Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Wij gaan straks naar m'n moeder.
    Darren en ik liggen nu nog in bed, tv te kijken. Maar na dit berichtje ga ik er toch maar eens uit hahaha.

Fijne dagen nog meiden.

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Hier nog een overlevende van 1e kerstdag! Het was echt beregezellig bij mijn moeder met mijn zus, zwanger, neefje en oma (91)! Ongelofelijk veel kadoos en we zijn gruwelijk verwend. Manlief is naar mijn favoriete winkel geweest... Tiffany & Co...helemaal geweldig.

Normaal hebben we op 2e kerstdag niets (en dat is inderdaad geweldig) maar dit jaar krijgen we schoonzus en zwager te eten. Zij gaan in maart voor onbepaalde tijd door Europa trekken en het is natuurlijk wel zo leuk om elkaar voor die tijd zoveel mogelijk te zien. Dus vanavond wordt het ook gezellig. Ik hou het makkelijk voor mezelf: gourmet! (zoals iedereen hier ;))
    We hadden trouwens al heerlijk 'uitgeslapen' vanochtend: 9:00!! (gisteren 8:25.. ook helemaal fijn!)

Gisteren trouwens aan de familie verteld dat we een meisje mogen krijgen. Iedereen is heel enthousiast. Mijn moeder vindt het toch wel erg leuk om een kleindochter te krijgen na twee kleinzoons! Zo schattig.

Morgen hebben wij nog een dag te gaan: mijn schoonvader is jarig. Ach, dat is eigenlijk ook altijd wel gezellig. En daarna zijn we lekker vrij met z'n 2-en (Kick gaat maandag en donderdag nog wel naar het kdv..). We gaan proberen al veel in te pakken. Tja, wat we nu kunnen doen hoeven we straks niet meer te doen hè?

Iedereen nog een heel fijn weekend en tot snel!

PS: zag nog een mooi buikje voorbij komen

xxx

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Buikje spammen , 19 w en 4 d , begint langzaam te komen !!!

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    en de voorkant !!!!!

5. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Mooi buikkie marjon!

Voel me behoorlijk dik vergeleken bij die mini buikjes hier!!

Zal straks nog ff een foto maken, kunnen jullie oordelen of ik dik ben!!

Nu lekker eten bij m'n mammie...

6. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Zo lekker rustig hier zeg...
    Iedereen leuke avond gehad?
    Wij gingen bij me madre eten, maar helaas bij de laatste hap van mijn heerlijke visje ging het fout, en kwam alles er weer uit :(
    Net nog ff bij vrienden gezeten, en nu lekker slapen!
    Morgen uitslapen want Darren bleef bij m'n moeder.

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Morning All !!!

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Tara in haar mega mindy pak die ze van Sint heeft gekregen

9. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Hey meiden!
    zo hier de kerst ook weer overleefd! lekker 1e kerstdag met schoonfam. doorgebracht en gisteren lekker beetje bankhangen en relaxen :D
    vandaag komt mijn familie langswaaien en gaan we gourmetten! en dan zit het er voor ons ook weer op gelukkig!
    morgen dan eindelijk de 20 wkn echo.... ben erg benieuwd!
    x en een fijne zondag aan iedereen!!!

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Morning!

Gister ook weer super gezellige dag gehad, mooi pandora armbandje gekregen met schattig beertje bedel :)
    Mijn vriendin was gister ook jarig dus daar gaan we vanmiddag heen en dan met z'n vieren gezellig uit eten naar de Griek, mmmmmmmm lekker! En dan is het wel weer ff gedaan met al dat gevreet... pffff

11. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Goede morgen allemaal

Zie dat iedereen eigenlijk wel een leuke kerst heeft gehad.

Hier zit het er ook weer op. IS best vermoeiend als je 3 dagen echt wat heb :) Nadeel van gescheiden ouders :p

Jordy hefet vanmorgen lekker tot 9.15 uitgeslapen. DUs komt goed vandaag

12. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Goedemorgen allen,

Kerst zit erop, nu nog de verjaardag van schoonpapa. Ach, is ook altijd wel gezellig. En dit jaar is het in klein commitee (alleen gezin). Eerst even lekker nietsen en dan na het slaapje van de kleine man naar de schoonouders.

