Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal...

Ik werd net gewekt door de telefoon.... grrr... Iemand was op zoek naar Nel Rijke... ik ken helemaal geen Nel! Maar goed, ik ben nu wakker!
    Wat een sneeuw trouwens.... jemig alles ligt onder! Ben alleen een beetje bang dat het er morgen nog ligt... dan moet ik autorijden naar mijn werk en s middags naar de VK. Als ik maar niet te laat ga komen!

Gisteren trouwens een nieuwe auto gekocht... een gezinsauto haha! Met mijn huidige auto gaat het niet passen met een kindje en vriendlief, de hond en ik haha! Gelukkig heb ik volgende week vakantie en kan ik een week gaan oefenen met parkeren... hij is zoveel groter als mijn huidige!!! Gaat nog wat worden!

Meiden met een goede echo... GEFELICITEERD!

Kaatje, ik wil nog even laten weten dat je echt een sterke meid bent... je ziet alles zo vredig in, knap van je!

Liefs

2. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Goede morgen!!!!

Hier ook alles onder een dikke laag sneeuw, ziet er prachtig uit maar brrrrr wat is het buiten koud. Vanmiddag moeten we naar m'n zusje want die is jarig vandaag....Beetje spannend is dat wel, nu met de auto op pad....

We zien wel, voorlopig blijft het vallen.

3. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Ik ben getest geweest op toxo en ben helaas niet immuun. Ben normaalgezien heel voorzichtig. De kat komt amper nog binnen, maar gisteren in alle haast gewoon verstrooid. Ik haat mezelf ervoor, grrrrrrrrrr.

4. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Egt super supermooi weer buiten straks lekker met de hond en vriendlief wandelen hoopje dat ons hondje niet weer heel de tijd kramp krijgt zo zielig krijgt ie kramp in pootje en kan ie niet meer lopen:(:(

Katten: Ik denk egt niet dat je je hier druk om moet maken wij hebben 3 katten in huis en aai ze allemaal heel de dag door ook als ze net van kattenbak komen niet slim weet ik.
    Mar verschoon de kattenbak niet idd maar kan me niet voorstellen dat je zo snel al besmet raakt maar goed als je zelf twijfelt moet je miss idd bellen om jezelf gerust te stelle

5. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Arka, ik zou me niet zo druk maken hoor. Bel anders even, maar relax maar een beetje vandaag, die stress helpt niet natuurlijk. De vrouw van een collega van mij heeft het ook gehad tijdens de zwangerschap en hebben een prachtige gezonde dochter gekregen.....als je belt en ze gaan testen, zijn ze er ook nog eens vroeg bij!

Sneeuw, hihi, wij moeten wel lachen hoor als we het nieuws volgen en zien dat heel Nederland ontregelt is bij een beetje sneeuw....als hier anderhalve meter sneeuw valt, rijden de treinen en bussen nog steeds......maar goed, als je geen winterbanden hebt en het niet gewend bent, kan ik me wel voorstellen dat het niet fijn is voor jullie om erdoor te rijden!! Ik ga ook niet graag de berg af zelf, maar heb het weleens moeten doen met sneeuwkettingen.... Hopelijk blijft de sneeuw tot kerst bij jullie! Maakt het wel extra leuk!

Kramp, zooooooo hee! Dat gad ik vannacht ineens in mijn kuit! Wow!!!

6. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Hier is wel 20 centimeter gevallen vannacht!! niet zo best hihi, hopen dat er vannacht nog meer valt.... kunnen we weer mooi thuis blijven morgen :p

7. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    Hier ook een pak sneeuw.. zouden vandaag eigenlijk naar Eindhoven gaan en daar heerlijk een nachtje slapen, maar hebben het nu verschoven naar 2 januari.. Baal er wel van, maar manlief wilde liever thuis blijven met dit weer (is echt super bezorgd sinds Mick er is en vooral nu er weer een kleine op komst is)

Nu z'n de mannen en opa (m'n vader) heerlijk in de tuin met het sneeuw aan het spelen..

Iedereen fijne dag!

8. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Goedemiddag allemaal!

9. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    SPAM

Zo, even het plaatje van gisteravond spammen hoor......hmm, hij is wel een beetje wazig geworden.....

10. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    OH ja, ik had nog een keer gezegd dat ik de kaart zou plaatsen die ik voor ons trouwen gemaakt heb......bij deze ! Deze zal als uitnodiging en grotendeels aankondiging gebruikt worden, aangezien we geen groot feest geven. Maar we willen wel de familie op de hoogte brengen en dan sturen we deze kaart......zo, nu hou ik op met spammen hoor!

11. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Ik denk dat de beebje me haaat op dit moment hihi ben ff lekker harde muziek aan luisteren "hardcore" hihi

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Hier is vannacht ook lekker veel sneeuw gevallen. Er lag vanmorgen 30 cm, maar het sneeuwt nu al weer een uur erg hard.... Ik ben dus benieuwd....

Fijne zondag allemaal!

13. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Hier komen even wat'foto's van Süreyya in de sneeuw.
    1 van 5

14. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    2 van 5

15. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    3 van 5.

Samen een sneeuwpop gemaakt.

16. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    4 van 5

17. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    5 van 5.
    En de laatste.
    Had alleen beetje last van buik met bukken en sneeuwballen rollen.
    Beebje zat een beetje in de weg.

18. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Mooir kaart alpenmama! :)

En mooie winterfoto's allemaal :D wij zijn net ff blokje om geweest en gaan zo ff lekker hot choc drinken :p

19. Deedtje

Deedtje Bekend lid

3 okt 2008
    505
    0
    16
    Haai Girls..

Wij zijn weer terug van een paar dagen Preston Palace! Het was erg leuk, goed gegeten, heerlijk gezwommen, fijn ge-bowlt, gezellig samen geborreld, maar wat een vreselijke bedden daar!
    Grr...heb 2 nachten niet geslapen, ben dus blij dat we na een dodemansrit weer veilig zijn gekomen vandaag!
    Jeetje wat een sneeuw, en wat een ongelukken onderweg!
    Gelukkig hadden wij winterbanden, de auto's glibberde alle kanten op!

@ Pien: Yeahh goede berichten lees ik: 20wk echo in orde, met je werk loopt het prima! Fijn zeg!

@ Alpenmama: de 2 vragen die je stelde:
    1) Wij bellen pas NA de bevalling en dan ook pas als we weer thuis zijn uit het ziekenhuis. Dus zeker de eerste 3 tot 4 uren voor onszelf. Die fout maken we niet meer, dat in het ZH iedereen al naast mijn bed staat :(
    2) geen idee over die tabel!

@ As: oehh gedroomd over een meisje, je maakt het wel spannend! :)

@ huisdieren: wij hebben er geen! En ze komen er niet ook :D

ik ga nog ff snel de laatste was wegdraaien, en dan plof ik lekker op de bank!

Bye!

20. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Wij zijn bezig met baby kamer behange

Deel Deze Pagina