Ik kreeg als tip van een zwangere vriendin om een maat groter te kopen dan je normaal draagt. Dus als je nu 85D hebt, kijken naar 85E. Meegroeibh is wel duur trouwens, daar schrok ik wel een beetje van! (denk aan rond de €50,-)
Hee Meiden, Ik mag mij hier ook melden. Ben net terug van vakantie en heb in Italie positief getest. Kan het nog mooier?! Volgens de calculator ben ik 2 mei uitgerekend. Groetjes, Lee
Bij de hema hebben ze wel goedkope meegroei bh's. Die heb ik in mijn vorige zwangerschap gedragen en bevielen prima!
@Lee: Die pas ik helaas niet.... Ben rijkelijk bedeeld door moeder natuur en das in dit soort gevallen erg jammer...
Ja, ik vond de prijzen bij lingerievoortwee.nl ook erg duur inderdaad... bij hema 10 euro, maar die gaan tot D volgens mij inderdaad... Denk dat ik die maar even ga proberen, daar heb je voor weinig geld ook van die speciale slips&boxers!
Ik begon bij mijn vorige zwangerschap ook bij 85D, heb tijdens mijn zwangerschap E gehad, maar daarna weg het erger. Op de top het BV geven had ik G! Nu zijn ze geslonken naar een cup F, ik hoop dat dat deze zwangerschap wat rustiger aangaat. Maar ondanks de prijs, zou ik toch gaan voor een meegroei BH of anders voedingsBH, zeker als je al een flinke cup hebt, zit gewoon veel lekkerder. Ik heb van de week nog een nieuwe voedingsBH in de uitverkoop gekocht met 70%! korting nu maar 15 euro voor een Anita. Op marktplaats, kom je ze ook nog wel nieuw tegen voor een schappelijke prijs. Succes Pip
Marktplaats is inderdaad een goede tip. Vaak is het maar heel kort gedragen dus nog best goed. Pip ik zie dat je nog steeds bv geeft. Heerlijk zeg! Ik heb Sandro Precies een jaar bv gegeven. Toen vonden we het alle twee genoeg. 's Ochtends op zijn verjaardag heb ik hem voor het laatst aangelegd. Ik hoop dat het bij de tweede weer zo goed loopt! Heb jij er over nagedacht of je door blijft gaan met bv tijdens je zwangerschap? Ben ik gewoon benieuwd naar.
@Lee74, Ik zie wel waar het schip strand. Ik voed nog 1 a 2x per dag. 'S morgen wil ze echt nog, ik laat het helemaal aan haar over. Ze heeft het met de andere voedingen, ook helemaal zelf aangegeven dat ze er klaar mee was, dus dat zal ze ook wel zelf gaan met deze laatste 2. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook nog erg gezellig vindt als ze aan de borst ligt, heerlijk haar slaperige lijfje tegen mij aan. gr Pip
Ja heerlijk is dat he! Ik kon daar vooral 's ochtends zo van genieten. Ik heb het Sandro ook zelf laten bepalen. Had er daarom ook vrede mee om te stoppen, alhoewel ik het de eerste dagen wel heel erg miste Het grappige is dat de bv nog steeds niet helemaal gestopt is. Ik heb nog steeds melk. Ben benieuwd of dat zo blijft totdat nr 2 er is.
Wat gaaf er zijn al mei mama's. Van harte gefeliciteerd met jullie groeit wonder. Ik zou een mei mama zijn maar ze kwam te laat en het werd juni. Geniet ervan het gaat heel erg snel
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, maar ik hoop in elk geval dat het volgende kleintje er net zo goed van groeit als mijn popje. Echt dat ging met 1,5 kg in het begin! Vandaag een beetje in mineur, voelde me gisteren echt beroerd en vandaag .... niets. Ik kan me het van vorige keer niet eens meer zo herinneren, terwijl dat nog maar vorig jaar was, Niet dat ik toen zo vreselijk beroerd was, meer laten we het zo zeggen: ik was me bewust van mijn maag een slokdarm. Die onzekerheid, aaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrgggggggggggghhhhhhhhh. Gr Pip
@Pip, ooooow, idd die onzekerheid. Echt vreselijk. Ik heb getest met clearblue digi en daar stond 'zwanger'... Vandaag heb ik het teststripje eruit gehaald en wat denk je... is het maar een heeeeel licht streepje. Bij de eerste testte ik meteen met een dikke streep dus nu vind ik dat lichte streepje zo onzeker... zou het iets zeggen over hoe 'goed' het gaat met je zw schap of ben ik nu aan het doemdenken??
Ik heb eigenlijk nog niet weer getest.... jullie wel na superpositieve testen? 5 weken nog 2 dagen werken en dan heb ik lekker een weekje vakantie! leuk hoor! Vriendin van me heeft me vandaag meegevraagd naar de jonge gezinnenbeurs, ze is 4 maand zwanger en weet dus nog van niks, dus ik zei tuuuuurlijk wil ik wel mee hihi, tegen die tijd weet zij het ook wel dus kunnen we lekker samen shoppen daar
@Pip, ik bedoelde bij ons eerste kindje die dikke streep. Net nog even snel een test gescoord en nog een keer getest en ja hoor, deze is een stuk duidelijker. Hoe bedoel je ongeduldig??? Wanneer gaan jullie mensen vertellen dat jullie zwanger zijn? Wel lekker dat je hier zo vrijuit kunt praten! 9 mnd beurs lijkt me wel leuk, ben er nog nooit geweest. Wanneer is het??
Gelukkig mamaris! Wij hebben het onze ouders en broertje en zusje verteld. We hebben popje een shirt aangedaan met grote zus! Heel leuk. Verder hou ik het stil, alleen op mijn werk kan dat niet zo goed. Ik werk op een IC en daaar worden regelmatig rontgen foto's gemaakt en daarbij kan ik dan niet helpen! We zullen zien. De jongezinnen beurs is in november 5 t/m 8 november. Zie ook jongezinnenbeurs.nl Gr Pip
Wij hebben het nu nog alleen aan mijn zus en vriend verteld. We gingen daar op bezoek tijdens de vakantie en ik kan toch niets geheim houden voor mijn zus. Vandaag gaan we het aan mijn ouders vertellen. Ik heb voor Sandro ook een t-shirt gemaakt met de tekst ik wordt grote broer. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze het zien.
De 9 maanden beurs is vanaf 17 februari een week lang, kunnen we allemaal mooi nog even heen met onze dikke buiken Jonge gezinnenbeurs heb ik ook zin in om heen, tegen die tijd weet iedereen et ook dus kan ik lekker shoppen daar! hihi
Goedemorgen! Zo gezellig hoor dat het wat drukker word hier! hmmm zo'n beurs.........ben 2 jaar geleden met vriendin meegeweest en zo ontzettend druk... pfff nee hoor moet er niet aan denken om weer te gaan.... ik ga wel lekker naar een mega shop toe en daar even rondkijken hihi! maar goed eerst de eerste echo maar eens afwachten!