oke, nog niet eerder gehoord ik beval int ziekenhuis en daar staat de kruk ook eventueel klaar, maar mijn VK zet iedereen op het laatste persomoment wel altijd weer op bed om te grote scheuren tegen te gaan door de zwaartekracht.
Hahah ja idd word een zware beproeving maar dat wiste we al togh. maar die baarschelp lijkt mij een mooi hulpmidddel. Nou dames ik ben ff weg moet naar fysio en ga op defiets normaal is 5 min fietsen maar nu nu maar kwartier van te voren weg ahaha
Ik haak net in, maar Tinkerbel natuurlijk zijn we blij met je goede echo!! Gefeliciteerd!!! Ik ga eens even die baarpagina (raar woord zo) bekijken!
@Tinkerbel JOEHOE!!! ik ben blij voor je Alpenmama: vraag 1: Wij bellen pas als het kind er is (misschien dat we bij één iemand opvang moeten regelen voor Kick maar dit is afhankelijk van het tijdstip waarop ik daadwerkelijk ga bevallen). Je weet echt niet hoe lang het gaat duren en ik vond het inderdaad heerlijk om even met z'n drieën te zijn (straks vieren). De rest van de familie is bijzaak Daar moet je de rest van je leven je kind nog mee delen vraag 2: Je buik omvang is goed wanneer je verloskundige of gyn dat zegt. Het is voor iedereen verschillend. De één heeft een grote buik, de andere een kleine. Je zorgverlener meet de afstand van schaambot tot bovenkant baarmoeder. Bevallen Ik heb vooral niet al teveel nagedacht over het bevallen. Ook hier is het verstandig om een beeld te hebben bij wat je graag zou willen maar hier vooral niet teveel aan vast te houden. Je weet namelijk niet hoe het gaat lopen. Ik heb een aantal vriendinnen die echt heel erg teleurgesteld zijn omdat hun bevallingen anders zijn gelopen dan ze gedacht hadden.. Tja. Misschien dat ik dit keer in bad kan bevallen, lijkt me heerlijk. Maar op bed, in het ziekenhuis, was ook prima. Ferro Extra ijzer is nooit weg. Als je gevarieerd en gezond eet dan heb je het in principe niet nodig maar het kan geen kwaad. Lijst Is de lijst al helemaal bij gewerkt? Ik vind het zo leuk om te zien hoe de jongens/meisjes verdeling is . Maandag weten wij het (hopelijk)
Sorry meiden .. ben er wel maar is lekker druk op het werk! ik ga ook eerder weg vandaag dus heb nog een uur of zo om alles bij te werken voor het weekend is! x
Zo zit in de trein... Ding maakt enge geluiden en hobbels brr vind het maar nix. Maar zijn al op Amsterdam amstel. Dus nog ffies volhouden!! En dan weer lekker over de weg glibberen bah bah. Ik wil lente, haat de winter!!
Nou terug van de Arbo-arts , zelfde als longarts en huisarts , astma verergerd door de zwangerschap , rustig aan en over een maand weer contact ...niks mee opgeschoten dus ..... Alleen normaal gesproken klinken mijn longen goed en nou was het ademgeruis onder in mijn longen niet helemaal goed ,ff in de gaten houden ...
Ben weer terug van fysio ben heerlijk gekraakt jammer genoeg allleen boven in me rug want onderin was geen goed idee. Op den duur gaf hij veel druk op mijn bekken en dat vond de beeb niet leuk begon direct te schoppe