Morning Surreya: He bah meis doe rustig aan! Linnie: Oh een zieke thuis is nooit leuk Hier niet echt lekker geslapen, maar ach het weekend is net begonnen Hier heeft het ineens weer gesneeuwd, en laat ik nou net klaar zijn met die zooi :x Het sneeuwt nog steeds zie ik, bah! Vandaag weinig plannen. Gaan zo ff weekboodschappen doen, dan een beetje opruimen en vanmiddag ga ik een bakkie doen bij mijn beste vriendin Vanavond gaan we weer verder zoeken. We zijn op zoek naar een leuke vakantie voor eind januari, maar waarheen Iemand nog tips? Maakt niet uit waarheen, maar graag low budget en wel te doen voor zwangere vrouwen 8) Denk dat het iets van Center Parcs wordt, als ik naar buitenlandse reizen kijk zie ik alleen Egypte en dat wordt afgeraden als je zwanger bent Liefs XXX
Je bent versprongen hoor! Gefeliciteerd! Egypte kan best hoor. Je moet goed opletten met het eten maar dat valt op de lossen door een goed hotel te kiezen. Alleen verpakt ijs te eten, geen ijsklontjes en geen voedsel of drinken van straat (behalve wanneer voorverpakt). Verder water uit flessen drinken en goed rekening houden met de warmte. En oja, ga niet naar het Zuiden en blijf zo veel mogelijk op het resort. @Sureyya: wat vervelend maar gelukkig weten ze het nu en kunnen ze jou en de beeb goed in de gaten houden! Sterkte en rustig aan Wij gaan vandaag naar de schoonouders... ik ben heel benieuwd. Mijn schoonmoeder is al een week in een pesthumeur.. Als ze het straks op mij of mijn man gaat botvieren ben ik snel weg. Normaal is ze echt wel lief maar op het moment...:x
Sureyya , wat vervelend , maar goed dat ze het nu in de gaten gaan houden ......Kan het zijn dat jullie dochtertje daardoor zo vroeg is geboren ? Vriendin van mij heeft die bacterie ook bij zich en is bij allebei de zs helemaal goed afgelopen ....Ze heeft alleen een bandje om haar baarmoedermond gehad omdat zij ook een korte baarmoederhals had ....
Goedemorgen allemaal. heb voor het eerst sinds me zwangerschap vast geslapen vannacht weet ook hoe het komt me mannetje en ik hebben een gezellige nacht gehad hij kon allleen zijn bed niet uit komen om te werken heb medelijden met hem.. Verder alles goed met iedereen voorzover ik nu zie zit nog lekker in me badjas straks douche etc en dan door de dikke sneeuw op de fiets naar emmen prulletjees voor in huis kopen is hier zo saai nu alle kerst eruit is
Goedemorgen allemaal.. Hier ook enorm zat van de sneeuw, en het blijft nog wel een paar uur aanhouden. Al dat rommel straks weer.. Hier goed geslapen, net als Natas. Zo even wat sfeer in huis halen...
Goede morgen!!! En de wereld is weer wit..... Net even op de markt geweest en bij de burgerhout. Ik had een brief gehad want mijn lakentjes en hemeltje voor de wieg zijn binnen....Sta ik daar kan ik het op z'n vroegst volgende week zaterdag halen?! Wat een onzin. Dus toen maar weer naar huis. Hier vreselijk geslapen, was allemaal misselijk en wist niet hoe ik moest gaan liggen. Maar ja er zijn ergere dingen in het leven he! Straks nog even naar de stad, mannetje is maandag jarig iemand nog een goed idee voor een cadeautje? Heb geen idee wat ik zal kopen.....
Zou inderdaad de reden geweest kunnen zijn dat Derya te vroeg geboren is. Maar vraag hier bij de volgende afspraak bij de gyno even naar.