Gisteren was bere gezellig en lekker gegourmet, helaas stinkt het huis nu enorm! Yech.
    Ben blij om te horen dat iedereen goeie dagen heeft gehad. Als zag ik wel een verkeerd visje voorbij komen... :(

Iedereen een heel fijne zondag en ik ben reuze benieuwd naar alle echo's volgende week!

13. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    cygnet: tegen de gourmet geur kan je warme koffieprut op tafel zetten net ná het gourmetten.... wie weet als je het nu doet dat de geur ook wegtrekt.... succes! x

14. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Even mijn buik showen.
    Ik ben de gene helemaal rechts. Met de stippeljurk en paarse bolero.

15. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Mooi buikje linnie!!

Ben echt blij dat kerst voorbij is, vind er nix aan.
    Vandaag m'n huis weer aan kant brengen.
    Lekker ff helemaal nix doen!!

16. Deedtje

Deedtje Bekend lid

3 okt 2008
    505
    0
    16
    Goedemorgen!

Hier ook een heerlijke kerst gehad.
    Eerste kerstdag lekker bij mijn moeder geweest, ze had een 7 gangen diner voorbereid. Heerlijk!
    De kindjes zijn ook weer vreselijk verwend, ben blij dat al dat kadootjes gedoe voorbij is nu!
    Tweede kerstdag zijn wij ook altijd lekker mijn zijn drietjes thuis!
    Een 'gewone' pyamadag, een stapel kerstfilms, wat heerlijks te knabbelen en te borrelen en daarna gegourmet!

Vriendlief is vandaag gaan werken en zoonlief en ik gaan zo ff om een bakkie bij mijn opa en oma!

Morgen de 20-wk echo! Heb er zin in!

Dames fijne dag!

17. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    hai hai

hier is het ook al even rustig. nog twee dagen en dan de 20 wkn echo. spannend!! kan niet wachten. manlief al vanaf gister werken tot oudjaarsdag met nog 3!koopavond tussendoor. dus daan en ik zijn de hele rit alleen. ik heb juist veel vakantie :) haha lekker is dat he

ga zo nog laatste poging doen tot winkelen (gister ikea, mijn straf: daan een ei op het hoofd want gevallen en zijn 2 pino's kwijt...) ga het vandaag zonder daan proberen want wil nog wat uitverkoop kerstspullen kopen. en dan is het wel meer mooi geweest met kerst

groetjes linda

18. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Cygnet, bakje water met allesreiniger in de magnetron zetten en laten koken, hele huis ruikt daarna heerlijk!

19. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hallo meiden!!!

Hier lekker een dagje helemaal niks....Misschien een wasje draaien, maar dat is wel het spannendste. Verder bank hangen en lezen/computteren.

Vandaag precies 20 weken, heerlijk nu kan ik gaan aftellen....

Wat zag ik mooie bescheiden buiken voorbij komen zeg! Als ik mezelf er naast zet lijk ik wel een soort van walrus/ lollifant.....

Maar ach als alles maar goed is he?! Over ander halve week de 20 weken echo, hoop zo dat alles goed is....Dat is waar ik me nu het meest druk om maak....Als alles maar goed is....

Maar ja vertrouwen hebben he?

Fijn dat bij jullie de dagen ook goed verlopen zijn. Nu op naar oud en nieuw....Eerst nog even een paar dagen werken en die stink oliebollen bakken.....

Fijne dag nog,

Liefs Marjan

20. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

He meiden :)

Zo, hier ook alles achter de rug. We zijn net klaar met de grote schoonmaak, alle kerstzooi is weer naar boven voor een jaar ;) Wat is je huis dan ineens leeg he? Heerlijk :D

Onze kerst was ook echt heerlijk! Eerste kerstdag gezellig uitgebreid ontbeten, daarna naar opa en oma. Toen even naar huis voor Fenna haar tukkie, om daarna door te gaan nar mijn ouders. Daar lekker gegourmet. Tweede kerstdag ook veel gehangen met lekkere hapjes, en nog even naar een babywinkel geweest voor wat spulletjes :) OOk hebben we de tekst voor het geboortekaartje uitgezocht en een proefdruk aangevraagd!

Vandaag dus grote schoonmaak gehouden, was nodig met al die naalden ;) Nu ligt Fenna te slapen en wij weten nog niet wat we verder gaan doen. Misschien even naar de stad, hebben allebei nog cadeaubonnen, en dan kijken we uiteraard gelijk even bij de Prenatal :p

Fijne dag meisjes! XXX

Deel Deze Pagina