Marjand jeetje hahaah wat een avonturen zeg in een nacht en dan zegge ze dat je mmoetslapen hahaha ik zou die van mij vast binden Ooeehh egypte lekker hoor Maar zou niet met je willen ruilen vind dit heerlijk dit weer
O heerlijk....Moet je er werken of ben je op een mega lange vakantie??? Dat is wat anders als 40 cm sneeuw in je tuintje... Ja natasch wij beleven samen in bed nog eens wat...En het is niet eens kinky bedoeld . Maar het is nog al slecht voor je rikketik....die slaat nog al op hol op zo'n moment.
ja dankje jja ppfft gaat zo snel nu dat groeien jeetje normaal was me buik aan eind van de avond zo haha oohh ikmoet weg over hal uur in nagel salon zijn en ga op fiets bbrr
Net met de meiden buiten geweest durfde niet met de auto weg dus dacht ga wel even stukje lopen. Nou met een buggy is dat hier echt niet te doen. Oversteken bij kruispunten, wat een ramp. Staat tot je knieen in d sneeuw, Süreyya gillen natuurlijk, die vond er niets meer aan. Ik trouwens ook niet, kon die wagen alleen nog door achteruit te trekken over sommige stukken krijgen, viel me mee dat ik niet gelijk met een harde buik zat. Maar we hebben het overleefd en zijn weer thuis. Derya in bed en Süreyya op de bank voor een filmpje. Even rust in de tent. Zo even dweilen want buggy staat in de gang lekker sneeuw uit te lekken. Spreek jullie later weer.
Nou nog effe dan kunnen we gaan aftellen. Vind het deze keer wel heel snel voorbij gaan. Ook omdat het druk is natuurlijk, veel verjaardagen, feestdagen, 2 meiden in huis. Dagen vliegen voorbij. Maar kan mij even niet snel genoeg gaan, zou blij zijn als ik de 26 weken voorbij ben (de levensvatbare grens).
Was trouens gisteren wat namen aan het verzinnen, en noemde wat jongensnamen op bij Süreyya. Zegt ze we hebben geen jongens naam nodig hoor, verzin maar een meisjes naam.
haha, lagguh! wij vinden jongensnamen ook moeilijker hoor... pfff, voor een meid zijn we er wel uit inmiddels! voor een jochie blijft het nog ff zoeken...
voor een meid zijn wij er ook uit , ik voor de jongensnaam ook maar manlief vind hem wel mooi maar twijfelt nog ....ik heb gezegd dat hij mij maar moet overtuigen met een andere naam , zo niet dan mag ik kiezen !!!!
Wij waren een paar jaar geleden, toen we nog helemaal niet met kindjes bezig waren al uit de namen...Dus lekker makkelijk.
Voor de eerste vond ik het makkelijker en was ik er heilig van overtuigd dat ik alleen een meisjesnaam hoefde te verzinnen. We hadden vrij snel een meisjesnaam, jongens naam hebben we toen mee gewacht tot we het geslacht wisten, gelukkig hoefde we niet verder te zoeken. Bij Derya hadden we nog geen naam toen we wisten dat ze een meisje werd. Hadden toen expres gewacht tot de 20 weken echo zodat we het geslacht wisten. En geen 2 namen hoefde te verzinnen, vond een jongens naam toen ook al zo moeilijk. Dachten nog een zee van tijd te hebben tot mevrouw zich met 25 weken en 5 dagen aanmelde. Door de hektiek nog niet in de gaten dat we geen namen hadden en enr op vertrouwde dat ik na wat dagen weeen remmers weer naar huis kom. Tot het na 3 dagen ech menis werdt. Ene wee na andere kwam. Gaf toen wel bij mannetje aan dat we tussen de weeen door even een naam moesten verzinnen. Zegt hij:"Wordt ze nu al geboren dan, dddhhhhhhh. Helemaal de weg kwijt. 1/2 uur voor geboorte hadden we haar naam. Als we echt de tijd hadden gehad nog, had ik niet voor die naam gekozen omdat hij al in de familie voorkomt. Maar het heeft zo moeten zijn. Heb nu een lijstje met meisjes en jongennamen. Süreyya heet voluit Süreyya (Behulpzaam en zorgzaam type in het kort gezegt)Gülnadiye (Ook iets met een roos, tevens naam van schoonmoeder)Akbulut (Witte wolk)en Derya heet voluit Derya (Oceaan)Gülay(rozenmaand) Akbulut (Witte wolk) De ü spreek je uit als uu in muur en de u van Akbulut spreek je uit als oe. Dus Suureyya Guulnadiye Akboeloet Derya (e als e van en uitspreken) Guulaay (g spreeek je uit als k) Akboeloet. Dat is om het nakkelijk te houden voor de nedrlanders. Zelfs familie zegt Derya haar naam vaak nog fout, na 2 jaar. Voor een meisje hebben we als 2de naam Gül (roos) en achternaam natuurlijk het zelfde. Voor de voornamen hebben we: Dilara (Hartedief) Emine (betrouwbaar,veilig,eerlijk) Zahrah (ster,bloem,schoonheid) Elif Zeynep Layla (s'nachts geboren) Moeten even kijken wat er het mooist staat bij Gül en natuurlijk bij Süreyya en Derya. Geef gerust jullie meningen. Voor een jongen hebben we als 2de naam Ahmet (Lovenswaardig, pijzenswaardig, tevens naam van schoonvader) Voor de voornamen hebben we: Can: uitspraak djan (Leven) Kamil: i spreek je uit als de i in bil (Perfect, Compleet) Deniz (Zee) i spreek je uit al i in het wordt bil Yildiz: ook hier geldt i spreek je uit als in het woordt bil (ster) Nou dat is ons namen lijstje tot nu toe. Meningen zijn welkom
Uit welk land komt jou man Sureyya? Lijkt mij moeilijk om dan namen te verzinnen.... Mooie namen hoor. Bij de jongens namen vind ik Kamil mooi.... En bij de meiden namen vind ik Zahrah mooi.... Lastig he als je zo'n uitgebreide lijst met namen klaar heb staan. Wij vinden echt maar een paar namen allebij mooi, dus de keuze is sneller gemaakt....Denk ik dan