Maalox heb ik ook voor het maagzuur, dat helpt wel ja! Ik heb gelukkig nog twee x een echo... 20 weken en bij 26 weken een pretecho... vind het zo mooi dat 3d! Ook leuk voor later zo'n dvdtje! Ik ben trouwens bijna 4 kilo rijker tot nu toe....
Hier in totaal 2 kilo erbij. Valt me nog mee. Wij doen over een paar weken ook nog een echo. Omdat Marcel helaas niet mee kon naar de 20 wkn echo. Straks weer aan de fynancien nu ff uurtje dutje doen. Ben doodop!!
Heey meiden, hier effe snel een ego-berichtje van mij! Vanmorgen de 20weken echo gehad!! Alles was goed!! Toen we begonnen was hij/zij nog rustig, en lag lief te duimen!! En toen kwam er beweging. Hij/zij is wel een echt mengelmoesje van ons, de eigenwijsheid van mn vriend, drukte van mij! De echoscopiste had er moeite mee om alles te meten e.d. omdat hij/zij zo druk heen en waar aan het jumpen was! De foto's zal ik hier binnenkort plaatsen, maar daar heb ik nog even geen tijd voor, steeds erg druk. Denk na oud&nieuw weer meer tijd te hebben. Iedereen fijne feestdagen!! Liefs Kimonootje
howdi.... ben ik weer... en natuurlijk pijn in mijn banden... voor de verandering... Ik heb geen idee hoe veel ik weeg... Mijn weegschaal is stuk... lekker he!
voordat ik zwanger was woog ik 64 kilo tijdens me zwanger schap 4 kilo afgevallen vorige week bij de verloskundige op de weegschaal was ik weer 64 dus zit weer op me startgewicht
Hallo allemaal, Het is alweer een hele tijd geleden dat ik van me heb laten horen. Ik kan er de tijd niet altijd voor vrij maken...! Ik heb geprobeerd om zo goed mogelijk terug te lezen maar dat is onmogelijk...er wordt op een dag zoveel geschreven.... Hopelijk gaat het met iedereen goed...wat ik zo lees groeit iedereen goed! En er zijn al veel geslachten bekend zag ik... leuk! Ook hier worden we steeds dikker.... ik heb het idee dat ik deze week enorm aan het groeien ben. Ik voel mijn buik gewoon groter worden... soms best pijnlijk! Maar het hoort erbij zeggen ze
ik moet ook elke keer op de weegschaal staan bij de vk... tot nu toe nog net geen 3 kl aangekomen... maar dat is alweer bijna 3 weken geleden dussss ben benieuwd wat er na de feestdagen opstaat...
Kimootje, fijn dat de 20 weken echo goed was! Wegen, ben 1 keer bij de VK gewogen. Nu zit ik bij de gyn en die doet dat niet. En ik zit nog steeds onder mijn 'start gewicht ' Pizza was lekkerrrr! Kreeg 'm net niet op. Daarnet in bad geweest en naar bed. En heeel hard duimen dat Nathan doorslaapt. Daarnet wilde hij niet slapen, maar elke 5 min. weer neerleggen kus geven en weg gaan lijkt nu te helpen. Hij is iig vanaf half 9 stil. *duimduimduim*
Hier wordt er ook niet gewogen bij de verloskundige, maar ik heb mij eergisteren nog gewogen. Voor de zwangerschap woog ik 53kilo en nu 59kilo, dat is dus in totaal al 6kilo aangekomen! En dan hebben we nog de helft te gaan haha. Ik eet gewoon gezond, maar wel veel. Ik heb echt heel snel weer honger na een maaltijd. Hebben jullie dat ook?
Ik begin nu de laatste dagen steeds meer zin te krijgen in zoet. Vooral slagroom!! Doe het overal in en op (waffels, koffie, choco etc etc) dus denk dat het aankomen nu gaat beginnen haha!! Heb nu ook meer trek in eten, was eerst veelste misselijk voor. Zal me ff wegen nu... Gedaan... 57 kilo en startgewicht was 54. Netjes dus hè. Heb voor morgen (kerstgala) m'n krulset en extencions tevoorschijn getoverd. Ben benieuwd of mensen me nog herkennen dan. Zal morgen foto's maken. Truste meiden (aszz ik hoop dat je kleine boef doorslaapt vanacht!!!)
Morning Zo, de gezelligste dagen van het jaar gaan bijna beginnen Ik ben zo gek op kerst! Vandaag nog wel een dukke dag, maar ook dat is wel leuk. Ga zo rustig aan boodschapjes doen, heb nog maar wat kleine dingetjes nodig dus dat zal wel meevallen. Dan nog een cadeau voor Fenna kopen. We doen niet aan kerst maar wil voor haar wel iets leuks kopen, dus koop de grote Bumba knuffel die kan tellen, ik denk dat ze helemaal gek wordt Dan om half 12 naar werk voor de kerstlunch, daar krijgen we ook ons kerstpakket, ben erg benieuwd! Daarna komt manlief naar huis en gaan we naar de schoonouders om daar te eten. Dan weer naar huis en languit op de bank voor All you need is love Over kilo's: Nu in totaal 2 kilo aangekomen, prima dus. Maar vraag dat nog maar eens na de feestdagen Oh dat had ik ook nog niet gezegd... Mijn liefste vriendin / collega had gisteren haar eerste echo. Best spannend, omdat ze hier voor een mk heeft gehad. En jawel: Er klopten niet één, maar TWEE hartjes Hoe byzonder?! Helemaal gelukkig! XXX
Goedemorgen, Hier zo dadelijk ook de laatste kerstinkopen doen... Gewicht: ik begon op 67kg, zakte toen naar 63 en zit nu op 64,5. Zit dus nog onder mn eigenlijke gewicht, maar de kilo's komen er nu toch wel aan.... Ook niet gek met al die chocolade die ik eet.... Allemaal hele fijne kerstdagen!!
Morining All !!!! Tinkerbell , wat heerlijk voor je vriendin , da's pas een kerstcadeau ., twee kloppende hartjes !!!