@tink: Gefeliciteerd met je echo. Heb je nog foto's mee gekregen ? Die willen we dan natuurlijk wel zien @natas: Wel grappig dat het gelijk een reactie terug geeft Hier zijn we net even wezen winkelen, wat kado's gehaald voor vrienlief zijn verjaardag en voor kerst. En natuurlijk ook nog wat kleding voor mij zelf. Jordy is vorige week al goed verwent.
was net ff op het forum van de december mamas daar zijn er al heel wat bevallen ben benieuwd wie bij ons als eerste mag hihi
Nee, maar ik kom aan niets toe ... Kick heeft bedacht dat hij vandaag een draakje is Alles wat niet mag, moet vandaag gedaan worden.. pfff.. Nathalie, hoe is het met je?
zo.... net ff de pleuris gewerkt hier... kwamen zomaar ff 35 orders binnen die nog ff voor 17.00 gedaan moesten worden......... ben kapot nu! en zou zo voor donker weg zijn hier gelukkig is het weekend !
Haha thanx meiden Ik heb supermooie foto's gehad, zal kijken of ik ze vanavond kan spammen Mijn beoordeling op werk was ook helemaal goed, krijg een bonus en salarisverhoging plus uitzicht op vast contract Mijn dag kan dus niet meer stuk, we gaan zo lekker chinees halen om het te vieren Fenna is ook koortsvrij na een flink ziek ochtendje, ook een opluchting. Wat een heerlijke manier om het weekend te beginnen
Hoi dames.. Iedereen met een goede echo SUper!!!! @ hier, nog 2 dagen werken.. ben kapot! Zal eens kijken wat ik in de kast heb, moet even een hapje klaarmaken voor mezelf en mijn dochter. mijn vriend is hem weer gepeerd (tjah ben nu eenmaal een lijf vol hormonen )
Hey Tinkerbel, Fijn joh een goede echo!!!! En nog steeds een jongen...hmmm dat is ook goednieuws. Verder eigenlijk alles al weer vergeten... Wij bellen iedereen pas als ik bevallen ben gewoon een fijnner idee. Ehh vandaag gewerkt, nieuwe auto opgehaald en nu zo even verf kopen voor het kamertje...Verder niks te liegen... Tot later!
Marjand is het een twingo geworde?? Heb zin om te schaatse maar doe het mmaar niet. Het sneeuwt hier flink hard ook jeetje
Ja natasch het is de twingo geworden. En hij rijd prima...dus hopelijk langer plezier van..... Je hond in een jasje!!! hihihi dat hoef ik echt niet te doen bij die van ons. Die wordt gek dan denk ik...Heb geprobeerd met ons trouwen haar een sluier aan te doen voor een foto, maar dat ging echt niet....
Aahh wat een nmooie hondje Die van ons moet egt jasje aan want al het sneeuw word 1 ijsklont in zijn vacht... dus dit is ideale oplossing me sgatje werkt bij jumper dus dat is extra handig
Aha! Ja dan is dat wel handig denk ik. Wij kunnen sowieso geen lang harige want hubbie heeft allergie voor lang harige dieren. En ja Zoë is echt een lieffie. Meestal dan soms kan ik d'r wel wat, dan is ze echt horror hoor...Aanstellen enzo
Volgens mij doen veel huisdieren dat he?! Maar meestal super lief en kroelerig. Heerlijk op de bank tegen me aan....lekker warm ook