Hoe ist het verder qua last natascha? blijft het constant? of gaat het over wanneer je een tijdje hebt gestaan/gelopen?
de pijn is er constant maar zodra ik iets doe word alleen maar erger. was net ff met hond lopen en op laatst kon ik dus niet meer op me linkerbeen staan begon helemaal te trillen direct gaan zitten toen ik binne kwam moeilijk uit te leggen hoe precies voelt maar zit in me bil straalt uit in me hele been.
hmmm, want het klinkt hetzelfde als wat ik dus voel, alleen heb ik het alleen 's ochtends als ik wakker word op m'n rechterkant, zodra ik ga stan en lopen zakt de pijn weg bij mij.... vervelend, hoop dat de fysio je kan helpen.
> home > zwangerschap > zwangerschapsischias Wat is zwangerschapsischias nu eigenlijk? Zwangerschapsischias is pijn in de bil die tot in het gehele been uitstraalt. Zwangerschapsischias ken heel pijnlijk zijn. Hoe wordt het veroorzaakt. Zwangerschapsischias wordt veroorzaakt door de extra druk op een zenuw. Deze extra druk komt er doordat het gewicht van de vrouw toeneemt en de buik dikker wordt tijdens de zwangerschap. De druk op de spieren en de druk die op de zenuw komt kan deze zenuw laten blokkeren. Deze druk kan ontstaan in de rug. Dit omdat de buik en borsten van de vrouw zwaarder worden naarmate de zwangerschap vordert. Niet iedere zwangere vrouw leid aan zwangerschapsischias. Zwangerschapsischias kan je ook moeilijk verhelpen. Je kan dit alleen maar doen door beweging en rust heel veel af te wisselen. Ook mag je wanneer je zwanger bent je rug zeker niet belasten. Dit zou de kans op zwangerschapsischias alleen maar vergroten. Het is aangewezen geen grote of zware voorwerpen de dragen of te verhuizen. Wanneer je zwangerschapsischias hebt of je wil vermijden dat je het krijgt is het aan te raden veel te rusten. Wanneer je dan rust lig je best op je zij. Je kan afwisselen tussen je twee zijden. Het is af te raden op je rug te liggen en ga zeker niet op je buik liggen. Op je buik gaan liggen is heel gevaarlijk voor je zelf en voor je baby. Wanneer er teveel druk op je buik zou komen te staan is de kans op een miskraam groter.
thnx dames scheelt mij weer zoeken dacht juist dat goed was op je rug te liggen nou ga er vanuit dat de pijn wel af gaat nemen zal idd alles doseren bewegen enz en niet meer te zwaar tilen
Dat klinkt behoorlijk vervelend natas. Gyropractor lijkt mij wel lekker, m'n moeder noemt t de kraker. Ze hebben eindelijk de opleiding die ik wil gaan doen bij NTI!! Jeej...
wij hebben even boodschappen gedaan, en ik duik nu me bedje in. Ik haal me van alles in me hoofd, Meisje is altijd zo beweeglijk maar sinds gisterochtend heb ik niks meer vernomen.Ze zal wel in slaap zijn gevallen en geen zin om wakker te worden haha..
Natas: weddingplanner!! Ben al een half jaar aan het mailen met ze, elke keer wordt het uitgesteld. Nu eindelijk kreeg ik mail dat tie deze maand uitkomt! Tante mars: je zal zien als je zo 5 sec ligt dat ze weer lekker begind te rommelen hoor!!
Hey tante....Hopelijk snel een teken van de kleine...En als mama zich niet zo lekker voelt houd ze zich misschien wel een beetje in...Wordt maar snel weer beter, want dit is niks.... Hier lekker moe, ga zo ff een tukkie doen....
Oh en natasch vervelend zeg, ik loop nu 2 keer per week bij de fysio voor BI. Maar dit klinkt net zo iets...Ook niet fijn. Succes....
Ik ben net uit getukt. 2 uur lang geslapen. Zo darren uit school halen. Zie net op TNT dat m'n bugaboo onderweg is, dus hoopdat ze nu komen!! Anders kan ik geen boodschappen doen. Echt vervelend dat wachten.
jaaaaaaaaaaaaaaaaa me doppler is bezorgd ga zo direct luisteren nog ff uitzoeken hoe ik geluid op laptop kan krijge
Ze is gewoon even lekker in een hoekje gekropen Hier ook last van de bil maar gelukkig niet de hele tijd. Vervelend maar zeker wel 'te doen'. Ben nu een kraamkoffer aan het samenstellen voor een vriend/collega. Guido heeft ons geholpen bij de koop van ons huis (hij is makelaar) maar wil daar geen vergoeding voor krijgen (terwijl hij er toch echt veel werk aan gehad heeft). We hebben dus nu maar bedacht dat hij en Evelyn een groot kraamkado krijgen voor de zoon die ze begin februari verwachten. Het is een blauwe trolley met dit er allemaal in: - een Koeka wafeltjes deken - een beker, bord en schaaltje van Nijntje - een bestekje van Nijntje - een grote stoffen bal - een pyjamaatje van Nijntje (50-56) - klompjes (Lief!) - een shirtje van Nijntje (50-56) - drie Nijntje boekjes - Een Nijntje muziekknuffel - slingers "It's a boy" - balonnen "It's a boy" - Boekje Rupsjenooitgenoeg - een ramelaar van Chicco - een Nijntje knuffel met doekje - kadobon van 50 van de Bijenkorf Alles wat niet blauw van zichzelf is, is ingepakt in blauwruitjes papier. Ik hoop dat ze het leuk vinden. Het zijn allemaal favoriete dingen van Kick! Bij lange na komen we niet bij het bedrag wat normaal een makelaar zou hebben gekost maar het is wel een mooi kraamkado denk ik. Ik ben wel tevreden. En nu maar hopen dat die Italianen (hij woont in Italie) goed gekeken hebben op de echo... want het als het een meisje is, is er toch een boel minder bruikbaar!!! Pfff.. ben lichamelijk moe vandaag. Bah. Straks met Kick naar het CB voor de BMR prik (die is in het totaal 3 maanden uitgesteld omdat hij eerst ziek was en daarna de mexicaanse griepprik op de rol stonden) Zo, nu even rusten... Tot later
k heb vandaag weer naar beep mogen gluren , das weer een klein voordeeltje van de mmm ...Ikmoet nu zo snel mogelijk naar een dieetiste omvoeding aan te passen en dan over 3 weken opnieuw suikercurve en als die curve weer goed is mag ik gewoon onder behandeling van verloskundige blijven en met 28 weken krijg ik een uitgebreide groeiecho ........... En als de suikerniet goed blijft zal debehandeling worden aangepast ..maar dat zie ik dan wel weer over 3 weken ..Het kon zijn dat suiker verhoogd was door de medicijnen die ik allemaal heb en heb gehad voor de astma ....maar ja naar mijn idee moeten dan alle waardes te hoog zijn en dat was niet zo , mijn suiker s ochtends was maar 3,5 ....
heb het hartje gehoord moest ff zoeke had eerst me eigen hartslag te pakken en toen vlak onder me navel hartslag van beebje egt super vnaag nog ff aan me mannetje laten luisteren