We zijn geen stap wijzer geworden vanmiddag.. Navelstreng werd stijf tussen de benen gehouden, en hij/zij draaide steeds mee naar de kant waar de echo-apparaat naar toe ging. Heel frustrerend. Mijn vriend weet helaas nog niets.. We weten wel dat het een hele eigenwijze is. De kans is 50% dat het een meid is (een gok van de echoscopiste) maar durft het niet met zekerheid te zeggen.... Wel een voorproef van de 20-weekse echo gehad, tot dusver zag alles er perfect uit!
Haha Loran die kans is toch altijd 50 % Maar wel vervelend dat jullie nu nog niks weten Ik lig al de hele avond lekker te hangen op de bank.. Net nog even bij Fenna gekeken maar die was alweer wat minder warm en lag heerlijk te slapen.. Oh wat kan je toch verliefd zijn op je eigen kind he
Heelijk verliefd zijn op je eigen kind Vind het zelf ook steeds geweldig.. Kans is indd. 50%,. maar haar gevoel zei een meid , omdat het erg eigenwijs was vanmiddag. Zelfs op mijn zij liggen werkte niet ...
Ze vond het in ieder geval wel een apart geval. Alsof het dacht: mama jij wou het niet weten, en nu mag je het niet weten. Pech voor papa We gaan 4 januari het middels de 20-weekse echo proberen, wil het niet, dan een verrassing..
Spannend Loran Ik ga mijn bedje opzoeken! Hoop dat het nu eindelijk eens stopt met sneeuwen :x Hebben morgenochtend om half 9 de echo dus moeten echt vroeg weg, aangezien het wel wer drama zal zijn in het verkeer Maar ja, komt goed komt goed Jullie horen morgen van me! Liefs XXX
Hoi! Even kort een berichtje met mijn telefoon.... Echo was super!! Volop in beweging en handjes en voetjes vlogen alle kanten op. Alles zag er goed uit en ik ben de afgelopen weken 2,6 kilo aangekomen.... Liefs Alpenmama
@alpenmama: fijn dat alles weer goed is @natascha: sorry! inderdaad overheen gelezen. Er wordt ook zoveel gekletst hier @Loran: hihi 50% kans... en eigenwijsheid betekent een meisje? Vertel dat maar eens aan Kick. Trouwens, de kans dat je als zwangere een jongen krijgt is iets groter dan een meid. Dus 50% - 50% is het niet... Mooie echo's hoor! @Tinkerbel: Succes en veel plezier bij de echo morgen! Wie doen er allemaal kadoos met kerstmis? Ik weet nog wel dat vroeger bijna niemand dat deed.. nu hoor je het steeds vaker. Ik ga slapen.. ben ongelofelijk moe. Ik hou het wel langer vol dan een paar weken terug maar nog steeds niet helemaal normaal.. Dat is natuurlijk niet zo raar... we zijn bijna op de helft!
loran, ff snel dat deed mijn dochter toen ook met de echo's niemand kon het zeker zeggen. pas met de pretecho de inmiddels de 4de echo lukte het pas . Ze was toen ook erg eigenwijs .
Goedemorgen All !! @Babe , gelukkig is het zover goed , hopelijk zijn de niertjes de vlgende keer ook ok !!!!!
Alpenmama fijn dat alles goed is !! Loran ook goede echo , idd wel grappig dat ze er 50% van overtuigd is , overigens was bij de 20 weken echo van Tara ook niks te zien omdat ze met de beentjes opgetrokken lag ..We wilden het ook niet weten maar gyneacoloog zei dat als we het hadden willen weten , kon niet want kindje was eigenwijs , en dus ook een meisje !!
jaaaa vandaag 20 weken zwanger!! de baby houd me de hele tijd wakker met zijn karate trappen. Soms doet hij me echt pijn, vooral als hij naar beneden schopt, tegen m'n blaas aan. Wordt er gewoon wakker van! Maandag de 20 weken echo, spannend hoor!!
of iedereen is aan het bijkomen van sneeuwballen gooien ..Ik ga zo naar de Arbo-arts , ben er vanmiddag weer !!!!
Goedemorge dames. Ik ben ook weer wakker heerlijk die sneeuw ff vraagje ik heb roos vicee ferro gekocht ik had met controle genoeg ijzer in me bloed maar dacht kan vast geen kwaad om het te drinken weet iemand of dit goed is?
Goeie morgen allemaal Marjon: Succes bij de arboarts. Yessica: Veel plezier bij de echo Jeeeeeehhh Lees dat er nog meer goeie echo's zijn en eigenwijzen kindjes. Hier ook zo'n eigenwijzen Net ons huis versiert. Vriend is vandaag jarig en wordt 30. Vieren morgen zijn verjaardag voor zijn vrienden en ook gelijk mijn verjaardag en 9 januari vieren we onze verjaardagen voor familie en mijn vrienden
Goedemorgen, ben op m'n werk aangekomen... maar vraag niet hoe!! haha, blij dat we ABS in de auto hebben