..maar daar kijken ze nu ook met een standaard 20 weken echo goed naar ...

20. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Mooie kerstgedachte Cygnet! fijn dat jullie zo om de medemens denken en dat je op die manier iemand erg blij kan maken!

ik geef mijn mannetje nog wel eens een rituals pakket ofzo maar weet niet of jou man daar van houd...

Deel Deze Pagina