ik ben weer goedgekeurd door de gyn. Op naar de 20 weken echo!! Surreya, fijn om te lezen dat je weer wat opgeknapt bent. En wat creatief!!
@ sureyya :Goed voorbereid dus hihi @ Nijntje : fijn dat alles weer goed is! toch prettig elke keer hé!
Ik eet Marcels kerstpakket helemaal leeg. Geloof dat hij er nog niets van op heeft (choco koekjes, schuimpjes, pinda's, chips etc etc) ooh en de hele dag eet ik dubbel zoute drop, heerlijk!! Behang van de baby kamer is er bijna af, 3 mannen en veel bier, dus gaat lekker daar. Hoop binnen 4 weken ergens een kamertje tegen het lijf te lopen. Dus voor die tijd moet het geschilderd zijn. Wij willen ook het liefste voor de 26ste week klaar zijn, mocht de baby door alle stress te vroeg geboren worden dan hebben we in ieder geval geen omkijken meer naar de kamer. Gb kaartje heb ik helemaal zelf gemaakt op poobies.nl
kunnen we dat zien yes, een voorbeeld van kaartje? wij hebben al een kaartje uitgezocht, zitten alleen nog met gedichtje, lay out, lettertype e.d.
Hallo meiden, Laaaaaaaaaang geleden, veel te lang trouwens! Ik heb niets meer gepost van toen ik 10 weken was geloof ik Ik heb wel heel vaak meegelezen, maar ben eerlijk gezegd een beetje te lui geweest om te reageren (luie zwangere vrouw 8)) Alles oké hier? Met mij alles goed hoor! Ik ben vandaag 22 weken ver en ik verwacht een zoontje (mijn man en ik hebben beslist er geen geheim van te maken). Sorry dat ik niet vaak aanwezig was, maar nu ben ik helemaal terug!(snel even enkele pagina's bijlezen)
Hallo meiden, Laaaaaaaaaang geleden, veel te lang trouwens! Ik heb niets meer gepost van toen ik 10 weken was geloof ik Ik heb wel heel vaak meegelezen, maar ben eerlijk gezegd een beetje te lui geweest om te reageren (luie zwangere vrouw 8)) Alles oké hier? Met mij alles goed hoor! Ik ben vandaag 22 weken (klopt mijn banner?) ver en ik verwacht een zoontje (mijn man en ik hebben beslist er geen geheim van te maken). Sorry dat ik niet vaak aanwezig was, maar nu ben ik helemaal terug!(snel even enkele pagina's bijlezen)
Hallo Allemaal!! Hoe is het hier? Ik heb de laatste 2 weken ook niet echt meer meegelezen.. veel te drukke dagen gehad zo met al die feestdagen! En donderdag gaan we al op vakantie, dus zal ik weer bijna 2 weken niet meelezen.. Maar hoe is het hier met iedereen????? Hopelijk geen slecht nieuws verder? Groetjes en alvast een hele fijne jaarwisseling!!
Ik weeet niet meer zeker maar vanmiddag zei iemand dat haar kindje een week voor lag kwa groei? dan verzetten ze togh ook je bevallings datum?
Ben benieuwd Yes! Wij hebben gewoon een uitgezocht op internet, zwart met zilver heb net een site gevonden met allemaal leuke friese gedichtjes, want ons geboortekaartje word in het Fries gedaan, zal em ter zijner tijd wel plaatsen en ff vertaling erbij doen hahaha, Ben wel erg blij dat we eindelijk echt 2 namen geprikt hebben! alleen.... zeg ze nog nooit echt luidop... vind ik nog een beetje gek eigenlijk, snappen jullie wat ik bedoel?? klinkt nog niet goed ofzo... kweet niet, vind ze wel super!
eeh, wat het vooruitzetten betreft qua bevallingsdatum, dat doen ze alleen met de termijnecho, daarna niet weer.... want ik had mijn 20 weken echo toen ik dus ook echt 20 weken was, en op het echo scherm waren bepaalde metingen wel 21 weken of meer zelfs! Maar ze zei dat we gewoon een baby met lange benen kregen haha, wij zijn zelf natuurlijk ook vrij lang... maar ben dus niks vooruit gezet!
Hoi! Even een groetje uit de bergen! Heb nu nog geen tijd om alles bij te lezen, maar volgens mij zijn er alleen maar leuke berichten....en weer geslachtsbepalingen zag ik! Leuk leuk leuk!!!! Hier alles goed, fijne kerst gehad, alleen een beetje oververmoeid denk ik....kan zeeeeeeeer fel reageren, oftewel, botweg onaardig! En zondag weer uitgebreid lopen janken om van alles en nog wat en nergens zin in hebben, dus die hormonen doen hun werk wel hier.... Kom snel weer even langer lezen hoor, maar wilde eventjes de groetjes overbrengen! Liefs, Alpenmama
wat zijn jullie allemaal ver met de voorbereidingen!! jemig wij hebben nog niets (gedaan). o jee, krijg het er benauwd van. moeten toch over namen gaan denken. wel al beetje gedaan maar dachten dat het makkelijker werd na 20 wkn echo. maar ja, haha het is niet helemaal zeker dat het een meisje wordt misschien ook maar met geboortekaartje beginnen. babykamer is nog neutraal, dus als we dat echt neit redden is het geen ramp. daan z'n kamer nog wel mee bezig te bedenken maar veel verder komen we niet... m'n vriend is nu met kerst ook zoveel werken. nieuwe jaar nieuwe kansen.k komt het misschien omdat het de 2de is? of hebben andere moeders dat niet? ik wil nu eigenlijk wel meteen shoppen voor een meid, maar ja, toch niet helemaal 100% zekerheid. haha we zien we groetjes linda
Hier vandaag onze zelf gemaakte kaartjes van poobies binnen gekregen....Helemaal leuk. Zal ook wel een keer kijken of ik ze hierop kan krijgen.... Verder ben ik net weer goedgekeurd bij de VK....Baarmoeder net boven navel dus goed voor de termijn..... Natasch: Dat is volgende week donderdag al hoor! Is het zo. Heb jij er ook zo'n zin in?