Goedemorgen. Misschien kom ik nog wel vandaag buurten, maar voor als er iets tussen komt. Iedereen een hele fijne jaarwisseling. En veel geluk met de baby's.
Ook hier vandaan nog even: FIJNE JAARWISSELING en een super 2010!!! (met allemaal hele mooie, lieve baby's)
vandaag naar vk geweest en was zelfs afgevallen , ik dacht nu ik thuis zit en niet veel doe , zullen de kilo's er wel aanvliegen ..................maar belangrjkste is natuurlijk dat alles goed was , maaedat hadden we gisteren ook al gezien !!
Net terug van de 20 weken echo! alles was helemaal goed!!! Ze was erg aan het bewegen... zelfs de "echomaakster" had erg veel moeite om haar goed te bekijken! Maar veel bewegen is een goede conditie zei ze!! Mijn jaar sluit ik goed af!!!! Jullie ook allemaal een heel fijn uiteinde! Gr. Nathalie
Zo ben ik weer... lekker van mijn vakantie aan het genieten maar toch wel heel druk dus weinig online! Dinsdag 20 weken echo gehad.... jippie alles was ok!!!!! Verder niet veel te melden , behalve... EEN SUPER 2010 voor jullie allemaal!!!!
babydump was dicht vandaag verdorie, stond niet op internet!! grrrr, maar goed... zaterdag de Ikea ff leegkopen en de week daarop maar even weer naar de dump! Iedereen een fijne avond, en voorzichtig met het vuurwerk voor de mannen en kids!! Vriendlief heeft gekleurde sterretjes voor mij gekocht, lief!
Hey Lieve Meisjes!!!! Hier net klaar met werken, paar duizend oliebollen gebakken dus die komen mijn neus uit.... Natalie: Fijn joh een goede 20 weken echo!!! Jij kunt met een gerust hart 2010 in. Geniet er maar van. Ik wens jullie allemaal een heel mooi en gezond 2010 toe!!!! Liefs en dikke kus!
iedereen de beste wensen voor 2010!!! En rustig aan vanavond!! ik ga ff dutje doen, anders hou ik het nooit vol!!! Tot in het nieuwe jaar!!! Liefs yessica!!
hoi allemaal Wil als eerste iedereen de beste wensen voor 2010 wensen. En ik wil jullie ook vragen of jullie mee willen denken. Heb een topic geopent voor leuke namen bij Jordy. Dit is de link. http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/182564-welke-naam-past-jordy.html Al vast bedankt meiden
Goeie morgen allemaal Nouja goed Jordy slaapt heel de week al tot 9.00/9.30 Wordt hij vanmorgen om 6.00 wakker en wilde dus niet meer slapen. :S. Lag er zelf pas om 2.30 in. Jullie kunnen dus wel raden hoe ik me voel. En dan moeten we straks ook nog van eindhoven even op en neer naar Dordrecht/ Papendrecht. Jullie allemaal een goed uiteinde gehad??
Morning All !! Hier een goede en rsutige nieuwjaarswisseling gehad, de kids voor het eerst wakker gemaakt en ze vonden het erg mooi al het vuurwerk !!
He meiden Ik wil jullie allemaal een heel gelukkig en voor ons byzonder nieuwjaar toewensen! Onze oud en nieuw was best gezellig, verder niet echt spannend We lagen er dan ook al om half 2 in, gelukkig kwam Fenna pas om half 9 dus de brakheid valt mee Helemaal niks gewonnen met de staatsloterij, beetje jammer weer Ach, we zijn gelukkig in de liefde Vandaag een dag waar ik een hekel aan heb Al die verplichte familie bezoekjes, blugh.. Gaan zo even snel naar mijn opa en oma, want daar hebben we met kerst ook al een hele ochtend gezeten.. Daarna even snel nieuwjaar wensen bij schoonouders en dan languit op de bank Fijne dag, jullie dus ook succes Liefs XXX
Happy New Year !!!!!!!!!!!!!!! beetje laat natuurlijk maar niet minder gemeend hier om 02.00 uur naar bed en zonemans ook om 0.600 uur al wakker ben helemaal brak nu..... is ie net aan het rennen in huis struikelt ie over zijn eiegn voetjes zo tegen de tafelpoot aan..... dikke bult op de kop huid afgeschaafd en huilen en gieren.... 2010 begint hier al met heel veel geweld hahahahahaha zo zielig