hey ingeltje! kom je weer even gluren? hoe is het nu met jou? zag de kleine update voorbij komen van gisteren... nog contact met Kaatje?
die van mij trapt steeds tegen me navel aan ofzo... pfff, hoorde Marjand gister ook over haar navel praten, maar ik heb er ook altijd een hekel aan als m'n vriend in m'n navel port, net of krijg ik dan een electrisch stootje richting benden ofzo, voelt heel gek.. heb dat nu ook steeds elke keer als mini trapt! haha
Aszz balen zeg dat het anders liep!! En super gefeliciteerd met weer een zoon!! Darren is ff met m'n moeder mee voor 2 uurtjes, dus ik ga nu ff dutje doen.
hai hai, mijn 20 wkn echo was goed!!!! Joepie, toen ik eenmaal lag vergat ik helemaal dat ik geslacht ook wel wilde weten. toen ze ging kijken hield de kleine de beentje bij elkaar. dus met enige onzekerheid kan ik zeggen dat we een MEISJE krijgen. we hebben nu zoontje en ik vind het helemaal leuk. ook als jongetje zou zijn (geweest). want ze zei eerst: toch maar twee namen verzinnen. later werd ze al zekerder, maar wat als ze nou pipi over het hoofd zien haha. nu kan ik nog mijn roze kleertjes niet kopen want stel dat... haha ben in ieder geval gerust gesteld maar ook extra nieuwsgierig geworden!! nu toch maar (had niet van mezelf verwacht) een extra echo om geslacht te bepalen. super blij gevoel vanochtend. heerlijk, mn zoontje gaf de baby vast wat te drinken.... (buik nat..). daarna haalde hij bloed onder mn nagels uit en heb ik zn chagrijn beetje overgenomen. hormonen! nu zo tukkie doen tot daan 15 u wakker wordt, komt alleen nog iemand iets ophalen. dus... joehoe, het was goed. groetjes linda
Ja dat gevoel heb ik normaal dus ook altijd, dus navel is verboden zone.... En nu heb ik gewoon die angst dat hij er uit gaat ploppen. Bah!!! Aszz: Wat klote dat ze een fout hebben gemaakt :x, maar wel fijn dat ze toch even gekeken hebben voor je. En een jongen! Leuk hoor.... Ehhh wat stond er nou allemaal nog meer....Heb geloof ik hersens eters in mijn hoofd zitten. Las iets over bij de hema kopen, ik heb er heel veel vandaan.... Luiertas, weet nog niet of en wat ik ga kopen. Ingeltje: Welkom terug hier. Je hoort toch ook gewoon bij de mei mama's 8) Las net nog iemand die een goede echo had vandaag....eh weet echt even niet meer wie. Maar fijn hoor. Getrappel van de kleine, ga het hier met de dag beter voelen, en betrap me er zelf op dat ik ook zo irritant aan mijn buik zit de hele dag. En vooral s'avonds. Ik had er altijd zo'n hekel aan dat vrouwen dat doen en nu doe ik het zelf.:x Pijn in mijn bekken....ik wordt er gek van. Kan soms haast niet opstaan. Voel me net een bejaarde. Maar ja voor de rest heb ik helemaal niks geen klachten....Dus moet maar niet zeiken... Hier straks naar de VK voor de gewone controle.....Kijken wat ze zegt van mijn enorme buik....Gelukkig wegen ze bij ons niet. Ben nu al 5,5 kilo aangekomen....(en weet zelf dat het niet allemaal door de zwangerschap komt, want al die koekjes enz smaken me best)
Bij mij duurde de 20wk echo ook ruim een half uur! Echt super, want bij Mika was dat destijds niet! Over navels gesproken....ik heb zo'n last van het litteken van de laparoscopie n.a.v. de bbz. Hij trekt en jeukt verschrikkelijk! @ As...hoe gaaf een knul erbij!
weer een meid en een jongen erbij , gefeliciteerd hoor !! Hier hebben we een vuilnisemmer in schuur staan voor de luiers , heb de luieremmer niet gerbuikt op kamertje , vond ik zo stinken ........ Hier hebben we speciale zakken voor de luiers en bepaalde punten waar je die zakken gratis in een container kan gooien en dat is hier gelukkig de weg oversteken , dus das lekker makkelijk ..
ik dacht eigenlijk dat dat overal zo ingeleverd kon worden ... Als het zo is dan krijg je bij het aangeven van je kndje bij het gemeentehuis de eerste rol luierzakken ....
Hallo hier weer even kort berichtje. Vandaag 19 weken Antibiotica lijkt aan te slaan, heb nu wel heel de dag last van mijn oor, maar niet zo'n pijn als van de week. Puffers lijken ook aan te slaan, slijm zit wat losser. Hoesten wordt minder, sliep afgelopen nacht beter. Dus er zit wat vooruitgang in. Heb terug gelezen, maar kan even niet zo gauw reageren. Ben de helft alweer krijt (hormonen) Ben bezich met de eerste voorbereidingen voor de geboorte traktaties. Zal zo foto plaatsen. Moet alleen nog even wat verzinnen voor school. W.s Worden het wiegjes met naam en geboorte datum erop. Nou hier de foto. Lijfje is een organza zakje met de wel bekende bonen. Op de armen komt de naam en op voetje geboorte datum.
hey Sureyya! wat fijn te horen dat je weer wat opknapt! en wat een creativiteit zeg!!! jeetje wat gaaf! Enne je begint er lekker op tijd mee dus geen stress net na de bevalling slim! maar doe je nog wel rustig aan om goed aan te sterken? knuf
Zorg dat alles op tijd klaar is deze keer. Bij Süreyya was het ook al lang klaar hoor maar bij Derya niet. Heb het toen in het ziekenhuis zitten maken. Als dit klaar is dan geboorte kaartje zoeken, weet al wat ik wil maar wil even een proef kaartje. En het gedichtje verzinnen.