ja idd 7 jan de echo en ben er zowieso wel wat nerveus voor maar dat is gewoon omdat het zo zwaar klinkt ze zegge is geen pretecho maar voor mij wel mag ons frummeltje weer zien dus dat is voor mij pret
Niet te lang aan denken en bij stil staan! Wij moeten genieten van onze zwangerschap en het wonder dat in ons mag groeien!!!! heerlijk al die goede echo's en leuk al die geslachtsbepalingen! wij weten ook wat het wordt maar uit zelfbescherming wil ik het niet kwijt haha! bang dat er een bekende meeleest en we het liever geheim houden voor de familie
Hey Dag dan moet je het toch gewoon lekker voor je zelf houden. Dat maakt toch niks uit.... En ja zeker moeten wij genieten van het kleine wonder in onze buiken. Het is goed om af en toe stil te staan dat het niet allemaal van zelfsprekend is. Maar als je dat weer even hebt gedaan is het weer tijd om te genieten van je kleine frummel....
Thanks! [/QUOTE] En ja zeker moeten wij genieten van het kleine wonder in onze buiken. Het is goed om af en toe stil te staan dat het niet allemaal van zelfsprekend is. Maar als je dat weer even hebt gedaan is het weer tijd om te genieten van je kleine frummel....[/QUOTE] Heb je mooi verwoord.. zo bedoelde ik het ook maar kwam er beetje anders uit
Ja vind ik ook en de babe is lekker druk...Heerlijk (nu nog wel he?!) Heb van de week het wandje oranje geverfd....moet nog wel een keer want het dekt niet helemaal in 1 x
ik heb volgens mij nog echt een blubberbuik hihi.... nog helemaal niet strak zeg maar.. met kleding aan is het een mooi buikje maar zonder is het een dikke buik.... zeg maar...
Ah joh, zit je zelf geen complex aan te praten....Anders moet ik boos worden hoor! Zal best mee vallen...Maar ik blijf liever gewoon staan heel de dag...Ziet er mooier uit denk ik... Mannetje zegt, ja zwanger of niet. Je lijkt gewoon dik hoor. Maar ik vind alle zwangere vrouwen er dik uit zien, dus dat geeft toch helemaal niet. Je bent toch zwanger.... (eh ik denk dat hij het lief bedoeld maar....)
Zo ver?! Ik heb eigenlijk alleen die muur af.... Ik krijg eind volgende maand nieuwe ramen en een grote nieuwe dubbele ruit. Er moet nog een nieuwe vloer in, hubbie vind deze best, maar ik niet dus! Maar eigenlijk hoeft er verder niks meer gedaan te worden daar... We gaan nu wel met zonnebril naar binnen daar, want het is wel erg fel geworden. Maar ach het is een kinderkamer en dat mag best vrolijk....
nou wij moeten er ook nog een nw kozijn in met dubbel glas ( doen we zelf.. althans manlief en schoonpaps hihi ) en de muren zijn net kaal.... en moeten daar nog structuurverf op aanbrengen en vervolgens een laminaat leggen, gordijenen aanschaffen en dan de kamermeubeltjes erin...
die van ons is zondag a.s. klaar als we de meubels gehaald hebben en in elkaar gezet nou hoefden wij ook niks te doen behalve 1 muurtje verfen en ledikant en kledingkast kopen... de rest was al klaar!