Hai dames, Welkom nieuwe mei mama's! Heb geprobeerd wat bij te lezen, maar voel me echt totaal nie lekker. Ik kwam pas weer 1 uur mijn bed uit (omdat ik gestalkt werd door vriendinnen en mijn zusje). Ik heb gewoon geen kracht. Hoe ga ik dat in godsnaam doen als ik trakkies aan t werk ben........ Ik duik weer ff mijn bedje in tot drie uur.. dan opstaan... dan opruimen... even douchen... kleine ophalen van de creche... en dan bij opa en oma gaan eten.. en dan lekker in mijn zusjes bedje wanne be a popstar kijken... met de laptoppie op mijn schoot, dus ik zie jullie vanavond.. liefs, mamaT
* Madeliefs meldt zich...helaas geen tijd om mee te babbelen...madeliefs mist dat! Volgende week is ze veel uit huis omdat de hele benedenverdieping gesloopt wordt...geen pretje om dan thuis te zijn...maar ze zal proberen af en toe een teken van leven te geven en natuurlijk denkt ze heeeeel veel aan jullie en duimt ze voor iedereen! *
@Yadi.. grappig.. ik kom ook uit de zaanstreek.. @madeliefs.. sterkte met de verbouwing.. maar beter nu dan dat je met een hele dikke buik loopt Hier nog 3,5 uur werken.. ben echt aan het aftellen pfffffffff
@mamaT.. balen dat je je zo slecht voelt.. vind het dit keer ook wel zwaarder nu er ook een kleine thuis rond loopt.. hopen dat de klachten verdwijnen met 13 weken..
gaat langzaam he babe..... verveel me te pletter... manlief trouwens net gesproken en die is nu ziek en moet maandag ( hij gaat ma wel weer werken ) naar de arbo komen voor gesprek... kan ik me best drukjes om maken terwijl hij zelf aangeeft dat dat niet nodig is....
haha.. gelukkig dus niet de enige die zich verveelt.. kijk nu al uit naar vanavond.. lekker op de bank en t.v. kijken!! @Dag, waarschijnlijk is het gewoon protocol van je man's werk. hier wordt je sinds kort ook op je 1ste werkdag gebeld, en dan na 2 dagen weer en 3e keer moet je ook op spreekuur komen..
@ kimm: owh ok... hij is afgelopen jaren wel volgens zijn werkgeven aardig wat ziek geweest ( +/- 4 keer in het jaar ) dus vandaar...zal inderdaad wel protocol zijn maar bij mij gaan er dan gelijk allemaal scenario's door het hoofd heen....
Miireii, in princiepe kan je nu al bellen, alleen kans dat je dan pas over 3 weken ofzo een afspraak hebt MamaT, gaat dus nog niet zo lekker kan nog een zware dobber worden als je weer aan he werk bent.
nee zeker niet want ik kan al zenuwachtig ervan worden bij de gedachte alleen al.... gadver.... wou dat het al dinsdag was dan is het allemaal maar weer voorbij!
Mei 2010 mama's Data 01. Dag 01. Pipelina BV Verassing 2e kindje 01. Julied 01. Mannin 1ste kindje 02. Loesje13 MvM FV Verassing (nog...) 1ste kindje 02. JuniperMana 02. Lee74 03. Alpenmama BV ZKH Verassing 1ste kindje 03. BabeBabe MvM FV ZKH 04. Arka ZKH 2ste kindje 04. Eekje BV ZKH 2de kindje 04. Tinkerlbel1984 FV TB 05. madeliefs BV TB verrassing 05. Ano85 1ste kindje 05. Yessica MvM FV ZKH nog niet bekend 2de kindje 07. Yadi MvM BV ZKH Verassing 1ste kindje 07. Misz86 10. Mus FV ZKH 1ste kindje 10. Linnie83 BV TB 2de kindje 10. MyPrecious 1ste kindje 12. Mamaris BV TB 2de kindje 12. Eyereen 13. Tante Mars BV ZKH 1e kindje 14. Kimm29 MvM BV (hoop dit x langer) Verassing 2de kindje 15. MamaT BV ZKH (verplicht) 2de kindje 18. josine 19. Deedtje BV, ZKH (verplicht), 2de kindje 19. Marjon2 20. tummetje FV ZKH 1e kindje - wilt geslacht weten 20. Wupsie 21. Marjand BV TB 1e kindje 22. Marieke1610 23. Mirreii BV, ZKH onbekend: Muisje1, Kaatje85 Afspraken 14 sept: Tante Mars Gynaecoloog + Echo 15 sept: Yessica inwendige echo 16 sept: Mus Echo 17 sept: Yessica Intake vk 17 sept: Mus intake verloskundige 18 sept: Eekje gyneacoloog + echo 18 sept: Julied echo 22 sept: Lee74 gyneacoloog + echo 22 sept: Mannin intake VK 22 sept: Eyereen Termijnecho 23 sept: BabeBabe intake VK 24 sept: Yadi echo + intake VK 24 sept: Mamaris vk 24 sept: MyPrecious eerste echo (vk of gyn?) 29 sept: Kimm vk 29 sept: Loesje echo 30 sept: Loesje intake VK 30 sept: Arka 2de afspraak 01 okt : Deedtje bezoek gyn, echo ivm uitsluiten bbz 01 okt: mamaT gyn 02 okt: Pipelina echo + intake VK 05 okt: Ano85 Echo 06 okt: Ano85 intake VK 09 okt: linnie83 intake VK 29 okt: Alpenmama gyneacoloog 1e echo Legenda en hoeveelheid MvM (Moeders voor Moeders): 5 BV (Borst Voeding): 12 FV (Fles Voeding): 6 ZKH (Ziekenhuis): 10 TB (Thuis Bevalling): 5 Verassing: 6 Jongen:0 Meisje: 0 Heb mezelf even op de lijst gezet op 21 mei.
Ja dat moet ik inderdaad nog even doen, maar durf nog niet zo goed..... ga het toch maar even doen... Liefs