@ Yessica, anders ga je een vloerkleed knopen?? BEn ik straks ook weer van plan als ik met verlof ben (gaan de dagen wat sneller, en je bent rustig bezig ). Bij mijn oudste ook gedaan, vandaar dat ik het nu weer iwl doen
bedankt voor het antwoord! zit me even te verdiepen in de verschillende soorten, en neig naar Kruidvat eigen merk aangezien vele moeders erbij zweren en het dezelfde samenstelling als Nutrilon heeft.
klopt.. Kruidvat is net zo goed als Nutrilon.. Alleen je hebt er weinig 'uitbreidingen' van.. zoals voor hongerige baby's, veel spugen etc. Daarbij komt Kruidvat is en veel goedkoper, en je kan er bijna net zoveel uithalen.
Goedemorgen! Gisteren bij de gyn was alles weer in orde. Over 4 weekjes weer terug komen, en daarna alweer na 3 weken! @doorslapen: doe mij ook een doorslaap-baby! Mika sliep pas met 9 maanden een hele nacht door @ schoppen: ik voel de beeb heel goed, vriendlief en zoonlief kunnen hem ook goed voelen. Vooral s'avonds in bed als het muziekdoosje heeft aangestaan, dan golft mijn hele buik op en neer. Zo cute! Maar pijn doet hij me (nog) niet
ja precies, het scheelt toch zo'n 4 euro per pak, dat vind ik nogal wat! ben zelf ook niet zo merkbewust qua voeding e.d. ik boodschap ook veel bij de lidl, vind de vleeswaren, groente fruit, melk, brood etc... daar dikke prima, haal maar ee paar dingen bij de super de boer, en tja, we gaan er natuurlijkt och op achteruit wanneer ik straks minder ga werken en wil wel een beetje op de kleintjes letten, zonder dat m'n kindje daar minder van word natuurlijk... maar als KV gelijk is aan, tja... waarom zou je dan meer gaan betalen?
http://i95.photobucket.com/albums/l151/draverLoran/beermeebezig.jpg deel van de onderkant gemaakt (je ziet de gele kleuren etc. wat er geknoopt moet worden) http://i95.photobucket.com/albums/l151/draverLoran/beeraf-1.jpg.jpg Nu klaar met knopen, alleen nu nog afwerken... en afgewerkt:
vloerkleed ligt nog steeds bij mijn dochter op slaapkamer, blijft mooi, kan het goed stofzuigen, laat niet af.. echt ideaal.. en toch iets persoonlijks aan de kamer toegevoegd
ik had een brei/hobby winkel gevraagd wat je kan doen om je niet te vervelen tijdens verlof. Maar borduren deed iedereen al.. Toen stelde ze dit voor En het leek me wel leuk om te doen.. Ben zelfs van plan om straks meerdere te knopen, zoals 1 grote vloerkleed, onder de salontafel (bij de bank etc.) Alleen kan tot dusver geen grote lap stramien vinden die die afmetingen hebben..
ik kan geen photbucket openen hier op m'n werk kun je ze ook in je album zetten? want ben wel nieuwsgierig!
Ooh dat is wel leuk loran!! Ik ga snel eens kijken hier bij de hobby winkel. Of ik stuur me moeder er heen..
Cygnet: ja dat vergelijken!! Ik dacht dat ik een normale tot grote buik heb, maar dan kom je iemand tegen die nog groter is en vind je het bij jezelf maar een klein buikje ineens. Natascha: ik denk een jongen Loran: wat een leuk vloerkleedje!!