haai girls.. Ik ga er een paar dagen van tussen! Iedereen veilige rit naar huis, en tot na het weekend! Ciao!
hey meiden, ik hou het even voor gezien! We liggen met ons schip in onze thuishaven, hebben hier een hoop te regelen en te doen! Ook wonen hier onze familie en vrienden, dusja, als we 'thuis' zijn hebben we het meestal erg druk! (wel gezellig druk gelukkig) Als ik iets van Babe hoor, kom ik het zeker melden! Dinsdag heb ik zelf de 20wk echo, dus zal dan ook nog effe komen melden hoe het was. Misschien kom ik tussendoor nog, maar ik beloof niks! Iedereen: doe rustig aan en voorzichtig met de gladdigheid!! Dikke knuf en liefs Kimonootje
Ja ze heb er twee gister had ze een vervolg omdat de niertjes e.d. niet goed ziht baar waren om dat de beeb met de rug naar de buikwand toe lag ...
He Dames! Wat zijn jullie allemaal schatten dat jullie zo aan mij gedacht hebben De echo was bijna helemaal goed, alleen de niertjes van de kleine zat wat teveel vocht in dus moeten met 32 weken nogmaals terug komen om te zien of dat vanzelf opgelost is, dit was niet iets om ons erge zorgen over te maken... dus ga er dan maar vanuit dat het wel goed zal komen! Verder hier sinds gisteravond inderdaad volledig ingesneeuwd!! Gisteravond erg druk geweest en daarom niet gepost (sorry, sorry, sorry!!) En vandaag dus hele dag geen internet......... vriend is namlijk wel naar z'n werk gegaan (vraag niet hoet... maar hij is weer veilig thuis!) En ik ben dus lekker niet gegaan, want ging met mijn baby dus echt niet in mijn (super mooi, zuinige en geweldige voor Marjad) Twingo dat end rijden door 20 centimeter sneeuw!!! Dus hele dag geluierd in huis en veeeeeeel was opgevouwen zo zijn jullie weer op de hoogte en bedankt dat jullie zoveel aan me gedacht hebben!
Hehe, Finally. Gelukkig tot zove alles in orde .. Ja erg he, mijne gaat zo weer de deur uit wil nog ff in leeuwarden wat halen .. Baal enorm want laat m liever niet gaan natuurlijk, maar het is niet anders. Telefooon mee en ik bel toch om het half uur hehhaha
wat moettie halen??? is het een eerste levensbehoefte?? NIET DOEN.... Johan is dus echt 2 uur onderweg geweest.... terwijl het licht was! Echt, lekker thuis blijven hoor, is NIET vertrouwd!!
Nou het scheelt niet veel indd haha. hij moet t echt hebben. Hij houd wel van glijden en rondjes draaien (ff snel de handrem er op trekken). Maar goed wij zijn vanmiddag indd ook zolang onderweg geweest niet normaal..
Haha, tja... ik zou toch echt 2 x denken voordattie de lauwerszeeweg op gaat richting Leeuwarden hoor.... Het was vanmiddag al niet schoon te houden zei m'n vriend... als het morgenochtend nog zo klote is blijf ik ook gewoon nog een dagje thuis hoor, neem geen risico's!
Ben blij voor je trouwens dat je begeleiders toch allemaal nog een beetje normale reacties gaven, en rust inderdaad lekker uit de komende weken/feestdagen! enjoy
haha we wonen in Holwerd he , das een andere weg naar leeuwarden haha 80 km weg je kan er niet harder dan 20 maar goed.
Hey Babe, wat fijn om te horen dat alles goed was/is....En goed om te horen dat jij een hele fijn twingo hebt....Ik hoop na de smart nu ook op een fijne auto. Duimen maar....
Zo daar ben ik ook weer eens. Ik zal een heleboel goede 20-weken echo's, iedereen gefeliciteerd!!! Bij mij duurt dat helaas nog wel eventjes (pas op 4 januari ), dus nog even geduld, maar ja heb vorige week natuurlijk nog naar de beeb gekeken, dus dat is wel fijn. Vooral omdat alles er goed uitzag! De gyn had ook opgeschreven dat het ruggegraatje mooi gesloten was (weer iets minder om ons zorgen over te maken ). Heb ook erg veel aan Kaatje gedacht, omdat ik weet wat ze doormaakt, er kwam best veel terug van begin dit jaar..... Verder heb ik eindelijk buikfoto's gemaakt, dus bij deze! Ben er namelijk erg trots op! Dit was met 18 weken en 3 dagen, mooi buikje he???
Wij gaan zo ook nog ff met de auto opp pad boodschappen doen we hebben helemaal totaal compleet niets meeer in huis
hey hallo! goh wat fijn babe dat het allemaal meevalt! we waren bezorgd inderdaad! heb je krabbeltje ook gelezen hoor! nou doe rustig aan X
hihi ja gelukkig wel! fietsen ging nu gemakkelijker dan vanochtend maar denk dat morgen een drama wordt...sneeuwt nog steeds
Hier heeft het de hele dag niet gesneeuwd en nu begint het weer, dus ja dat vriest lekker op en dan gaan we gewoon weer met z'n allen schuiven.... Hmmm voorzichtig doen dan maar