Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    foto 2:D

2. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    foto 3

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    mijn buik begint nu ook enorm te groeien en Tara voelde toenstraks voor het eerst haar broertje of zusje schoppen , ze trok haar handje weg en had echt zoiets van , hoe kan dat ????? en volgens mij beginnen mijn billen nu ook mee te groeien , hiihih

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    wordt mooi Natascha !!!

5. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Mooi hoor natas!!
    Marjon, ik heb ook al een beste buik, darren heeft super veel contact met zijn broertje.

Mijn vader kwam net ons nieuwe matras brengen!!
    Jeej bijna 30 cm dik mét een traagschuim topper!!
    Heb nu al zin om te gaan slapen!

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    wat is een traagschuim topper?

7. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Hallootjes!
    zo vanochtend hebben we de 20 wkn echo gehad en alles was goed!!!!!!!
    ben zo blij en helemaal verliefd op onze uk!!!!
    Nu weer aan het werk maar wel nagenietend van de goede echo!!
    ging trouwens als een speer zeg ... binnen 15 min. waren we klaar.... jammer had gehoopt langer te kunnen genieten van ons wondertje hihi! x

8. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    @Dag.. Gefeliciteerd met jullie goede echo!!!

Hoe is het verder hier?? Alles goed met iedereen (geen tijd gehad om terug te lezen)

Ga zo heerlijk met moeders (als dank voor het oppassen op onze kleine man het hele jaar) naar wintercircus in Utrecht.. En daarna gezellie eten..

9. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Goedemiddag allemaal,

Hier verhuisbedrijf Amsterdam. Wij zijn druk aan het inpakken. Ik moet zeggen... we zijn een efficiënt team samen! Ben dus blij met de voortgang. Moet wel een beetje opletten dat ik niet teveel til e.d.
    Gelukkig zitten de dagen erop... ik merk toch wel dat het allemaal erg veel is nu. Verder voel ik me eigenlijk wel top. Een beetje last van bloedend tandvlees (maar dat heb ik wel vaker) en ongelofelijk jeuk aan mijn benen (maar dat is te verhelpen met metholzalf). Verder? Helemaal goed, ik kan me ook nog goed bewegen en morgen ben ik alweer 21 weken. Het gaat allemaal razendsnel en van mij hoeft dat niet zo... we moeten ook nog even een huis regelen namelijk!

@Dag Geweldig! Super dat de echo goed was en jammer dat het niet zo lang duurde.

@Natascha Wow, dat kamertje wordt heel mooi

Buik Hier groeit de buik gestaag door maar het valt me mee. In het begin ging het heel hard en nu weer even wat minder. Ik voel het Truitje regelmatig maar met de placenta aan de voorkant zal het nog even duren voordat manlief haar kan voelen of dat we haar hartje zelf kunnen horen. Geeft niets, ik heb vertrouwen.

Kamertje Wij hebben een mooie wieg uitgezocht voor op onze slaapkamer en ik heb het kamertje helemaal in mijn hoofd zitten.. Ik kan alleen nog helemaal niets.. eerst ons huis. Ach, het komt wel goed. Ik vind Kick's kamer misschien nog wel belangrijker (die heb ik ook helemaal in mijn hoofd)

Kerst Voor de mama's met dreumesjes... hoe vonden jullie kinderen de dagen? Kick vond het allemaal heel gezellig maar we merkten heel goed dat het ook allemaal erg veel was. Slapen ging als een zonnetje maar eten? Nee, daar was meneertje echt te druk voor! ;)

Vraagje Wie heeft er een pretecho laten doen NA de 20 weken echo. Ik heb er nu een staan voor met 24 weken maar zou het liever wat later doen (26 weken ofzo). Wie heeft ervaring en kan me adviseren wat de beste tijd is.

Wij gaan weer verder met inpakken en ik wens iedereen een heel fijne dag!

liefs!

10. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hey Cygnet: ik kreeg het advies een 3d echo te laten doen rond de 29ste week van de zwangerschap! schijnt dan erg mooi en duidelijk te zijn
    dit volgens mij ook met een voorliggende placenta ( heb ik nl. ook... )
    ik voel de kleine zelf wel maar dan laag onderin bij schaambot zeg maar...
    rond de navel voel ik het ookl nog niet aangezien de placenta er voor ligt...
    ben allang blij dat alles goed is! :D

11. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.214
    1.277
    113
    Centrum België
    ***INBRAAK***

Hallo dames,

hier een januari 2010 mama. Ivm de 3D: ik was exact 29w toen we voor de 3D gingen en helaas, na 2 seconden zei de gyn al dat het een onmogelijke taak zou zijn. Kindje is dan al redelijk groot en zit echt in de buik gepropt, dus was het niet doenbaar om foto's te maken en het vruchtwater ook al begint af te nemen. Het is idd wel zo dat áls het lukt (kans van 1 op 4), je hele mooie foto's hebt. Ik schrijf dit enkel maar neer omdat ik toen zó teleurgesteld was dat ik niet een week of 3 vroeger gekomen was (heb dan ook een traantje gelaten eens we buiten waren omdat ik me er zo op verheugd had) en omdat we er toch een afstand voor gereden hadden - allemaal voor niets :( Belangrijkste is natuurlijk dat alles ok is met de kleine en over 4 weken hebben we de "live premiere" dus dat maakt natuurlijk veel goed! :p

Dit dus enkel ter info - zodat je weet dat het ook kan tegenslaan.
    Desalniettemin: geniet nog allemaal van jullie zwangerschap, fijne feesten gewenst en een super 2010!!!

groetjes,

Kwek

***UITBRAAAK***

12. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hey Kwek! bedankt voor je inbraak!
    :D :D :D

13. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Marjon, ken je die tempur matrassen? Dat je handafdruk in het matras blijft staan?
    Dat dus, maar dan niet het hele matras maar alleen de bovenste laag van 5 cm.
    Mijn vader maakt zittingen van rolstoelen en beschikt over allemaal soorten materiaal, dus mocht kiezen wat ik wou.

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    dat zal wel lekker liggen , denk ik !!!!! Ik ga al grag naar mijn bedeje en dan helemaal ..Is de rust weer een beetje wedergekeerd bij Jullie Yessica ?

15. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Tsja ik blijf het allemaal zo ontzettend moeilijk vinden.
    Hij doet ontzettend z'n best de laatste tijd, dus probeer ik dat ook te doen.
    Heb besloten mezelf wat meer tijd te geven om alles op een rijtje te zetten.
    Wil zoiezo bij hem blijven tot na de bevalling enz, ik kan nu niet helder nadenken.
    Ga iig wel 100% voor hem en mijn gezin.

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Goed en verstandig van je meid ,maar zorg wel dat je hierdoor zelf niet ongelukkig wordt he !!!!!!!!dikke kknnufffff

17. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Nog niet terug gelezen, doen we dadelijk even.

Begin ego bericht:

Vanmorgen ha geweest.
    Zit voorlopig weer aan de puffers en een antibiotica kuur.
    Heb een (gisteravond) acute oorontsteking er even bijgekregen, en nog steeds benauwd.
    Dus kan voorlopig mijn lol op.
    Gisteren kwam er nog een klein beetje geluid van mijn stem nu helemaal niet meer.
    Kan alleen verstaanbaar fluisteren.
    Is leuk als je kleintjes hebt, luisteren op het moment echt niet naar een fluisterende mama.

Maar ja.
    Ga even eten maken en spreek jullie vanavond mog wel.

Einde ego bericht.

18. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    sterkte meis! doe maar rustig aan!

19. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Yessica: Dus je blijft togh bij je huidige vriend. weet je heel zeker dat je dat wilt? ik dacht uit je verhaal te begrijpen dat je togh egt klaar me hem was? Of heb ik het verkeerd?

Te erg net een oliebol opgegeten nu zit ik aan de chocolade rozijnen:)

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    beterschap meid !!

Deel Deze Pagina