Marjand ja kan egt niet wachten ppft zo moeilijk jeetje ben ook nwel beetje nerveus en ben zo bang dat we togh het geslacht te zien nkrijgen wil ikniet hoe laat mag jij?
marjan, had jij op de site dat jou letters ook niet super helder waren? ik ga deze week proefkaartje bestellen, hoop dat de letters op papier wel mooi helder zijn... voorbeeld komt eraan trouwens...
Natasch: Wij mogen s'avonds om half 7...ben ook wel nerveus hoor. Als alles maar goed is....Enne als jij duidelijk zegt dat je het niet wil weten doen ze naar het geslacht kijken als de boel is afgeschermd. Yes: Ehhh ik geloof niet dat ik wazige letters had op de pc. Maar misschien is de kwaliteit van jou beeldscherm niet zo goed als poobies vereist. Bij de proefdruk ziet het er sowieso perfect uit.
ooh alle gegevens van gb datum etc pas ik later nog aan he en de bovenste is eerst achter dan voorkant...
ooh en de doopnamen worden misschien nog verranderd naar Bart Jan, ipv Jan Christian. Maar dat had ik gister pas bedacht...
Hoe heb jij dit van poobies afgehaald. Was net aan het kijken maar mij lukt het niet om het kaartje te kopiëren....
print screen, en dan plakken in paint.. heb het trouwens nog ff wat verranderd. hebben nu 2 kaartjes, die grote van net, en een simpelere voor mensen die we minder goed kennen (bv de buren etc) komen we op 160 euro uit nu, voor 60 kaarten in totaal
Waar je zin in hebt...Hou het zelf lekker bij 1 kaartje. Heb het net al ontdekt hoe het moet. Zal ze zo ff spammen.
poobies....erg leuk site. Je kunt je kaartje helemaal zelf ontwerpen. Of een voorbeeldkaart pakken en die aanpassen.
Ha meiden Aszz: Nog een jochie, wat super Wel balen van de afsprak, maar nu mag je nog een keer extra Yes: Leuk kaartje! Wij hebben die van ons ook al gevonden, en de proefdruk met tekst en naam etc is onderweg, ben zo benieuwd Ingeltje: He babe, leuk dat je er weer even bent OOk bijna op de helft! Natas: Dat zal wel meevallen hoor! Bij mij moesten z het echt 10 keer laten zien en uitleggen, voor ik het zag En daarbij kijken ze er niet standaard naar bij de echo. Alpenmama: Ach zo'n last van de hormoontjes meis Jij krijgt opzekers een meisje, dan heb je er veel meer last van Dag: Jij ging laatst toch een geslachtsbepaling doen? Is dat nog doorgegaan of mogen wij het gewoon niet weten Weetnietmeer : Hier ook tot voor kort nog niks gedaan hoor, en ik denk zeker dat dat komt omdat het de tweede is. Maar ineens kreeg ik het op mijn heupen en nu zijn we wat dingetjes aan het regelen Mama2010 & ???: Welcome back Deedtje: Hoe vind M. het eigenlijk, een broertje? Hij kan niet wachten zeker? Zo, tot zover mijn mega reactie Hier even minder nieuws, vandaag overleg gehad met vk en uwv en ik moet nog minder gaan werken God ik baal er zo van maar ik ben nu zo de struisvogeltechnoek aan het toepassen dat het ten koste gaat van mijn (en de beeb zijn) gezondheid Ik wil gewoon zo graag 'normaal' zwanger zijn en lekker doorwerken, maar ja... Heb nog steeds erg veel harde buiken en nu ook icm krampen, dus moet per direct naar halve dagen... Ik accepteer het maar, het moet, maar oh wat heb ik het er moeilijk mee... En tuurlijk weet ik dat het het beste is voor de beeb en dat wil ik ook, maar het blijft verd*md moeilijk te accepteren dat je lichaam je in de steek laat Liefs XXX
ik heb namelijk geen idee hoe zown kaartje wij willen dus ga ff kijken miss heb ik ineens het ideale kaartje Marjand jij had er nu 1 thuis? duurde het lang?