Ja, echt vervelend, want uitslapen is er eigenlijk niet meer bij! Gelukkig blijft mijn BI zich tot nu toe niet echt verder ontwikkelen............ alleen dus 's ochtends als ik te lang op rechts lig, en ben er achter dat ik geen hele middag meer kan winkelen/slenteren, gelukkig voor mijn baas dus nog wel gewoon fulltime werken hihi
Goedemorgen allemaal, Natascha, ik herken het ook. Heb sinds 24 december regelmatig last van mn linkerlies en rug... Toen ik niet eens meer lopen, omdat ik geen kracht kon zetten met mn linkerbeen. Nu is het een stuk minder, maar het blijft zeurderig aanwezig en gister was het weer behoorlijk aanwezig.... Meiden, ik ben er zo vandoor. Misschien tot vanmiddag!! Nog een weekje tot de 20 weken echo!! Liefs
Ik ga even de kerstboom aftuigen ***schaam*** Nog geen fut gehad met al die zieken hier, Jordy lijkt zich gelukkig wel beter te voelen. Kom straks nog wel ene keer spieken
Haha ik vind kerstboom aftuigen altijd zo grappig klinken. Zie dan helemaal voor me hoe je zo'n boom staat in elkaar te slaan hahaha. Gelukkig heeft fysio bij mij goed geholpen, heb nu stukken minder last van bi!! Wel ontzettend last van maagzuur!! Om GEK van te worden!
wij hebben de kerstboom gelijk 1 jan afgetuigd nu zitte we met zown lompe boom achter het huis hahah. ga zo poging doen om te douche hopen dat ikvolhou om te staan
Zo de ballen zijn eruit Dus heb hem helemaal "afgetuigd" Nu alleen de boom nog weg, maar dat mag jeroen doen hihihih
Zo net even een afspraak gemaakt bij Babyview voor pretecho. Dinsdag 2 februari ben dan precies 24 weken. En ja ja we kunnen gaan aftellen. Vandaag 20 weken
ik moet ook nog een afpraak maken voor een echo ,maarwacht eerst ff af wat mijn suiker doet , want als die niet goed blijft zal ik regelmatig groeiecho's krijgen ......
Sepia, maar ze nemen ook een stukje zwart / wit op. Tenminste dat was bij de echo van Süreyya het geval. Bij Derya ben ik niet geweest. 1 dag voor de afspraak werdt ik opgenomen.
ALs ik er eentje doe , wil ik een sepia !! Vind ik zo mooi ! En ook erg leuk voor Thijme en Tara ...... Thijme denkt dat het eenjongetje is want hij voelde bep gisteren voor het eerst schoppen en omdat beep schopte zou het een jongetje zijn ....
Bedoel je 2D, 3D of 4D? Good morning all! Hier lekker 'uitgeslapen'. De kleine man wilde er om 8:30 uit.. lekker hoor. Nu een beetje rommelen, beetje werken tussendoor en zo gaan we eens lekker een stukje wandelen (en even naar die gave babywinkel hier in de buurt ) Vandaag geen echo's geloof ik? Jammer, vind het leuk om alles te horen en vooral of er nog meisjes of jongens verwacht worden. Ik baal trouwens een beetje. Een week of 3 geleden heeft manlief als verrassing een Alecto babylistner gekocht maar we horen het hartje maar niet. Ik heb een voorliggende placenta. Niet te vinden! Niet leuk. Ik maak me gelukkig geen zorgen omdat ik de kleine meid heel regelmatig voel maar ik ben bang dat we een kat in de zak gekocht hebben. Iemand nog tips? 22 weken vandaag!
ik heb de kerstboom ook 1 januarie weg gedaan Wat "sepia" betreft, dat is toch 3d? Dat vind ik niet mooi... vind dat beetje creepy die kleine bulterige baby's met rare gezichtgjes tegen de baarmoederwand aangeplakt.... hihi, maar dat is natuurlijk personal!
vindt je dat echt creepy ? Kan hoor , ik vind het juist wel mooi dat je echt het profielte van het gezichtje zo mooi kan zien ..i
Ja 3d zijn vaak die sepia foto's en dan heb je ook nog 4d en dat zijn dan de 3d beelden alleen dan bewegend.