He meiden, allereerst: EEN HEEEEL GELUKKIG BIJZONDER EN MOOI 2010 GEWENST! Ik ben een verschrikking! Echt....ik ben echt vreselijk emotioneel en snel boos op het moment. Ik weet ook wel waardoor het komt en vraag me af of jullie je er iets bij voor kunnen stellen. Ik vertrek morgen met mijn zusje in de auto naar Nederland voor een weekje. Zonder vriendjelief.....en ik zie er ZOOO tegenop he! Ben als de dood dat er iets gebeurt onderweg en vind het vreselijk dat ik een week zonder mijn mannetje ben....Eerder had ik dat helemaal niet, maar nu....ik heb echt GEEN zin gewoon om te gaan. Terwijl ik wel leuke dingen ga doen natuurlijk en de kleine van mijn vriendin ga bewonderen voor het eerst, familie zien, lekker shoppen en dan met de trein weer terug. Ik heb al dagen last van angst voor de reis en loop bij het minste geringste te janken als een klein kind. Pffff ik ben er zo zat van! HELP! haha.... Surreya, jeetje, goed dat je extra in de gaten wordt gehouden en ik ben ook benieuwd of het bij Derya misschien ook daardoor eerder begonnen is!!! Verder heb ik wel gelezen, maar waren er volgens mij alleen maar positieve berichten, goede echo's en geslachtsbepalingen Liefs een Alpenmama met een rood hoofd en rode ogen van het janken......zucht
Vervelend Alpenmama dat je zo emotioneel bent...Het is ook niet leuk om je man zo lang te moeten missen... en autorijden is nu niet bepaald een leuke bezigheid! Ik maak me ook altijd zorgen wanneer ik een lange autorit moet maken en nu helemaal! Maar het komt allemaal goed hoor(hoor mij dit zeggen), gewoon voorzichtig rijden en op tijd stoppen om te rusten!!! Je hebt misschien niet zoveel aan mijn advies maar je bent in ieder geval niet de enige die angstig is in de auto!!! Probeer je niet te druk te maken.... succes!!!!
ego!!:We hebben eindelijk een keus gemaakt wbt de kinderwagen! Het is de Mutsy Slider geworden.... Nu maar hopen dat het geen miskoop is:x! We Vonden de Bugga Boo erg duur en ik wilde graag een nieuwe!!!! Dus dan maar een andere goede optie!! Welke hebben jullie allemaal??
Alpenmama, ik heb ook ontzettend last van die emo buien! Jank om alles of wordt gelijk boos. Meestal ga ik ff kwartiertje op bed liggen, dan gaat het wel weer. (ben ik nu ook ff aan het doen trouwens) succes ermee, en veel plezier in Nederland! Vandaag de baby kamer gekocht, en zit op m'n bugaboo te wachten, dacht dat die vandaag bezorgd werd. Zal vanavond ff foto van de meubeltjes erop zetten. Nu ff die kamer schilderen, dan kunnen de meubels bezorgd worden. Straks ff boodschapjes halen, darren wilt al weken macaroni eten, maar ik ga al over m'n nek bij t idee, maar denk dat we het toch maar een xtje moeten eten dan. Fijne dag allemaal!!
