Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Hahahah, hiet staat ook al iemand mij te roepen! Ik ga maar gauw, voordat ie sjaggie wordt! hihi

Slaapze, Pip

2. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Nou Pip dat zou ik indd ook niet doen.
    Het is voor ons nu nog zover weg, ga me er nog niet helemaal druk overmaken hihi..

Ik duik nu echt bij me hubbie op de bank ..

Trusten alvast

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    En ik bedoelde dat onze Echte vrienden op 1 hand te tellen zijn hihi.. Familie is redelijk groot, de helft ken ik niet dus die hoeven ook niet te komen :) ...

4. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Truste meiden!!!

Enne tante, het is het belangrijkste te trouwen zoals jullie dat willen. Denk alleen maar aan wat willen jullie. En ja soms stoot je dan wat mensen voor hun kop...Nou ja jammer dan.

Ook wij hadden maar 34 gasten (plus dan nog bijna 10 kinderen) En een super feest op een kasteeltje. En ik ben in mijn familie de eerste die het zo doet...heel wat mensen van slag. Maar anders zat ik al snel aan ruim 200 gasten...Nou gezellig hoor....Mensen die je misschien 1 keer per jaar ziet (soms nog niet eens)....

Doe het zoals jij het leuk vind...

5. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Geleficiteerd met je trouwplannen!! Leuk!

Dank jullie allemaal voor de herkenning van de billenpijn haha! Ben ik niet de enige met die kwaal!

Weltrusten allemaal, heb de eerste verjaardag van 2010 er al weer opzitten!

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Tanta Mars gefeliciteerd met je huwelijk !!

Wij willen ook nog een lang weekendje naar een bungalowpark, maar weet nog niet precies wanneer.................

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Goedemorgen!

Ik lees dat we er weer een jongen bij krijgen! Joehoe! Gefeliciteerd Sebratje
    En een trouwerij! Gefeliciteerd tante Mars. Wij zijn in mei 2008 getrouwd (28 weken zwanger) en waren met 10 personen! Helemaal geweldig, op een bootje in de Amsterdamse grachten. Dit jaar hebben we in mei (zelfde datum) een groot feest gegeven met meer dan 100 gasten (familie, vrienden en collega's) en dat was ook heel leuk. Twee keer vieren = twee keer in het zonnetje gezet worden.. echt verwennerij.

CP ben ik al in geen jaren meer geweest en de laatste keer was met mijn werk... Misschien wel aardig om weer eens een keertje te doen met de kleine man... Hij is gek op water.

Over een uurtje naar mijn moeder (Ooooomaaa) en dan de rest van de dag lekker niets. Mij veel te koud om ook maar iets te ondernemen.
    Volgens mij moet de voorspellingen lijst nog even bijgewerkt worden...

8. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Goedemorgen,

Wat een heerlijk winterwonderland! Ik ben echt gek op de sneeuw, vind het ook zo jammer dat ik niet kan sleeen! We hebben een geweldige heuvel echt om de hoek van ons huis en het zo gaaf daar van af te gaan, zoef!
    En ons meisje is geen sneeuw fan, ze zit als een standbeeld op de slee, mijn man heel leuk doen en zij zit met een strak gezicht van: is dit leuk? Ojee er zit sneeuw op mijn skipak, :(
    Pech voor haar ze moet mee! (zo wat streng)

Gr Pip

9. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Goede morgen dames!!!!

Hier ook alles weer wit. En ik moet de deur uit, want de kleine van mijn beste vriendinnetje wordt gedoopt....heb er zelf niet zoveel mee. Een paar uur op zo'n harde houten bank zitten maar ja wat moet dat moet maar he?!

Wish me luck!!!

Tot later!

10. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

@ Pip: Haha hier nog zo eentje, Fenna vindt er ook geen klap aan :D "Gelukkig" is de sneeuw hier nu weg.. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het supergaaf, maar als je de weg op moet is het een hel :)

Trouwen: Wij zijn 2 jaar geleden getrouwd, 21 december 2007 :) Wij hadden echt alles erop en eraan, met een heleboel gasten, groot feest, champagne, superjurk etc etc ;) Was helemaal geweldig en helemaal zoals we het wilde. Vind het nu soms jammer dat we al getrouwd zijn, zou het zo weer over willen doen :D Ach we geven weer een groot feest als we 5 jaar getrouwd zijn ;)

CP / Katjeskelder: Het wordt........ allebei NIET 8) Ik lag vannacht een tijdje wakker en te denken (as usual) en ik vond het idee gewoon niet fijn. De babykamer is nog niet af, we hebben nog lang niet alle spullen (echt nog lang niet dus) en we hebben pas 3 setjes kleertjes :) Dus besloten om dat eerst te gaan doen, en daarna pas een keer weg te gaan, ergens in maart ofzo... Misschien als start van mijn verlof ofzo :D

Vandaag gaan we dus weer even op pad voor de beebkamer. Gordijnen halen en manlief is nu aan het schilderen daar. Wil ook even naar de Hema voor de uitzetlijst, allemaal leuke dingetjes dus :)

XXX

11. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Marjan: Succes met op een houten bank zitten, na 5 minuten op me kont zitten voelt het al als hout grrrrrr...

