goedemorgen !! Doet het bewegen bij jullie alecht zoveel pijn soms ? Ik voel wel dat beepje af en toe aan het trampoline springen is op mijn blaas en ik voel ook wel dat beepje beweegt maar dat doet echt geen pijn .....
Goedemorgen! maagzuur had ik in het begin heel erg last van tot 12e week ofzo maar nu een stuk minder. Schijnt in het begin door HCG te komen (die verweekt je maagklepje ofzo) en later in de zwangerschap doordat de baarmoeder tegen de maag duwt geloof ik... Ik heb trouwens mijn eerste kwaaltje geloof ik... Ik heb een stekende pijn onder mijn linkerbil, dus achterin mijn been. Net een streep vanuit het midden van mijn bil naar beneden. Ik voel het alleen met lopen maar doet behoorlijk pijn! Klinkt dat iemand bekend? Wat kan het zijn?
Goedemorgen dames. alles goed hier heb net ff topic gelezen mat genante bevallingsverhalen dus als je wilt lache moet je die egt leze. Aaahh volgens mij krijg ik eczeem aan de binnenkant van me arm gister was het klein plekje nu steed groter
Natas waar kan je die lezen dan? Babyschoppen, mijn kickbokser kan me al echt pijn doen. Maar voelde hem met 12 weken al. Nu zie je m'n buik al helemaal heen en weer gaan als hij schopt etc. Maar geloof dat mijn baarmoeder vlak tegen m'n buikwand aanlicht, dus voel elk beweginkje van hem. Hebben allemaal tot 10 uur geslapen hier. Zelfs de beeb heeft me niet wakker geschopt!!
Moet je ff naar het forum van "de bevalling" gaan. en daar staat wel gentante bevallingsverhalen die ff aanklikken is te grappig als je dat leest hoef je nergens meer voor te schamen
Morgen! Maagzuur, had ik eergisteravond voor het eerst weer last van. Met Nathan had ik er de laatste weken erg veel last van. Had toen iets van de HA gekregen wat erg goed hielp! Baby voelen, hier voel ik nog steeds plopjes en wat bewegingen. Voel wel waar de baby zit. Vanochtend aan de linkerkant, helemaal bol die helft. Wel raar, Nathan voelde ik met een week of 16 duidelijk. Dat was echt een druktemaker. Deze baby lijkt een stuk rustiger te zijn. Echt pijn begon het pas met een week of 33 te doen. Vooral omdat hij met zijn kont continu tegen mijn ribben zat te duwen. Maar vond het niet erg, het hoort er bij he
hello! alles goed met jullie? ik ben net genezen ben een half daje gaan werken en ben alweer doodmoe mét gezwollen klieren. en ik droom altijd maar van toxoplasmose en cmv! brrrr
hallo lieve mensen, ja ik heb de adapter van mijn moeder gejat en kan weer wat doen... iemand voor mij een update???
hey meiden! hoe is het hier ? rustig zo te zien! op het werk is het gekkenhuis! nou ja ; zit alleen maar ben al het puin aan het ruimen zodat ik de kerstdagen beetje rustig in kan gaan en niet dat net na de kerst mijn buro nog voller ligt... maar goed nog 2 uur en dan zit het er voor vandaag ook weer op! x
Hallo allemaal, Zo weer even bijgelezen. Gisteren nergens puf voor. Heb toen 9 uur gewerkt met een kwartiertje pauze en toen kon ik niet meer op of neer van wege mijn bekken en rug. Dus niks meer gedaan en heerlijk geslapen. Vandaag gewerkt tot half 2 en nu lekker met laptop op de bank.... Hoe is het verder hier? Zag wat mooie foto's voorbij komen van echo's! Leuk hoor....Ik wordt zo ongeduldig dat ik pas 7 januari een afspraak heb gemaakt...Wat dacht ik toen ik dat deed?! Ik wil hem nu!!!! Verder gaat het goed geloof ik....
gelukkig vliegt de tijd Marjand! het is zo kerst en oud en nieuw en dan kan je al aftellen naar 7 jan! komt helemaal goed!
yadi: ik heb niet echt een update sorry... volgens mij niet zo gek veel gebeurd de laatste week hier op het forum...
Ja ik weet het maar ik ben zo ongeduldig. Ik wil de baby gewoon nu zien!!!! Raak ook weer een beetje onzeker, gewoon omdat ik hem/haar al zo lang niet gezien heb....Maar ja idd nog even en dan is het 7 jan. Hoe is het met jou?
met mij alles goed hoor! a.s. maandag hebben wij de 20 wkn echo.. ook beetje verlaat maar ja is niet anders.. kan ook niet wachten om weer even te gluren maar gelukkig voel ik de kleine wel al redelijk goed! lijkt me alleen zo leuk om het aan de buitenkant ook te zien... is het wat grijpbaarder voor manlief ook nl.. verder begin ik nu wel lui te wordne hoor.. kan wel even een tukkie gebruiken maar helaas.. zit op het werk nou ja heb wel zin in de kerstdagen hoor! gezellig en lekker vrij! dan ma de echo en dan werken en dan zijn we woensdagavond een dikke anderhalve week vrij! heerlijk! kijk daar enorm naar uit!
spannend marjand... ik kan me voorstellen dat je op knappen staat... gek idee nu ik hem heb gehad vraag ik me af of ik hem/haar nog wel voor de geboorte ga zien... @ dag: no worries: vakantie en iedereen druk druk druk
Ja dat is ook weer zo....als je hem al gehad heb ben je officieel klaar met echo's natuurlijk tenzij je een pret echo laat uitvoeren....
maar dan heb je wel wat meer leven in je buik hoor... wat vaker een karate trap enzo haha! ach idd mochten we het na de echo niet meer uithouden dan een leuke echo tussendoor! kost ook niet zo gek veel dus als je dat geruststeld...waarom niet!@
dat is waar, maar hem/ haar zien is wel leuk. Toch doen we geen pret echo... we moeten nu gewoon lekker af wachten...
owh als ik het uithoud zonder dan ook niet hoor... maar kan me voorstellen dat je je blik op je kindje gaat missen... de eerste weken krijg je veel echo's ( althans ik heb er een met 7 wkn , 12 wkn en dan de 20 wkn nou ja 22 wkn echo... ) en daarna 'moet' je 18 wkn ineens zonder... komt vast goed