@Yadi haha drukte op verkeerde knopje, dus heb m'n berichtje net aangepast.. maar wonen dus niet in het zelfde dorp..
Babe Babe mischien liggen we dalijk wel naast elkaar in het ZH . Neem aan dat jij in Dokkum gaat bevallen ???? of gewon thuis
Yadi, ik maak banners met psp ( paint shop pro van Corel ) Dan kan je dus foto's bewerken. Die nu onder in mijn handtekening staat heb ik ook zelf gemaakt, en wissel iedere paar maanden
Ja, al m'n hele leven.. en dat is dus alweer 31 jaar!! En in het oude gedeelte (de zuid), dus echt het boerengedeelte.. kijk ook uit over het weiland.. En jij, woon jij al lang in W......??
@kaatje.. kan door al die berichtjes niet eens meer bijhouden wat ik zelf allemaal al geschreven hebt.. dus bij deze nog gefeliciteerd met je mannetje!!!!
ik zie ze niet.... Ik dacht dat je een ticker bedoelde... Ik maak zelf ook banners voor een andere site.
Ik woon er vanaf mijn 11de, vlak bij de lassie... eigenlijk er onder... dus als je er bij rijd, denk dat aan mij! @ Kaatje: heel erg mooi...
Pffff duurde wel lang hoor zo in je up op kantoor! maar gelukkig is het nu bijna weekend en kan ik op naar huis! maandag weer een dag... wel een spannende dag moet ik eerlijk zeggen maar dat komt door het gesprek dat manlief heeft dan...
@Dag.. fijn weekend dan maar alvast.. ik mag nog tot 17.30.. enneh niet te veel piekeren hoor, lekker genieten van het weekend!! @Yadi.. zal voortaan zwaaien als ik in de buurt van Lassie ben en weet niet meer wie met het idee van zwangerschapsbeurs kwam, maar op zich leuk idee. alleen wel handig om nog eens in januari het idee op te halen.. ben bang dat ik het anders straal vergeet