Darren zn kaartje kwam ook gewoon uit een boek, super gaaf kaartje geworden, zal die eens scannen een xtje.. Maar wilde nu ook gewoon een x wat anders dus vandaar zelf maken. Heb net ook 2 proefdrukken besteld, ben erg benieuwd!!
ach ja en je hebt ook zat keuze uit die boeken....Toen wij een jaar geleden onze trouwkaarten gingen uitzoeken wisten we op een gegeven moment ook niet meer waar we moesten kijken...Zoveel keus
Yes: Wat een leuk geboortekaartje. Echo's: Zag weer dat er goeie echo's waren. Gefeliciteerd allemaal. Hier heel de dag op zoek geweest naar snowboots voor Jordy en gewoon nergens meer te vinden. Echt irritant. Nu ontzettende last van mijn banden dus lig lekker op bed mijn laptoppie. Morgen 12.00 de echo JEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHH
Hey meisjes....weten jullie wat ik ga doen.... Koffie zetten voor hubbie en dan slapen geloof ik....Tot morgen
slaap lekker marjan, heb de kaartjes aangepast, zo krijg ik ze als proefdruk.. maar dan als 1 papier natuurlijk....
crea kaartjes! erg leuk gedaan yes! dit is het kaartje dat wij nu uitgezocht hebben: maar ben toch ook nog wel beetje nieuwsgierig geworden naar het zelf maken van een kaartje, zal wel even gan kijken of ik dat ook kan
Mooie kaartjes! Wij hebben ook al een heel apart kaartje uitgezocht. Maar ga die hier nog niet neerzetten Heb de echo foto's op mijn hyves staan, zal even kijken of ik ze in de groephyves krijg Ben nog helemaal in de wolken joh. 2 jongens... wat zal mama verwend worden Heb al kleertjes van Nathan uitgezocht. Veel kan niet meer, omdat Nathan in de herfst/winter geboren is. Nu zitten we natuurlijk lekker in de zomer. Heb vanmiddag al goed kunnen shoppen. Hema heeft ideale broekjes in 50/56. Zacht en soepel en in leuke kleuren ( vind ik dan) grijs/wit etc.
Wehehehe, wil nog wel een paar dingen geheim houden. Ga zo lekker Hemaworst eten, lekker vet zo op de late avond En ben een jongensnaam aan het zoeken... zo moeilijk. De top 50 namen vind ik stuk voor stuk niks......
Leuk kaartje babe! Als je gaat kijken op poobies kan je ook voorbeelden bekijken en aanpassen. Ik was van plan te gaan slapen, maar nu zitten ze met z'n 2en (Marcel en een vriend) hardstyle te maken bij de pc. Dus ik wacht nog maar ffies.
Hoi, hierbij een hele boel namen uit mijn familie. Misschien heb je er iets aan! - Marc / Mark - Pepijn - Onno - Henk - Joop - Johan - Jan - Job - Hein - Gerard - Gert - Henk - Marcel - Bart - Ruud - Michael (Mike) - Christopher (Chris) - John - Timothy (Tim) - Jack - Peter - Paul - Sten - Lars - Taro - Hans - Ton - Laurens - Otto - Toon - Stijn - Alexander (Sander / Alex) - Tygo - Thomas - Bas (Sebastiaan) Zo, meer kan ik er even niet meer bedenken uit mijn familie. Bonte verzameling hè?
Pff het wordt hier steeds erger. Ze zijn druk met hardstyle nummers maken, maar nou hebben ze een apart stemmetje die mijn naam roept tussendoor. Sjongejonge wat een mensen, ze hopen dat ze langer mogen blijven, maar ik wil slapen. Morgen nieuwe dag hoor!!