Je moet dan steeds die linkjes aanklikken met de artikel nummers....Hmm dat klinkt wel vaag, maar als je het ziet wijst dat zich het vanzelf. Fijn he het internet...bazen kunnen je niet zomaar meer belazeren.
Nee das zeker, maar vind het alleen en nadeel als je ze overal op gaat wijzen gaan ze het daarna voor jezelf verzieken. Zodat het werk niet eens meer leuk is
Nee mee eens, maar het slaat nergens op dat jij een middag vrij moet pakken omdat hun onder de regels uit willen komen. Ik loop ook niet hele dagen te gillen waar ik recht op heb...Maar sommige dingen mogen ze gewoon niet weigeren...
hallo allemaal!! terug van weggeweest.... ben even een paar dagen uitgetuned geweest door alle familiebezoeken etc.... heb wel bijgelezen maar geen idee meer wat! ego ik heb een blaasontsteking, begon met kerstavond maarja.... kom vanochtend pas naar de dokter! wat verschrikkelijk is dat zeg, geen oog dicht gedaan vannacht, dat constante gevoel dat je supernodig moet is zwaaaaaaaaaaaar irritant! anyway, ik heb leuke buikjes, kamertjes etc. gezien... leuk hoor! en een goede 20 weken echo daar houden we van! wij mogen morgen.... spannend! buik mijne is ook ineens mega aan het groeien... raar vind ik dat. ik heb alleen helaas niet zo'n mooie strakke want ben nou eenmaal niet zo slank maar ach, mag de pret niet drukken!
He meisjes Even snel, we hebben net een babykamer gekocht We hadden een mooie gezien maar zagen dezelfde op marktplaats voor ene stuk minder. Net geweest en hij zag er echt goed uit, dus gelijk gekocht, morgen mogen we hem ophalen Ik ben dus heel blij, want zo besparen we dik 200,-- Nog steeds last van bandenpijn, vandaag wel mijn rust gepakt, morgen weer en hopelijk helpt dat... Ik probeer hier al een hele tijd een foto te uploaden, mar het lukt niet Ik zet hem wel op de hyves Nu naar bed, ben kapot Aszz ik duim voor je meis!
Heey Dames! Ik heb een aantal weken niet meer meegelezen, ik hoop dat alles okee is met iedereen. Het gaat met mij prima. Veel gekriebel in mijn buik, een hartje dat klopt, het loopt lekker. Wel een flinke buik, last van rug en bekken, maar nog wel te doen. Het tillen van Julian wordt wel steeds moeilijker, maar ja, wat wil je er tegen doen Ik kom zo nu en dan wel eens even aanwaaien om te horen en lezen hoe het met jullie gaat! Liefs Ingeltje
Morning Hier een slechte nacht Veel bandenpijn, maagzuur en een hele tijd wakker gelegen Maar ach, we moeten weer vrolijk zijn Ga zo maar weer een dagje werken, alleen vandaag en morgen nog en dan lekker lang weekend! Vanavond komt de babykamer, helemaal blij Nu nog het behang afwachten en dan gaat het echt wat worden. Liefs XXX
moggel... wb aan iemand jammer van het slapen en de pijn aan iemand werkiemand: succes met regelen enzo erhm erhm ik weet het niet meer... Ik heb wel goed geslapen enzo! Nu aan een goed ontbijt en dan begint de dag ook weer...
Goedemorgen... ff snel bijgelezen, las geen vervelende berichten gelukkig! Wij hebben gisteren de 20wk echo gehad, alles zag er keurig uit! Wel ligt de beeb qua grootte en gewicht ruim een week voor op de duur van de zw.schap. Dit word dus weer nauwlettend in de gaten gehouden! Bij de zw.schap van Mika had ik dit ook en ben ik met 38.5 weken ingeleid! Enne...het was nog steeds een knul Ik las iets over maagzuur, ik heb er ook zo'n last van! Gek word ik ervan! Moet echt bepaalde dingen laten staan omdat ik er zo'n last van heb! Ook heb ik vreselijke last van kortademigheid, bijna benauwd zo af en toe! Ook irritant! Nou ja genoeg geklaagd, verder voel ik me prima hoor
Wooeeeh over ruim een uurtje de 20 weken echo. Ben me toch een partij nerveus!!! Duimen jullie dat alles oké is? En dat we het geslacht kunnen zien
Oh Deedtje, fijn dat het nog steeds een knul is! Anders is het mooi balen... Nu kan je het altijd beter zien met jongens natuurlijk.