Goed bezig natasch wil het een beetje lukken? Hier gister dus 1 keer de wand geschilderd morgen nog een keer denk ik (als ik dan zin heb) Hier net weer thuis na de verjaardag van m'n zusje, jeetje wat was het glad onderweg....Maar wat ziet het er allemaal mooi uit als het zo is. Zal morgen lekker worden in de spits. Hopelijk komt man lief veilig aan op het werk.
Is gelukt we zijn net iets over de helft maar dat was het makkelijkste gedeelte nu moeten we nog bij het raam enz behangen das lastig denk zondag of donderdag weeer fies
Goedenavond allemaal @Sureyya: wat een leuke foto's! Ben dol op sneeuwpoppen, zeker als ze echt mooi gemaakt worden zoals die van jullie! Wat een dag... Ik heb echt een heel bijzondere zondag achter de rug. Het begon allemaal vannacht om een uur of 1. Ik word wakker en heb ongelofelijk dorst. Ik ga dus naar beneden om drinken te halen. Kom ik in de keuken, ruik ik me toch iets vies! ROOK! van sigaretten. Ik had al een vermoeden dat manlief weer rookte (in januari gestopt) maar wist het niet zeker. Op dat moment wist ik het zeker. Dat werd een leuke avond want in eerste instantie wilde hij het niet toegeven. Gelukkig daarna wel maar pffff... ben toch wel boos geworden. Natuurlijk omdat hij rookt (het is vies en ongezond en ik wil dat hij het beste voorheeft met mij en zijn kind(eren)!) maar vooral omdat hij tegen me gelogen heeft. Bah, daar heb ik zo'n hekel aan. Ik ben verder erg in de Kerststemming dus ik ga er geen halszaak van maken. We praten erover en maken goeie afspraken... pfff... gelukkig maar. Vandaag hadden we in Artis afgesproken met mijn beste vriendin en haar twee kinderen maar ja, sneeuw, sneeuw, sneeuw. We besluiten naar Chimpie Champie te gaan (grote overdekte speeltuin). Pas als we een minuut of 10 in de auto zitten krijgen we door hoe slecht de wegen zijn en dat de ANWB een weer alarm heeft afgegeven. We rijden wel door... en gelukkig is het het allemaal waard. Kick vond het geweldig. We denken nog... op de terugweg gaat het beter... Maar na 2,5 uur blijkt dat het NOG harder kan sneeuwen! Weer met een slakkegangetje naar huis... Na een moeizame rit, komen we veilig thuis. Om 16:00 moeten we de deur weer uit. Het is inmiddels droog en de wegen in de stad beter begaanbaar. We verlaten de parkeergarage en manlief neemt even een dropje... ZOEF daar gaat de auto.. zo weer achteruit het hellinkje af en dwars door de garagedeur heen! BANG! De auto flinke schade maar de garagedeur..... helemaal in de kreukels! Dat hebben wij weer Gelukkig loopt het vanaf dat moment allemaal wel weer goed maar oh oh, wat een dag. Op z'n minst boeiend te noemen. Morgen de echo... spannend!
Das mooi klote van de auto en garagedeur Wat de babykamer betreft moet ik ook nog steeds een muur zilver verfen... maar heb er steeds geen tijd/zin in! hahaha, gelukkig heb ik nog wel ff en hoeft er voor de rest niks meer in te gebeuren... heb eigenlijk liever dat m'n vriend het verfen doet... ben anders bang de muur te verpesten.........
Ik zwaai even snel Moet nu aan het werk en er ligt een pak sneeuw Ik vind het doodeng maar ja kan moeilijk weg blijven Gelukkig word ik gebracht door mijn paps, die heeft een grote auto met winterbanden! Zelfs heb ik ooit een ongeluk gehad in de sneeuw dus ik durf er niet meer in te rijden Iedereen die de weg op moet, goed uitkijken he! Liefs XXX
Jij ook tinkerbel, ik hoef vandaag niet maar moet morgen weer om 6 uur beginnen hopelijk gaat de boel smelten....Ga straks even de fysio afbellen. Als ik niet weg hoef ga ik ook niet. Morgen naar mijn werk is vroeg genoeg. Meiden uitkijken he vandaag buiten!
Cygnet en Yessica veel plezier vandaag met jullie echo's...als jullie er kunnen komen.... Loran succes bij de vk!
Goedemorgen!! Vandaag is het GUO-dag! Om 14:00 moeten we in het ziekenhuis zijn. Spannend maar ook leuk! Iedereen een heel fijne dag en doe voorzichtig in de sneeuw!
Ik moet nog zo'n 3 weken wachten.... Alpenmama veel plezier daarmee, deed ik ook een jaar geleden. Leuk hoor! Geniet er lekker van!