Hoi allemaal, Ik ben helemaal nieuw hier! Ik ben net zwanger, een week of 5! Ik ben uitgerekend op 19-05-2010. Spannend allemaal! Gr. Nathalie
Dank je!! Hoe kan ik ook zo'n banner krijgen??? Moet nog even wennen aan dit soort sites haha! Gr. Nathalie
Marjan, mooie banner ! Ik denk dat je hem verkeerd hebt geplakt. Heb je hem bij je handtekening gelijk in dat vak geplaatst? Of via dat gele knopje met die twee bergjes erin? Dag, ik vorige keer met mijn bi. Kort gesprek en eventueel een paar lichamelijk oefeningen, ligt er net aan waarvoor je thuis loopt Nathalie, gefeliciteerd en welkom bij de club
tja gewoon de griep elke keer.... kan je moeilijk wat aan doen natuurlijk ben benieuwd hoe zo'n gesprek in elkaar steekt
Gelukt!!!! Nou is hij goed, ik hoop dat ik hem de eerste 8/9 maanden niet meer hoef te veranderen....
Marjan, dat hoop ik ook voor je Dag, op zich valt zo;n gesprek mee hoor. Tenzij je natuurlijk een oetlul van een arts treft
@Dag.. zo'n gesprek valt meestal mee hoor.. ik ben 1x op gesprek geweest, maar dat was tijdens m'n 1ste zwangerschap. had constant harde buiken, maar kwam door werkdruk.. ben toen met 26 weken voor 10% in ziektewet gekomen en kreeg toen gesprek. was echt super leuke arts en die wilde me zelfs meteen 50% in ziektewet.. dus kan ook erg meevallen.. @nieuwe mensen: WELKOM.. leuk de groep wordt nog steeds groter.. gezellig hoor..
het is gelukt! Ik heb alleen nog een vraag, misschien een domme maar ik stel hem toch anders vul ik straks een dagboek verkeerd in. Ik ben nu dus 4 weken en 2 dagen zwanger. Dan zit ik toch in de 5e week nu? Althans die 2 dagen zijn van de 5e week toch? gr. Nathalie
haha! ach als ik jullie verhalen zo hoor zal het wel meevallen inderdaad! ben zelf een pietje paniek wat dat betreft en denk gelijk aan het ergste vh ergste.....
@ banner plaatsen: ik krijg het juist niet voor elkaar om de banner met die gele knop met bergjes erin te plaatsen... net ff geprobeerd maar lukt niet... dus maar gewoon in tekstvak geplakt...