dat zijn inderdaad wel veel namen ja! Wij wouden perse 1 specifieke voorletter, dus was voor ons nog iets moeilijker! hihi, hebben nu voor zowel meid als jongen een naam die beide met de eerste 2 letters van onze namen beginnen sommige mensen zullen dat fout vinden, wij vinden het leuk!
Morning all !! Mag vandaag 4x naar het ziekenhuis , 3 x suikercurve en de 20 weken echo,dus zal er vandaag niet veel zijn .......
Babe, ik vind dat ook wel wat hebben hoor. Ik wou eerst alle namen laten beginnen met een D, vanwege Darren. Maar ik bedacht me dat ik darren altijd little D noem, en dat kan dan niet meer. Vandaar toch maar een andere naam. Hier is t trouwens gister weer eens niet goed afgelopen. Heb om half 4 een dronken Marcel achter de pc vandaan geplukt, terwijl hij NIET zou drinken (hij heeft vanaaf verjaardag en morgen o&n dus alcohol zat) en hij zei om 12 uur dat hij ZO zou komen. Ben nu dus behoorlijk pissig op hem. Telkens als ik denk dat het beter gaat gebeurd er weer zoiets *zucht* Ooh en iets anders: gister nieste Marcel, en ik zei: gefeliciteerd. Ik had helemaal niets in de gaten totdat hij heel hard begon te lachen! Ik zat hem eerst nog vragend aan te kijken, en me te bedenken wat ik verkeerd zei. hahaha. Lekker verstrooid!!
Yessica vervelend dat gister togh weer verkeerd is afgelopen gewoon geen alcohol in huis heel heeeft gen nut zeker? JJJeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjj ik ben zo blij we hadden al een poos een jongens naam maar nu inmiddels ook een meisjesnaam
moeilijk hoor die namen, pffff, ben inderdaad ook zo blij dat we nu voor beide wat hebben hihi, en nu maar hopen dat onze hormonen onze naamkeuzen niet weer in de war gaat schoppen!!
Natas ik koop nooit alcohol voor hem, maar ja hij kan het zelf natuurlijk wel halen. Ooh mannen!!! Blijven vreemde wezens! Ik heb hem gevraagd zelf met een voorstel te komen voor vanavond. Die verjaardag waar hij heen gaat hebben we vorig jaar ontzettende ruzie om gehad (om 12 uur berichtje ik kom er zo aan, om 5 uur binnen komen vallen zo dronken als een tor!!) dus vind het al best moeilijk hem te laten gaan en hem te vertrouwen. Vooral na gister weer. Dus mag hij er mee komen hoe de avond gaat, houd hij zich niet aan zijn belofte dan vier ik morgen oud en nieuw bij mijn moeder met darren en zonder hem. Ben er klaar mee om telkens nieuwe afspraken te maken.
Goede morgen dames Yes: wat vervelend, dat dit dan weer gebeurd. Wel goed dat je hem zelf met een oplossing laat komen. Dan kan die zelf zeggen wat hij wil. Mijn moeder drinkt ook veel en heb ook heel veel ruzie gehad enz. Ik merk wel dat het bij haar het beste helpt als ik gewoon eerlijk ebn en zegt dat hij mijn pijn doet als ik haar zo zie enz. Sterkte ermee.b
Thnx linnie! Vind het altijd zo moeilijk zulke dingen. Kut alcohol kan je hele leven beïnvloeden en verpesten. Ben ook echt benieuwd waar hij mee komt. Vooralsnog lijkt het hem weinig te boeien allemaal.
Ga zo Jordy wegbrengen naar opa en dan gaan we naar het diagnostich centrum voor de echo. Dus ben er vanmiddag pas weer
Hier heeft de alcohol al veel kapot gemaakt hoor. Is echt een K*t verslaving Maar ik moet nu echt gaan anders ga ik het niet redden
Ik vind drank ook egt vreselijk drink zelf egt nooit me mannetje af en toe eens een keer tijdens een feesst ofzow maar verder ook nooit/ maakt teveel kapot idd heb er geen goede ervaringen mee daarom blij dat mijn mannetje niet drinkt
Goedemiddag.. even snel spieken, ben nl. druk aan het werk.. Ben er vanavond weer (K) ga dan ook alles nalezen
heb ook zo'n groot kussen! moet zeggen dat ik er niet lekkerd mee slaap... maar dat komt omdat ik mezelf altijd helemaal inpak in de deken en dat werkt niet met zo'n groot kussen maar zal straks met de kleine wel handig zijn denk ik!
Onze beep is helemaal goedgekeurd , totally in love !!!! En wat het is , dat blijft nog een verrassing
Babebabe waar heb jij die kussen weg met welke vulling en mag ik vragen wat de prijs was?? Marjon super dat alles goed is mooie fotos meegekregen?
Oh fijn voor je dat alles goed is, toch weer een hele geruststelling he! Geniet er maar lekker van...