Ik hoop deze kerst een leuk cadeau te krijgen..... een schop van de kleine!! Ik wil haar voelen! Maar de placenta ligt voor en dan kan het gewoon wat langer duren!
Morgen! Het sneeuwt hier Net het ontbijt op en dan naar mijn ouders. Cadeaus uitpakken, lekker eten en gezellig zitten. Heb de baby ook heel goed gevoeld vanochtend! Maar ik voel meer waar de baby ligt. Dan is die hele kant bol, herken ik nog erg goed voor Nathan. Oh en we hebben de definitieve meisjes naam, jongensnaam is zoooo moeilijk. Anywho, hele fijne dag!!!!
Hier geen sneeuw wel veel regen gehad al wij zijn uit over de definitieve jongens naam meisjes naam is nog twijfel over hoe we het gaan spellen zal me zo eens gaan douche en me nieuwe jurk aandoen
Hallo iedereen, Allemaal hele fijne kerstdagen. Even niets laten horen, maar dat komt omdat ik lekker ziek ben. Nies me eigen een ongeluk, hoest nog meer. En stik zowat in het slijm wat vast blijft zitten, en spaans benauwd af en toe. Süreyya ook hetzelfde en ook koorts erbij boven de 39.0. Dus wij beginnen de kerst niet zo lekker. Vadaag mannetje aan het werk, en wij houden het rustig. Klinkt niet zo feestelijk maar heb nergens zin in. Morgen ochtend komen mijn ouders even een bakkie doen, maar sta eigenlijk op het punt om ze af te bellen. Anders zijn ze dadelijk misschien ook ziek, maar aan de andere kant lopen de meiden steeds om opa en oma te vragen, dus sta in dubio. Ze hadden nmelijk ook gezegd dat de kerstman bij hun was geweest met kadotjes voor ze, dus ja. Ga nu even sluiten, misschien kom ik vanavond nog even buurten.
Haai! Iedereen een leuke dag gehad? Ik ben kapot Even snel een buikjesspam, geen idee waar mijn boobies zijn gebleven Heel raar, ik lijk tietloos te zijn maar er zit echt genoeg heur.
Gala was erg leuk gister. Maar het was toch iets te laat geworden. Ging kwart over 3 slapen. Was er pas weer om 12 uur uit vandaag. Ben nu best brak. Net met darren bij m'n schoonmoeder gaan fonduen, Marcel is ziek dus die is thuis gebleven. Net thuis gekomen en kadotjes uitgepakt. Marcel is erg blij met zijn ingelijste poster van Tony Montana!!
Hoi hoi, even snel buurten. is rustig zo rond de kerstdagen. Vandaag weer gewerkt, wel een eindje rijden, maar goed, heb het er voor over! Nog even en we hebben het nieuwe jaar!!
Aszz: Buik begint nu ook al goed zichtbaar te worden. Gek dat een foto soms zo kan vertekenen. Hier al weer 2 dagen achter de rug. Gisteren gegourmet met schoonfamilie Vandaag wezen brunchen met mij pa,vrouw, oma en mijn broer en vriendin en ons gezinnetje natuurlijk. En morgen dan nog bij mijn moeder en dan hebben we het weer gehad.
helleeuww , zondag werk ik de site bij nog 1 drukke dag voor de boeg en dan is op een week visite na, (vriendin hier vant forum) de rust weder gekeerd in huize Tante.. allemaal nog een fijne dag morgen en hoop dat jullie vandaag genoten hebben... Wij wel in ieder geval, toch wel appart hoor wetend dat dit de laatste met ons tweetjes is hihi.. Dikke knuf..
Morning All !1 Gistren gezellig gehad , vandaag hier met familie gourmetten ,metselen zoals Thijme het noemt !!! En dan morgen lekker uitrusten en dan woensdag 20 weken echo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik en zo benieuwd ...............
Morning Hier ook een leuke eerste kerstdag gehad, maar was wel verrot gisteravond Vandaag hebben we lekker helemaal NIKS gepland! Proberen we altijd te doen op tweede kerstdag, is echt ideaal! Dus we gaan zo uitgebreid ontbijten, en de rest van de dag waarschijnlijk lekker pyama dag met filmpjes en nog meer lekkere hapjes Heerlijk! Werden ook alledrie pas om 9 uur wakker, dus weer een beetje bijgeslapen. Liefs XXX
Hallo dames gister bij schoonfamilie kerst gevierd was erg leuk.Van me mannetje super mooie oorbellen gekregen en een mama fiets Moederfiets, De winkel voor ouders, kinderen en hun fietsen dat is hem zo blij mee alleen door de gladheid en sneeuw nog niet mee kunnen fietsen.. Zo ff lekker douchen en daarna ontbijten uitgebreid natuurlijk vanmiddag ffies naarmij familie en vnaaf samen met me sgat gourmetten
Moge!!!! Hier ook al 1 kerstdag achter de rug, gezellig bij mijn ouders in het bos. Vandaag naar de schoon familie... en dan is het allemaal weer lekker achter de rug..... Volgende week nog 1 drukke week op het werk met de oliebollen en dan heerlijk oud en nieuw vieren. En dan zitten we lekker al weer in januari en gaan we op naar mei.....Kan me niet snel genoeg gaan. Jullie fijne dag vandaag..... PS: Mijn navel trekt zo, hebben jullie dat ook? Wordt er gek van....
Goedemorgen Dames, fijn om te lezen dat iedereen de 1e kerstdag weer overleeft heeft hihi, wij hebben gister eerlijk gegeten bij schoonouders en gaan vandaag lekker gourmetten bij mijn ouders! met cadeaus Gister van mijn schoonmoeder heel lief 2 witte lijstjes gekregen met daarin een knuffelmuis die in een soort dekbedje ligt.... hmmm, moeilijk uit te leggen maar is voor in de babykamer aan de muur, echt superlief! Mooie mama fiets is dat trouwens! Zo eentje vraag ik voor m'n verjaardag in april
Goedemorgen..... Ik ben blij dat het erop zit..... pfff vandaag lekke niets! Misschien ff naar het bos met de hond. Al is die ook moe van twee dagen op visite gaan.... ze gaat altijd mee... Fijne dag allemaal! Nog even en dan de 20 weken echo... I can't wait!!!
Morgen trouwens de babykamer, kinderwagen en alles wat er nog bij komt kopen.... Voor wie in Brabant woont of zin heeft om even te rijden.... In Tilburg zit een zaak Van Asten die hebben tot 80 % korting op alles! Ze hebben ook een online folder op de site, effe googlen! Echt de moeite waard! Is vandaag en morgen geopend!
Morgen! Mooie fiets, heb ook een mamafiets. Zou niet meer zonder kunnen! M'n kerel is weg, de oude bewoners van dit huis hebben in huis nieuwe huis een probleem met de electriciteit en dat is hij dus maken. Weet een super slechte nacht met Nathan gehad, gister ging het allemaal wel goed. Misschien toch te veel indrukken/drukte. Vanavond met z'n 3en gourmetten en morgen een dag+ nacht naar Gelderland. Hou mijn hart al vast.