@Loran een meisje! Geweldig. Heel erg gefeliciteerd @Marjon wat een gedoe zeg allemaal. Heel veel succes en sterkte @ Yessica Leuke site hoor. Ik geloof dat ik de eerste ben die een berichtje heeft achter gelaten! @Linnie Beterschap voor Jordy @Marjan Ik had al zo'n vermoeden dat je een kopietje had gemaakt.. hahaha. Dat geeft toch niets? Fijn hè, hoe zwanger zijn soms zelf je zwager overneemt!! @Linda Fijn dat de echo zo goed was! En leuk hoor een verrassing! Over een paar maanden weten we het! JOEHOE! Manlief heeft vanavond Truitje kunnen voelen! Zo gezellig.
He meiden Hier even een teken van leven Wel snel snel alles bijgelezen maar een druk dagje gehad.. Iedereen gefeliciteerd met de goede echo's, helemaal super! Nu lekker genieten Ik heb morgen een verplicht vrij dagje. Mijn gastouder is ziek, en alle oppassen kunnen ook niet Baal er verschrikkelijk van want het jaar is verdorie nog geen dag oud of ik zit hier alweer mee :x En het leuke is dat manlief zegt: Hmm nou moet één van ons vrij nemen morgen, en dan weet ik gewoon dat ik dat ben, want ho stel je voor dat hij het doet :x Als ze woensdag nog ziek is neemt hij vrij, de groeten! Zo komt er dus ook niks van rust nemen, gaat weer lekker *Adem in, adem uit* XXX
Hier ook een meid op komst. 2 goede voorspellingen voor vandaag. Go Süreyya Go. P.S. even pben naar Tante Mars he.
Ik heb de site net bijgewerkt met de gegevens die ik had.... Als ik lees in het berichtje hierboven van Sureyya dat er al zoveel voorspellingen goed zijn mis ik nog wat gegevens hebben. Wil iemand die weet wat er nog mist mij die dingen even PB? Dank je... Probeer het allemaal wel bij te houden en tante mars ook wel...Maar we hebben nog een leven naast ZP....
GOODMORNING Sjonge jonge, ik blijf maar overgeven zeg . Hele zwangerschap geen last van en nu komt t ineens ..
Vervelend tante mars, nix onder de leden?? Linnie, mij lijkt het juist wel moeilijk als de baby op de verjaardag van mijn overleden vriend komt. Is dan denk ik zon dubbel gevoel. Aan de ene kant zoveel blijdschap en aan de andere kant verdriet. Ff darren naar school brengen. Ciao!!
Ik heb geen id. Mischien gister iets verkeerd gegeten, zou alleen niet weten wat. Mannetje is ook al heel de nacht in de weer geweest.
Hou t maar goed in de gaten dan. Beterschap iig. Ik duik m'n bedje nog ff in. Heb helemaal niet lekker geslapen vanacht.
Goede morgen dames Yessica: Ik zou het heel fijn vinden, omdat ik op vakantie was in amerika toen mijn opa overleed en niet optijd terug kon zijn. ( was niet ernstig ziek toen ik ging en hij vond dat ik moest gaan) Mijn opa was mijn beste maat. Konden alles met elkaar bespreken enz. Nu zou ik dat fijn vinden als soort teken dat hij het niet erg vond dat ik er niet was toen hij overleed en op zijn begrafenis
Linnie, ja zo is het idd een mooie gedachte. Ik vind het zo dubbel. Vind het super bijzonder dat ik van alle dagen in het jaar precies uitgerekend ben op de verjaardag van mijn beste vriend. Maar mijn verdriet zit nog zo diep dat ik het ook heel moeilijk vind. De baby wordt in zijn doopnaam vernoemt naar hem. We zitten hier nog midden in een rouwproces, omdat het allemaal niet te bevatten is wat er is gebeurd, en dat hij er niet meer is. Hij is het jongere broertje van mijn ex, dus ook nog eens Darrens oom, en Darren zag hem altijd een beetje als zijn vader. Als de baby op zijn verjaardag wordt geboren zal ik dat echt als geschenk zien, maar denk wel dat ik het er even moeilijk mee zou hebben. Mijn schoonouders (ouders van mijn ex) zeiden: jij krijgt onze Bart terug, het kan niet anders.
FF een nood bericht v an mij toen ik gister aaf me bed uitging om te plassen kreeg ineens heel veeel pijn in me linkerbil rug bil betje de scheiding trekt helemaal door in me been zitte doet veel pijn en lopen wil eigelijk niet. WIE HELPT MIJ WAT ISN DIT?
Klinkt mij als bekkeninstabiliteit natas. Zal als ik jou was snel ff de fysio bellen voor een afspraak.
Goedemorgen natascha, dat heb ik tegenwoordig dus elke ochtend vanaf een uur of half zes aan de rechterkant, dat is ook de kant waar ik de grootste gedeelte van de nacht op slaap... dus denk dat dit het is, stukje overbelasting van je bekken ofzo aangezien die wat weker is zal die dat wel niet goed meer kunnen hebben trekt me door m'n hele been heen en moet dan echt of op m'n rug gaan liggen met benen omhoog of op links liggen of gewoon uit bed gaan!
oke hnx voor jullie antwoorden ik loop al bij fysio mag morgen weer heb net me werk afgebeld had alleen vergadering dus daarvoor ga ik niet heen hoop dat dat rot gevoel snel verdwijnt. Babebabe ik slaap ook veel op mijn linkerkant idd dus hoop dat dit het is bel de vk vanmiddag wel ff tijdens spreekuur. Als klopt word vandaag me doppler bezorgd
@ YEssica: Ik snap goed dat het heel moeilijk is. Zeker als het zo jong iemand is. Niet dat je bij een ouder iemand minder verdriet heb, maar ik denk wel dat je het iets sneller kan verwerken. @ natascha: Dat herken ik ook heel erg. Zeker na mijn werk heb ik hier heel veel last van. Mer k het ook echt als ik te veel getilt heb. Gisterenavond kon ik ook bijna niet meer op ef neer