hye meiden! zo ook weer eventjes online iedereen een goede jaarwisseling gehad ? iig nog de beste wensen!!!! x
hoi meiden Sureya: tjee meis wat vervelend, maar wel fijn dat ze het goed in de gate gaan houden nu. Alpenmama: tis inderdaad een week zonder mannetje, maar wel weer ff terug bij je familie in Nederland toch? Hier kinderkamer bijna geverfd, babykamer blijft gewoon de oude. Wij hebben een Mutsy 4-rider met zwenkwielen voor, en zijn erg te vreden. twinny
Hoi allemaal! Allereerst allemaal een heel fijn en gezond 2010!!!! (en dat we allemaal maar een gezonde beeb in ons handen hebben in mei!). Hier met ON gegourmet, dat was erg lekker en daarna nog tot half 2 blijven hangen, daarna lekker naar huis gegaan, had het wel weer gezien. Helaas toen ontzettend slecht geslapen, buik heeft groeispurt en had heel erg last van mijn banden rechts langs mijn navel, was erg pijnlijk! Gelukkig ging het vannacht beter en heb ik weer wat geslapen! De beeb voel ik elke dag lekker springen en schoppen ! Manlief voelt het ook al aan de buitenkant, echt een supergevoel! En dat springen op mijn blaas ken ik ook! (vooral handig als je bij je schoonouders zit...). As maandag 20-weken echo, aan de enek ant heel erg veel zin in, aan de andere kant heel erg eng! De vorge x was het mis, daarom denk ik toch wat extra spanning! Ik laat het in ieder geval maandagavond wel weten (moet 's middags om 2 uur). Verder alle goede echo's: gefeliciteerd!!!!! @Sureyya; dat is wel bale zeg! Hopelijk maandag in ieder geval goed nieuws wbt de placenta!!! Wij hebben deze week de babykamer uitgezocht, erg blij mee! En de kinderwagen, dat wordt een Maxi Cosi Mura 3, ben ik ook erg blij mee!
lindav: veel succes bij je echo maandag. Kan me voorstellen dat je je nerveus maakt. Vervelend dat het vorige keer mis was, lijkt me heel erg zo met 22wkn, zeker als je het al eerder gezien hebt enzo.......pppppfffff. twinny
Even een vraagje, ik heb soms enorm veel pijn in mijn onderrug aan de rechterkant en dan ook mijn rechterbil. Daar schiet het dan in..... heel irritant! Ook met niezen en hoesten! Ik lag bij de echo ook 40 minuutjes op de harde bank en ik had het toen helemaal gehad, het kindje is goed dus dacht ik weg hier van die bank af... Hoop niet dat het erger wordt...
Nathalie, dat klinkt als bekken pijn....Maar het kunnen ook je banden zijn die wat pijn uitstralen naar je kont. Rustig aan doen. Linda: Ik snap je ongerustheid. Zeker na de vorige keer. Maar nu komt het vast helemaal goed. Ik ga donderdag avond voor de 20 weken echo, ben heel benieuwd en vind het natuurlijk ook wel spannend als alles maar goed is. Maar ja dat heeft iedereen eigenlijk wel geloof ik.....
lindav: succes maandag, kan me voorstellen dat je het spannend vindt. alpenmama, komt goed. straks is het nog leuker om elkaar weer te zien en weer fijn bij familie nathalie: ik ken het ook . ik heb het niet als constante pijn maar wel dat het m'n bil in schiet net of een zenuw verkeed zit... dan loop ik even te springen en gaat het wel weer over. alles verschuift he dus ik denk dat daardoor spieren/zenuwen in een keer niet zo lekker komen te zitten ga zo gezond koken , maar heb geen zin om te eten laat staan koken. hebben jullie dat ook? ik dwing mezelf vanavond weer gezond met groente op tafel te zetten voor de anderen maar ook omdat ik het idee heb te weinig groente/fruit binnen te krijgen. Hebben jullie daar ook zo weinig trek in? maar weer even vd bank wurmen. vanmiddag uurtje geslapen maar zak weer in... kan blijven slapen...
Ik moet zeggen ik heb nog heel weinig last van de hormonen. Ik ben wel behoorlijk onredelijk. Maar die huilbuien enzo....geen last van. En dat terwijl ik toch normaal een behoorlijke jankerd ben. Moet wel veel harder lachen dan normaal, en ik vind mezelf ook mega grappig...Ik denk alleen dat ik soms de enige ben die mijn grappen nu leuk vind maar ach als je maar lol hebt he?!\ Alpenmama: Laat het gewoon allemaal maar gebeuren. Als je straks weer hier bent is het allemaal wel weer leuk....Succes!