Tinkerbell: Altijd leuk beebiespul halen :D, Wij gaan volgende maand weer en dan kopen we ineen keer alles wat we nog moeten ( en dat is niet zoveel meer ) ..
    Maar een verstandige keus dan om in maart ergens te gaan :D .

Pip: Ah wat zielig he, dat kleintjes het niet veel aan vinden. Maar ch dat komt wel :D

Zoooo ik heb de afwas gedaan en alles opgeruimt dalijk de gordijnen in de achterkamer nog in de was en nog van 1 bank de hoezen wassen en dan is het weer helemaal clean :D .. :D

12. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Hey meiden, ben een beetje brak.
    Gister gefondue't met vrienden en daarna triviant gespeeld.
    Was erg leuk maar voor je het weet is het 1 uur!
    Om 9 uur was darren alweer wakker, dus ben een beetje moe eigenlijk.
    Straks ff naar m'n exschoonouders voor de beste wensen.
    Heb eigenlijk meer zin om lekker te gaan zwemmen met darren, dus ff bedenken hoe ik dat ga doen.

Fijne dag allemaal!

13. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Tante mars gefeliciteerd met jullie trouweplannen

Trouwen nog niet voor mij heb niet egt goede voorbeelden gehad en als ik wil trouwen wil ik ergt giga jurk en natuurlijk in kasteel trouwen:p dus maak het lekker onmogelijk voor me mannetje op deze manier haha.
    ppfftt ben sinds woensdag niet meer naar wc geweest dat merk ikwel aan me darmen jeetje.

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

Morgen!!

Tante Mars, gefeliciteerd!!

Nog een jongen erbij lees ik, super :D

Hier sneeuwt het alweer en is het achterlijk koud, vanacht was het - 14... brrrrr.
    Huis is al gepoetst. Alleen de was nog even doen en dan maar weer met de kleine de sneeuw in.

Pien, hebben wij ook hoor. We willen ook wel weg, maar vind spullen voor de baby gewoon even belangrijk.
    Nu hebben we eigelijk alles wel, heb van het weekend de maxi cosi gekocht. Nu alleen nog wat boxkleden en een mooie boxmobiel.
    En dan nog wat linnengoed en kleertjes enzo.

15. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Goedemorgen/middag Dames!

Leuk Mars dat jullie gaan trouwen! :)

Ik ben gister de hele dag in de Ikea geweest... pffff, maar heb nu wel alles in huis!! :D Ledikantje heeft vriend gister al in elkaar gezet en staat nu al opgemaaktd :D heb matrasje en spullen daar ook allemaal weg, hij is nu de kledingkast voor beeb in elkaar aant zetten en daarna mijn kaptafel, joepie! Helemaal happy hier! Gister wel zwaar buikpijn na zo'n dag door Ikea slenteren zeg pffff,

Sureyya, wat vervelend van die bacterie... maar gelukkig dat ze het nu weten en je goed onder controle blijft!!

fijne zondag allemaal!

16. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Even een teken van leven. Iedereen de allerbeste wensen voor het komende jaar! Gek idee om dit jaar in te gaan, het jaar waarin we mama worden van onze ukken!

Hier een echo gehad paar weekjes terug en alles was goed. Gelukkig! En het is (weer) een jongen, hij liet het goed zien dus er is gee twijfel mogelijk...
    Mijn eerste zoon had een nierafwijking en toen ik zei hoeveel gaf de echografiste aan dat dat een forse afwijking was (terwijl ze voor de start van de echo nogal luchtig deed dat veel kindjes dat hadden enzo, maar die houding trok ze in toen ze dit hoorde). Gelukkig heb ik me dat nooit beseft, maar was best een beetje zenwuachtig voor de echo. Ik weet toch uit ervaring dat het geen garantie is dat het bij mij goed gaat. Maar dit jongetje zag er heel gezond uit, voor zover zichtbaar op een echo. Mamz is dus blij!

17. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Pip: proficiat alvast met je jongetje, fijn dat alles goed was.

Pienie: ook bij jou fijn dat alles goed was.

Mars: leuk dat jullie gaan trouwen, gezellig en weer iets nieuws om te plannen hihi.....

Hier ook grote buik, ben benieuwd wat de gyn de volgende keer zegt, want weet niet of het helemaal normaal is. Begin ook wat last van me bekken te krijgen, maar ach. Veel last van bandenpijn en pijntjes rondom buik. Wilde dat de bambam wat beweeglijker was en ik al beter voelde, zou een gerust stelling zijn. Maar voel het elke dag wel ergens een keer. Ben pas 19wkn, dus het moet gewoon nog komen!!! Geduld is een schone zaak, hihi!!!

Vandaag kleine weer op slee gezeten, maar zolang het niet te hard gaat vind ze het wel oke, maar zeker niet richting een bergje lopen, want dan gaat ze gillen haha!! Ze slaapt nu, maar misschien straks nog ff naar buiten!

twinny

18. Mannin

Mannin Actief lid

21 aug 2009
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd Sebratje en Tante Mars!

19. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Pienie: gefeliciteerd met je knul!

Weer een ventje erbij! Gezellig hoor maar belangrijker: alles was goed op de echo. Fijn!

20. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    wow, wat weten veel van jullie het geslacht al zeg :) word alleen nog maar nieuwsgieriger zo :p

Deel Deze Pagina