Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Dank je! Ik ben ook blij met de auto!!!
    Pff het sneeuwt hier weer!!! nou is het wel genoeg hoor!
    Wij gaan deze week onze zolder splitsen in drie kamers, waarvan een de babykamer wordt.... genoeg te klussen dus!
    Ik moet de babykamer nog gaan bestellen zelfs... ga ik tussen kerst en oud en nieuw doen, hoop dat de levertijd meezit!

We hoeven allemaal niet eens zolang meer te werken he!! Ik stop 7 april waarschijnlijk... zijn 3 maandjes maar, ideaal!

2. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Nog een vraagje, zijn jullie ook zo moe af en toe.... ik heb een ochtend gewerkt en ben helemaal kapot!! Voel me ook een beetje zweverig, alsof je echt een flinke jetlag hebt!

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    hier ook veel extremer dan bij mijn andere zwangerschappen , bij mij wordt het nu wel gerelateerd naar mijn longproblemen ............proberen er naar te luisteren en wanneer het kan er aan toe te geven ....

4. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Heb voor Sureyya een aftel kalender gemaakt, kan ze elke dag een vakje kleuren.
    Heb er ook de verjaardagen en afspraken ingezet, heeft ze wat om naar uit te kijken anders duurt het zo lang voor haar.
    Ze zei ik ga ze gelijk allemaal kleuren, dan komt de baby morgen.
    Slim he.

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    onze spullen zouden officieel ook pas 2e week feb komen, maar ze hadden het allemaal al binnen vroegen dus of ze het eerder mochten brengen... prima haha, ik vind het niet zo erg hihi,

Onze babykamer was al klaar... toen wij 2 jaar geleden zijn komen wonen hebben wij alle murgen geverfd, gewoon beetje gebroken wit en nieuwe vloerbedekking ingelegd, voor de rest is die kamer helemaal niet echt gebruikt... dus muurtje zilver verfen en dan kunnen de meubels erin :)

6. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    ppfft ff uit rusten net beide wc's en de douche en keuken schoon gemaakt krijg nu last van me rug en buik zo alleen de woonkamer nog ff afnemen en dan stofzuigen en dan klaar ja af en toe nog een wasje:D had ineens schoonmaak aanval

7. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ah vandaar babe! nou das wel lekker ben je gelijk klaar!
    leuk hoor!
    ach we moeten er even tegenaan maar krijgen ook een mooie kamer er voor terug! kan niet wachten tot die af is :D :D :D

8. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Linnie, veel plezier zometeen!

Wij kunnen ook pas in februari aan de babykamer beginnen.....we slapen er nu zelf nog en met ons trouwen komt er familie dat dan boven komt logeren. Daarna verhuizen wij naar boven......hebben wel besloten het ledikantje eerst bij ons op de kamer te zetten. Toch wel prettig 's nachts met voeden en gewoon voor de eerste periode.

9. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Wiegje gaat eerst denk ik ook bij ons op de slaapkamer staan, eerst ff in de huiskamer natuurlijk :) maar daarna denk ik wiegje op de slaapkamer en en beneden in de kinderwagen slapen ofzo

10. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ik heb er nog niet over nagedacht waar de uk gaat slapen de eerste dagen maar we hebben iig geen wiegje dus zal dan in de wandelwagen bak moeten slapen...
    kijken wel even tegen die tijd ;)

11. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ik ga er zo vandoor meiden!
    fijne avond en tot morgen!
    x
    en doe voorzichtig voor degene die de weg opmoeten!

12. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Wij hebben ook geen klein wiegje hoor, zetten gewoon het ledikant op de slaapkamer en dan in de woonkamer denk ik af en toe in de box ofzo. De kinderwagen is niet echt een optie, want dan moeten we die drie trappen omhoog dragen, die blijft gewoon beneden staan......

21 weken vandaag joh !!!! Iedereen zegt wat van mijn sterk groeiende buik! Haha!

13. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Wij laten in princip de kinderwagen in de woonkamer staan, wiegje op onze slaapkamer en ledikant op de babykamer,

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    wij hebben Thijme en Tara allebei in een mozesmandje gehad en alsze beneden waren , met mandje in de box en als ze naar boven gingen met mandje in het ledikantje ....

15. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Hey meiden.

Vandaag 20 wkn echo gehad.
    Alles is helemaal goed aan de baby.
    En gelukkig is het nog steeds een jongetje!!
    Hij was wel zo ontzettend druk dat ze hem haast niet kon meten.
    Nu doet het nog niet zo erg pijn, maar ben bang voor de weken die gaan komen.
    Kleine drukte maker.

Nog ff de stad ingeweest, kleinigheidje voor darren gekocht voor kerst, voor Marcel had ik een poster van Tony Montana (vind tie geweldig) alleen nog ff een lijst voor halen!!
    Voor mezelf een lekker luchtje van ed Hardy gevonden, dus die mag Marcel kopen voor me.

Zal zo even foto's plaatsen.

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hey!

Kerstboodschappen zijn gedaan.

@ Yessica, fijn dat alles goed was!

Kinderkamer... zodra we weten wat het wordt, wil ik er mee aan de slag. Dus 2 stroken behangen ( de kamer is al wit met grijs geverfd ) en dan opzoek naar een babykamer.
    De baby slaapt de eerste tijd bij ons ivm BV, wil iets van een co-sleeper, of we maken van Nathan zijn oude ledikant een co-sleeper.
    Overdag kan 'ie wel in de kinderwagen of box slapen. Nu slapen wij beneden dus ik kan altijd de kinderwagen even naar de slaapkamer toerijden.

Heb alwel leuke accesoires gehaald. Allemaal zilveren dingen, die wil ik dan aanvullen met turqouise of roze :D

Zo, ik ga eten maken. Kip madras, hongeerrrrr!!

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    bij ons vandaag frietjesdag ,meestal op dinsdag of woensdag , jammiieeieeieiieieie

18. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    whaaauuww 21 week alweer daar moet ik nog week voor ploeteren ben gestopt me huis schoon maken wat togh weer verder gegaan nu last van me buik en rug vnaaf idd ook nog kerst boodschappe doen en morgen met me schoonzusje cadeaus kopen voor kerst

19. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    buikje foto...

20. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    De echo gehad en we hebben nu al een eigenwijs kindje.
    Konden het hartje noet goed zien en het ruggetje was niet helemaal op te meten. Dus mogen volgende week weer terug.
    Ook liet onze kleine spruit niet zien of hij/zij een jongetje of een meisje was. Dus we weten het nog niet. Hopelijk zien we volgende week meer :)

Deel Deze Pagina