Ja vind het ook niet eerlijk hoor....In het begin zoveel en straks niks meer. Was ik maar zo dik als een vriendin van mij, omdat ze zo dik was konden ze niet goed voelen hoe de baby lag enzo. Dus die kreeg om die reden extra echo's.....Hmmmm misschien meer marsjes gaan eten...
haha nou ja dik zijn is ook niet alles.... ben wel te zwaar ( stevig gebouwd zeg maar )maar ze kunnen het nog allemaal goed voelen en dergelijke dus meer echo's zitten er hier niet in maar belangrijkste is dat het goed gaat toch?! ik moet wel zeggen dat ik in de ochtend hongerig ben en een bak muesli eet en 's avonds ook gewoon een normale maaltijd wegkrijg maar tussen de middag is het toch nog steeds af en toe een broodje ( hooguit 3 stuks ) maar soms krijg ik echt helemaal niets weg en leef ik op fruit of zo... hebben jullie jullie normaal eetlust nog wel? of is het ook minder dan voorheen OF juist meer? x
Ik heb niet meer eetlust. Soms is hij wel wat anders als normaal maar echt niet meer....Ik vind eten lastig, vergeet het ook regelmatig....Maar dat zie je niet aan mijn kont hoor. Jammer genoeg. Nee en zo dik als zij wil ik ook niet zijn voor die paar echo's. Als je op die tafel ligt bij de VK en ze zeggen dat je wel een hele moeilijke buik hebt en dan een echo aanbieden omdat ze geen idee hebben...Nee dank je.... Dan maar afwachten....Denk dat de extra kilo's al moeilijk genoeg zijn kwijt te raken.
ik ben niet dik dus dat zal niet opgaan... Heb wel te hoge suiker dus misschien krijg ik meer, maar ik betwijfel het.. Over eten: ik ontbijt zo waar (2 boterhammen), lunch tussen de 2 en de 4 boterhammen en soms nog wat broodjes tussendoor... ik moet nu gewoon meer eten voor mijn suiker... de 4de heb ik een afspraak bij de dientist...
dat denk ik idd ook.. is nu al een strijd haha! ( nou ja voor de zwangerschap dan want lijnen doe ik nu niet aan.. ) ik krijg het gewoon niet weg.. brood staat met flink tegen... hopelijk maakt het voor de uk niet uit! tot nu toe ben ik nog niets aangekomen en ook nauwelijks afgevallen dus gaat goed VK heeft ook nog niets gezegd dat het niet goed is ofzo dus... maak me er niet te druk om!
owh das ook geen pretje nee Yadi... denk er maar goed om idd want zwangerschapssuiker zit je niet op te wachten.... geen pretje tijdens zwangerschap
Je kindje pak altijd wat hij/zij nodig heeft. Dus eet je te weinig pikt hij de voedingsstoffen die hij nodig heeft gewoon van jou.... Dus baby zal ok zijn. Hier ook altijd bezig met gewicht....(voor de zwangerschap dan) En dat terwijl ik ook niet mega dik ben ofzo, is ook gewoon een vrouwen ding geloof ik.... Zwangerschaps suiker, niet fijn hopelijk kun je het een beetje binnen de perken houden.
Middag! Babykamer is gekocht, een white wash. Erg leuk! Dinsdag wordt 'ie bezorgd, dus dan kan ik meteen gaan behangen/inrichten. Nu maar hopen dat we het geslacht dinsdag kunnen zien! Oh we gaan zo pizza bij de pizza boer eten Lekkeeerrrrrr
Lekker hoor Aszz pizza! enne wat leuk dat de kamer is gekocht! en dinsdag al in huis! super hoor! succes met klussen!!!
Succes met klussen en pizza eten....Ik ga nu ff pannekoeken bakken.....Heb ik al 3 dagen zin in. Tot later!
pannekoeken klinkt goed... maar moet toch ook wat met groente eten... ff kijken wat hubs wilt eten...
Thanks, even lekker makkelijk 'uit eten' Ja en dinsdag al, heel snel. Ach we doen toch niks met de kamer. Behangetje tegen 1 wand en de kamer kan staan. Daarna de gordijnen/accesoires en het is klaar Het hangt nu allemaal van het geslacht af, hahahaha! Oh ik ben ook zo slecht in wachten, nog minder dan een week gelukkig.
ik moet de kamer nog uitmesten.. het is zo lang een werkkamer geweest... die moet nu in de slaapkamer (niet meer kamers) en ik wacht dus tot dat dat klaar is... Overigens heb ik een bericht gezet op hyves... ik wil wel graag reactie!
Nou wij moeten nog flink klussen voor de kamer van de uk af is maar ach we hebben nog effies gelukkig! ik ga zo lekker naar huis! fijne avond en eet smakelijk voor ieder! x en tot morgen!