Tante mars: Gefeliciteerd met je huwelijk Jeeeeh nog een paar jongens erbij Pip: leuk dat je weer eens komt buurten Hier ontzettend moe. Jordy is ziek. En is super zielig vandaag. NIks is goed. Dan wil hij op schoot zit hij op schoot wil hij er weer af en ga zo maar door. Hij weet met zich zelf geen raad, dus maar op bed gelegd en hij is toch gaan slapen. Nu zelf ook maar even op bed gaan liggen mijn buik is een beetje pijnlijk van al dat getil, dus even rustig aan nu het kan
Twinny, tis nog best vroeg om 'bambam' (leuk!) vaak en veel te voelen, dat gaan ze echt niet opvallend of raar vinden. Ik loop een paar weekjes voor en begin het nu pas goed duidelijk te voelen. Ik merkte dat ik onbewust vooral de laatste bewegingen van de vorige zwangerschap had opgeslagen en vond het nu amper iets, terwijl het natuurlijk niet te vergelijken is met de newegingen van een volgroeid kind. Babebabe, misschien heb je het eerder al geschreven hoor, maar waarom moet je de niertjes laten bekijken van je kindje? Ik las gister iets over veel moeten lachen en vooral om je eigen grappen. Ik heb dat al mn zwangerschappen, dat ik echt een lachstuip kan krijgen, vreselijk! Soms echt op ongepaste momenten (bj de eerste tijdens een bruiloft in een vrij strenge kerk, laats om mn neefje die ineens heel hoog ging zingen middenin een lied-> mn zus was er erg ontstemd over, weleens tijdens een vergadering etc etc). Ik wijt het maar aan de hormonen, weet dat het na de zwangerschap over is! Beterschap voor Jordy, vervelend als ze zo ziek zijn dat ze niet weten hoe ze zich moeten houden. En ook vervelend voor mamz, want die hoopte misschien ook op een rustiger dagje...
Haha, MarjanD, zie dat je ook in zuid holland woont... Misschien moeten we onze krachten bundelen en samen lachen om onze (slechte?) grappen!!
Ja klopt waar zit jij ergens? Ik tussen dort en g'kum Jij hebt er dus ook al last van....Maar pas op he ik ben onwijs leuk nu. Kan dus hoofdpijn veroorzaken, door dat je zo om mij moet lachen....
Hier nog iemand uit zuid holland, met net zulke slechte humor denk Ik vind het zo erg die lach "stuipen" noem ik ze maar.. Ik had het vrijdag nog bij de top gear dvd, er gebeurde iets grappigs en manlief lachtte gewoon, maar ik kwam er niet meer uit Gierende uithalen, tranen over mijn wangen, niet meer kunnen praten Bij mijn vorige zwangerschap ook gehad en ja het gaat over *thank god* hahaha! Vandaag weer genoeg leuke dingetjes gescoord, helemaal blij Morgen gelijk mijn nieuwe positiejurkje aan
Zo ben vandaag lekker gaan zwemmen met darren samen. Was hardstikke leuk! Daarna lekker patatjes gehaald Nu ligt hij op bed, morgen weer naar school (jeej) en ik lig uitgeput op de bank. Billy was in het zwembad ontzettend aan het trappen en doen, dus was wel vermoeiend allemaal. Maar morgen lekker rust in de toko, ooh echt behoefte aan!!
Mijn nieuwe buik foto komt woensdag pas weer, dat is traditie aan het worden. En ik vind het helemaal niet erg dat ik zelf zo leuk ben....Dat zijn de enige (vind ik dan) hormonale dingen die ik heb...Dat gewone gejank heb ik nog helemaal niet. Dus heerlijk dat lachen joh. Mannetje vraagt tijdens zo'n sessie wat er zo leuk is. Maar ik kan dan echt niet meer praten, de tranen rollen dan echt over mijn wangen. En als ik dan na een uur uit gelachen ben het het wil gaan vertellen begin ik weer. En heeft man lief een blik van ja zal wel....
Moet zeggen dat ik nu steeds vergeet een buifoto te maken *schaam* Bij de eerste was ik daar veel meer mee bezig dan nu. HIer nog iemand die kan lachem om zijn eigen "slechte" grappen. Ik ben geboren in Dordrecht( en heb daar 22 jaar gewoond), maar woon nu in eindhoven.
Tink, ik had paar dagen geleden foto geplaatst. Maar weinig reactie opgehad, denk door de drukke o&n dagen. Ga van de week nieuwe maken, ben ontzettend gegroeid weer!!
hier vanmiddag een foto gemaakt die wel door de beugel kan zal ff kijken of ik van de week wat op de pc kan krijgen! Zijn net uit eten geweest met m'n ouders, naar de chinees... nou aan het eind stond ik zo op knappen, en had niet eens super veel gegeten, maar had het idee dat mijn complete buik strak stond, nou eenmaal thuis was ik gelukkig net op tijd op toilet... verschrikkelijk wat een krampen zeg... Merkt je kindje daar ook wat van als je buikgriep hebt?? hoop het niet.... hihi
Hier is hte echt jantje huilt jantje lacht *bloos*.. Word er helemaal kriegel van maar als ik een lachstuip heb gehad ben ik blij en heb ik gejankt ben ik ook blij haha.. Ik heb vorige week een gemaakt, zal morgen ofzo weer even 1 maken
Goeie morge!!!! Loran, Sureyya, Tummetje en Lindav allemaal veel plezier met de 20 wk echo!!!! Hier is vandaag m'n mannetje jarig (maar hij viert het niet, heeft hij een hekel aan) En ik ga zo weer eens naar de fysio....Eens kijken wat ze vandaag voor ideeën heeft voor me.... Babe is steeds vaker lekker druk, heerlijk....(Nu nog fijn, straks geen idee) Jullie nog plannen? Van de week zet m'n oom even de kar voor de deur zodat we boven het laminaat uit de baby kamer kunnen halen. Kunnen we weer verder. Vind het wel een prettig idee als ik de kamer af kan maken....Is weer wat van de lijst af. Maar goed ik denk nog een week of 2 / 3.
Goedemorgen meiden, Meiden met de 20 weken echo vandaag, heel veel succes!! Ik moet jammer genoeg nog een week wachten.... Liefs, Nijn
Goedemorgen! Ben benieuwd naar de berichten van de echo mensen vandaag Hier nog steeds wat buikkrampjes na gister... pfff, voor mij geen pittig chinees eten meer!!