k heb 30 januarie weer een meeting van het NOD forum .. Altijd gezellig haha, er gaan ook mensen mee die er in hebben gezeten en al bevallen zijn. Dus dit word een complete reunie haha..
Asszz mooie fotos hoor ben half doof en mega hoofdpijn was net ff lopend naar de supermarkt en stelletje jongens dachten grappig te zijn door vuurwerk mijn kant op te gooien:x
ik sla af vwb een uitje..... vind het op het forum erg gezellig maar juist het 'anonieme' kletsen heeft mij hier gebracht....
ik ga zo ook afsluiten op kantoor en dan heb ik lekker vakantie dus zoals eerder gewenst een fijne jaarwisseling allen tot gauw maar weer!!!! ivm vakantie zal ik minder online zijn xxxxxx
Hey Dag, Ieder zo zijn/haar eigen idee toch? Jij een hele fijne vakantie!!! En tot snel! Liefs Marjan
Jammer dat je niet mee gaat Dag! Weten nu toch al wie je bent door hyves Nee, maar moet je inderdaad zelf weten hoor!
dames ik hou het niet meer ik wil een dopples iemand een tip voor mij waar weg te halen en snel bezorgd?
geloof dat via link op deze site hij wel goedkoop was toch? Maar weet niet of je em dan wel voor oud en nieuw e.d. in huis hebt... kun je misschien beter morgen ff naar Mediamarkt of kijkshop rijden ofzo...
Marktplaats....Ik heb hem hier via zp voor maar 6,95....Maak jij je zelf eens niet gek, volgende week hebben we een echo!!!!
veel plezier ermee Weekend!! Dames alvast fijne jaarwisseling gewenest mocht ik morgen niet online komen!
Ja daar heb ik hem ook vandaan 29.95 +fles gel erbij (normaal iets van 4) Binnen 2 dagen in huis. Ben er trouwens achter gekomen (niet lachen, klinkt gek) dat je ook gewoon haargel kan gebruiken (zorgt ook voor lucht dichte verbinding, en ruikt nog lekker ook). Schilt een hoop centen. Want anders moet je steeds als je een nieuwe fles van dat spul nodig hebt ook de verzendkosten betalen. Heb er gewoon een grote pot gehaald op de markt voor 2 euro. Goede tip he