Zit te zoeken naar het knopje van de zelfontspanner,maar kan ik nog niet vinden hihihii Net een nieuwe camera. Zoek dus nog even verder.
Ligt er een beetje aan hoe snel je beeb straks groeit. Ik heb nu 5 pakken maat 1 liggen en daar haal ik voor lopig niets bij. 2 pakken maat 2, 2 pakken maat 3 . Derya zit nog in maat 4 dus die heb ik altijd in huis. heb nog een pak maat 5 liggen en een half pak maat 6 van Süreyya. O voor de gene die voor pampers kiezen. Je hebt gele pakken maak 1,2,3 en je hebt de groene pakken vanaf maat 2 geloof ik. De groene pakken zijn voordeliger, in een geel pak van bijv. maat 2 zitten minder luiers dan in een groen pak maat 2, en je betaald er het zelfde voor. Ik heb ook een tijdje gehad met Süreyya dat ze s'nachts veel meer plaste dan overdag, wilde haar dan niet wakker maken omdat ze doorsliep, gebruikte dan s'nachts een maat grotere luier. Denk als je 3-4 pakken maat 1 en 2 hebt en bijv. vast 2 pakken maat 3, dat je dan al aardig voor uitkan en je kan dan ook gewoon met aanbiedingen blijven kopen. Ze zeggen meestal voor in het begin een luier of 6 per dag. Maar ik ben zo dat ik niet voor 1 klein inie mini plasje de luier ga verschonen, maar ze lopen hier ook niet door weekt hoor. Voor Derya zit ik nu op 4 per dag.
Pfieww Marjan wat een verschil hè! Ik zal straks ook ff spammen. Surayya ik ga straks even op die site kijken, vind zelf geboortesuikers maken wel leuk ja, voor darren op school uit te delen bv. M'n moeder gaat morgen avond naar de hobbiewinkel. Dus dan kan ik ff een lijstje maken. Darren is weer onwijs druk, zo komt opa hem lekker ophalen.
Ik had altijd Kruidvat luiers, heb aardig lang met maat 1 gedaan, darren heeft klein kontje hihi. maar je weet natuurlijk niet hoe groot je beeb is, dus zou ik 2 pakken newborn kopen en 2 pakken die daar op volgen. Dan heb je voor het begin iig genoeg. Volgens mij moet je ongeveer 8 luiers per dag rekenen
Ja en er komt niet alleen aan mijn buik bij....zit ook behoorlijk wat aan m'n kont! Maar ja alles voor het goede doel he...Ben nu zo'n 5,5 / 6 kilo bij gekomen, we zien wel waar het schip strand...Voel me verder best dus....
Ben benieuwd Linnie.... Had net ook een blote buik foto gemaakt...Maar schrok me dood toen ik hem op de pc zag...Die blijft dus even undercover....
De gele luiers van pampers zijn ook speciaal gemaakt voor BV kinderen, omdat die vaak dunnere poepluiers hebben.