Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Cygnet super een meisje!! Wel weer een missertje van Surreyya ...

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wie wil mijn schoonmoeder kapot schieten?
    Je wordt beloond met eeuwige dankbaarheid :)

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    @Cygnet , gefeliciteerd met jullie meisje !!!!

-----
    Mijn favoriete jongensnaam begint ook met een J . zolang manlief geen andere vindt ...hou ik hem nog ff voor mijzelf , ik heb hem hier nog niet voorbij zien komen trouwens !!!!!

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Jeeeuh super dat alles goed is!

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Vertel... :(

6. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Bij mij is het en weekje wel en dan een paar dagen weer niet.
    Fijn he hormonen.
    Heb vaak ook jeuk, is een tijd alleen op mijn rug geweest, nu is het verhuisd naar een gedeelte van mijn hoofd.
    En dan zegt manlief doodleuk:"Zal je niet eens gaan douche.
    En dan ben ik net geweest.

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    wat heeft ze gedaan dan Aszz ??

8. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Gefiliciteerd met de goede echo, en Süreyya zat ernaast.
    maar belangrijkste is dat het gezond is.

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ach, het is echt een schijtwijf.
    Even in het kort, 3e kerstdag ( de zondag ) gaan wij richting gelderland.
    Wij gaan eerst naar zijn opa en oma, daar blijven we slapen, die middag gaan we naar mijn schoonouders op visite, en s'avonds gaan we met mijn zwanger + schoonzus bij die opa en oma gourmetten. Dat was afgesproken, en erg fijn want Rein ( mijn man ) heeft eindelijk weer contact met zijn broertje en is super gezellig.
    Nu voelt mijn schoonmoeder zich buiten gesloten. Ze is vandaag naar die opa en oma toe geweest en heeft daar flink stennis lopen schoppen. Mensjes helemaal overstuur.
    IPV dat ze ons nou belt, neeee ze moet het weer via die oude mensen spelen. Ze voelt zich geen moeder, buiten gesloten. M.a.w. , heeel zielig.
    Terwijl wij daar gewoon op visite gaan s'middags.
    Daarbij komt dat wij al een hele geschiedenis hebben met Rein zijn ouders. En zijn broertje heeft ook geen contact meer met dat mens.
    Ze is echt gestoord. Ze noemt mij autistisch, contact gestoord en verteld iedereen dat ik mijn man mishandel.
    En denkt ze nou werkelijk dat ik ze erbij wil hebben? Nee dus. En mijn man ook niet en zijn broertje + vriendin helemaal niet.
    1 van de redenen dat wij 200 km verderop zijn gaan wonen, is om dat wijf. En dan nog weet ze het zo te verpesten.
    Nou vette vinger, wij gaan zondag naar lekker gourmetten en het erg gezellig hebben zonder die heks.

Ik ga daar trouwens helemaal niet op visite. Laat haar maar kapot vallen. Poephoofd.

Zo :)

10. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Hihi poephoofd... die vind ik grappig! anyway, is duidelijk hoor Aszz! :$

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik zou ook niet meer gaan , laat ze het eerst maar eens uitpraten op een normale manier ipv opa en oma helemaal overstuur te maken , als ze een probleemmet julie heeft moet ze dat ook met jullie oplossen.....

12. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Jeetje wat een raar mens, sorry dat ik het zeg.
    Zou ook lekker naar de afgesproken dingen gaan en en er lak aan hebben wat zij vind.
    Zeker als je mannetje het ook niet ziet zitten met haar erbij.
    Probeer je niet druk te maken en geniet lekker van de kerst dagen zonder haar.
    Jammer dat ze die oude mensjes er mee lastig gaat vallen, durft zeker de confrontatie met jullie niet aan.

Sterkte hiermee, maar probeer wel te genieten van de feestdagen.

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ach, het went ook wel. Dit is al de 25ste keer dat zoiets gebeurt. Praten hebben we al 100 x geprobeerd maar ze ontkend alles. Zelfs tegen die opa en oma ( zijn haar ouders ) heeft ze gezegd dat ik mijn man mishandel. Ik heb haar daarmee geconfronteerd en ze ontkend het glashard.
    Ze heeft het tegen zijn broertje gezegd, tegen de rest van de familie. En tsjah, die zeggen het gewoon tegen mij hoor.
    En nog ontkend ze. Nou, dan ben ik er klaar mee heur. Ajuuuus psychobitch.

Hmmm zit te twijfelen of ik met Rein en Nathan mee naar buiten ga. Maar we hebben vanochtend ook al 2 uur gelopen en het koelt nu aardig af. En ben al behoorlijk moe.
    Ga zo maar eten maken denk ik.

14. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    klote van die familieproblemen... maar hopen dat ze niet toch op de stoep staat die avond!!

Cyg, super!! van harte met je meisje!! :)

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hahaha dan schop ik haar net zo hard weer weg. KSSSSST!
    Gelukkig kan ik er ook wel om lachen. Ben zo blij dat wij niet meer bij haar in de buurt wonen :p

Ooeeh nog een weekje..... Vind het nu wel erg spannend worden!

16. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

@ Aszz OMG, de freak is weer bezig :p Die spoort echt niet hoor :$

@ Cygnet: Wow ook een koningskoppel, wat een luxe he :D Super dat alles goed is :)

@ Sneeuw: Ben er nu wel weer klaar mee :x Begrijp me niet verkeerd, ik vind het supergaaf hoor maar om de weg op te moeten :$ Dra-ma, en het wordt alleen nog maar erger, doodeng :( Nu dus zenuwachtig op manlief wachten, die is voorlopig nog niet thuis denk..

XXX

17. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Nou dat wordt vandaag ook nog niet naar huis waarschijnlijk. A2 staat 20 km file en is spekglad.
    Lekker dan, wil eigenlijk wel weer ff in m'n eigen huissie zijn nu.
    Ben donderdag ook alweer hier voor kerstgala.
    Kan ik onderhand beter blijven :s
    voor morgenochtend afspraak voor de echo, kan ik die zeker weer afbellen. Pff... Rot sneeuw.

Ruzie met m'n moeder vandaag, ze zegt kwaad dat ik aan darren moet denken enzo. Maar t is toch niet mijn schuld als ik niet naar huis kan gaan?? En darren is bij z'n vader. Die woont in Zeeland, en zijn vandaag naar de Efteling geweest, dus die blijven mooi in Zeeland natuurlijk!!

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Misschien is het vanavond wat minder druk op de weg ...........en kun je dan alsnog naar huis toe .............en dan misschien morgen toch naar je beepje kijken........

19. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Yessica is het egt zo onmogelijk bij jullie dan?? hier zijn de wegen helemaal schoon gemaakt mar goed geen idee hoe bij jullie is natuurlijk.
    je zou idd v naaf kunnen gaan..

20. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Treinen rijden zoiezo niet. Dus ben afhankelijk van m'n vriendin.
    Ze zeggen dat de A2 niet te doen is. Dus m'n vriendin durft het niet aan.
    We wachten nog ff af hier.
    Wil m'n echo!!!!

Deel Deze Pagina